معرفی کامل فیلم فصل ماهی سفید + بازیگران و حواشی

منبع: زیت نت

3

1402/4/7

16:11


اخبار سینما : فیلم فصل ماهی سفید به کارگردانی و نویسندگی قربان نجفی می باشد که امروز هفتم تیرماه اکرانش…

معرفی کامل فیلم فصل ماهی سفید + بازیگران و حواشی

اخبار سینما : فیلم فصل ماهی سفید به کارگردانی و نویسندگی قربان نجفی می باشد که امروز هفتم تیرماه اکرانش در سینماها شروع شده است. این فیلم که ژانری درام و اجتماعی دارد به موضوع مشکلات خانواده ها پرداخته و چگونگی برخورد افراد خانواده با این مشکلات را به تصویر کشیده است. برای اطلاعات بیشتر و سانس های سینماها برای اکران این فیلم با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

معرفی کامل فیلم فصل ماهی

پوستر فیلم فصل ماهی سفید

فیلم فصل ماهی سفید

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از : محمدرضا فروتن – میلاد کی مرام – لادن مستوفی – بیژن بنفشه خواه – شقایق دهقان – بهزاد خداویسی – ژاله علو – المیرا دهقانی – رها خدایاری و … کع در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان این فیلم

در خلاصه داستان این فیلم آمده که : فیلم «فصل ماهی سفید» اقتباسی آزاد از باغ آلبالوی آنتوان چخوف است. این فیلم، قصه یک خانواده ایرانی را روایت می‌کند که درگیر مشکلات بسیاری است و برای حل این مشکلات از روش‌هایی استفاده می‌کند که سرانجام مشخصی ندارد.

سایر عوامل این فیلم:

برخی از عوامل فیلم عبارت‌اند از: تهیه‌کنندگان آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، طراح صحنه و لباس: ملک‌جهان خزاعی، موسیقی: کارن همایونفر، تدوین: خشایار حسنی، مشاور کارگردان: فرید سجادی، صداگذاری و میکس: ایرج شهزادی و نعیم مسچیان، صدابردار: بابک نیازی، طراح گریم: ثمره برازنده.

اکران فیلم

اکران این فیلم از چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد. این فیلم در اکثر سینماهای کشور به نمایش در خواهد آمد.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو