اولین تصاویر فیلم Poor Things ساخته یورگوس لانتیموس منتشر شد

منبع: گیمفا

7

1402/2/8

21:53


زمان زیادی از آخرین باری که از بازگشت یورگوس لانتیموس برای ساخت Poor Things شنیدیم، گذشته است.

اولین تصاویر فیلم Poor Things ساخته یورگوس لانتیموس منتشر شد

زمان زیادی از آخرین باری که از بازگشت یورگوس لانتیموس برای ساخت Poor Things شنیدیم، گذشته است.

در اصل سال پیش بود که اعلام شد کریستوفر ابوت برای بازی در فیلم Poor Things قراردادی امضا کرده است. امروز تصاویری از فیلم منتشر شده که اقتباس این کارگردان از رمان ۱۹۹۲ نوشته آلاسدیر گری به همین نام است.

داستان فیلم درباره بلا باکستر با بازی اما استون است؛ زن جوانی که بصورت تراژیکی فوت شده اما بطور معجزه‌آسایی با کمک مغز یک کودک به زندگی برگشته است. اگر به دنبال ژانر فیلم هستید باید بگوییم که فیلم الهام گرفته از رمان فرانکنشتاین با پلات دوره ویکتوریایی است و تم‌های جنسیت و هویت در آن برجسته هستند. ویلم دفو، رامی یوسف، مارک رافلو، جراد کارمایکال، کاترین هانتر و مارگارت کوالی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

امروز اولین تصاویر فیلم از سه شخصیت اصلی و دنیای رنگارنگ و بدون رنگی که لانتیموس مخاطب را به آنجا خواهد برد، منتشر شده است. دوتا از تصاویر بلا باکستر را نشان می‌دهند که موهای مشکی با لباس زردرنگی دارد و در اولین تصویر او را در کنار رامی یوسف بازیگر نقش موس مک‌کندلس می‌بینیم. در تصویر دیگری، بلا را تنها روی عرشه قایق مشاهده می‌کنیم. ابرهایی که در آسمان می‌بینیم پلت رنگی لانتیموس برای جدیدترین پروژه است. سرانجام دانشمند و پزشک نابغه، دکتر گادوین باکستر را با هنرنمایی ویلم دفو می‌بینیم. تصویر سیاه و سفید وی در حال استراحت روی صندلی با برگه‌ای در دستش و زخم‌های روی صورتش نشان از مردی با داستان جالبی دارد.

فیلم بیچارگان بازگشت لانتیموس به صندلی کارگردانی بعد از ۵ سال خواهد بود. با انتشار تصاویر فیلم باید منتظر تیزر و تریلرهای آن باشیم.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو