کدام چهره های معروف ایرانی متولد 4 اردیبهشت هستند؟

کدام چهره های معروف ایرانی متولد 4 اردیبهشت هستند؟


منبع: آکا

8

1402/2/4

20:36


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 4 اردیبهشت بدنيا آمده

آکاایران: 4 اردیبهشت ماه 1402مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون افسانه پاکرو،ملیکا زارعی،میلاد کی مرام،کوروش تهامی و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

مصاحبه جذاب با افسانه پاکرو+تصاویر خانوادگی

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 4 اردیبهشت ماه متولد شده اند

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو (زادهٔ ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است .

عکس های جدید و زیبای افسانه پاکرو - مجله تصویر زندگی

افسانه پاکرو با فیلم بی خوابی اسب ها فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد اما با حضور در فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده مشهور شد.او تا کنون در فیلم و سریالهای بسیاری بازی کرده است که از مشهورترین آنها می توان در مسیر زاینده رود، تکیه بر باد، رسم عاشقی و پیدا و پنهان را نام برد.

ملیکا زارعی

ملیکا زارعی (زاده ۴ اردیبهشت ۱۳۶۵) معروف به خاله شادونه مجری برنامه‌های کودک و نوجوان است.

بیوگرافی ملیکا زارعی؛ خاله شادونه محبوب بچه‌ها | ستاره

وی رشته آموزش زبان انگلیسی خوانده‌است او از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه‌ها از شبکه ۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ در سریال «دوران سرکشی» یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه «مهر خاموش» بازی کرد و از سال ۱۳۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد. به خاطر صدای کودکانه‌اش خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد.

همچنین او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اردیبهشت ماه 1365 در بندر انزلی متولد شد.

میلاد کی مرام از شاگردان مسعود کیمیایی است و با ایفای نقش در سریال هایی چون نابرده رنج و بچه های نسبتا بد بیشتر در بین مردم شناخته شد. فیلم ملی و راههای نرفته اش یکی از مشهورترین کارهای سینمایی و سریال ممنوعه و سیاوش در شبکه نمایش خانگی او می باشد.

کوروش تهامی

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اردیبهشت ماه 1350 در تهران متولد شد.

کوروش تهامی

سینما سینماست اولین کار سینمایی کوروش تهامی بود و این هنرمند کشورمان دستی در موسیقی نیز دارد. از سریال های پرمخاطب او میتوان به مشق عشق، بچه های خیابان، زیر تیغ و سریال دل در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو