تجهیزات برق خورشیدی باکیفیت را از کجا (تک اینورتر) تهیه کنیم؟

تجهیزات برق خورشیدی باکیفیت را از کجا (تک اینورتر) تهیه کنیم؟


منبع: پارس ناز

6

1402/2/11

11:58


تجهیزات برق خورشیدی باکیفیت را از کجا (تک اینورتر) تهیه کنیم؟

استفاده از انرژی های پاک این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده است. انرژی خورشیدی یکی از مهم ترین منابع انرژی های تجدیدپذیر است. انرژی خورشیدی فراوان‌ترین منبع انرژی در کره زمین محسوب میشود. ما با استفاده تجهیزات برق خورشیدی میتوانیم انرژی حاصل از تابش خورشید را انرژی الکتریکی (برق) تبدیل کنیم.

 

برای استفاده از این برق خورشیدی لزوما نیازی  به نیروگاه نیست؛ و شما میتوانید با نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز برق خورشیدی در پشت بام خود از این نعمت الهی بهره ببرید. فقط سوالی که این جا به وجود می آید این است که تجهیزات برق خورشیدی معتبر و ضمانت شده را باید از کجا تهیه کنیم؟ این وسایل شرایط لازم برای تبدیل برق به الکتریسیته را فراهم می‌کنند و هر کدام کارکرد خاصی دارند.

 

فروشگاه برق خورشیدی تک اینورتر از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های فعال در حوزه انرژی خورشیدی میباشد. گروه فنی و مهندسی تک اینورتر علاوه بر فروش تجهیزات  برق خورشیدی، در طراحی و راه اندازی انواع سیستم های خورشیدی (آنگرید و آفگرید) فعالیت میکند. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با تجهیزات مختلف برق خورشیدی، شما را با فاکتورهای لازم یک فروشگاه اینترنتی معتبر آشنا کنیم.

 

لوازم مورد نیاز استفاده از انرژی خورشیدی

 

استفاده بیشتر از انرژی های پاک و استفاده کمتر از سوخت های فسیلی یکی از سیاست های کلیدی هر کشور توسعه یافته ای است. در این راستا شاهد راه اندازی سیستم های خورشیدی به صورت گسترده در ایران هستیم؛ که انرژی مورد نیاز مصارف خانگی و صنعتی را تامین می کند.

 

نیروگاه های خورشیدی با هدف توسعه انرژی‌های پاک، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، استفاده بهینه از انرژی سوخت مصرفی و بالا بردن بازده راه اندازی میشوند. از تجهیزاتی که باید برای بهره گیری از انرِژی خورشیدی داشته باشید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1.پنل های خورشیدی

پنل های خورشیدی یکی از اجزای اصلی سیستم های خورشیدی اعم از آفگرید یا آنگرید برای تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی هستند و بسته به نوع سیستم خورشیدی باید پنل مناسب را انتخاب نمایید.اگر به دنبال خرید پنل خورشیدی هستید، می‌توانید از مشاوره قیمت و خرید پنل های خورشیدی فروشگاه برق خورشیدی تک اینورتر استفاده کنید.

 

استفاده از پنل خورشیدی میتواند شما را از سوخت های فسیلی و انرژی های تجدید ناپذیررها سازد. سولار پنل ها نور دریافتی از خورشید را به انرژی الکتریسیته تبدیل می‌کنند. البته این تنها کاربرد پنل های خورشیدی نیست؟!

تجهیزات برق خورشیدی باکیفیت را از کجا (تک اینورتر) تهیه کنیم؟

2.اینورترهای خورشیدی

اینورترهای خورشیدی انواع مختلفی دارند، اساس کار اینورتر خورشیدی تبدیل برق dc  به  ac میباشد. اینورترها بسته به میزان توانی که ارائه می دهند در قیمت ها و انواع مختلفی موجود می باشند. با تعیین میزان مصرف می توانید اینورتر مناسب را انتخاب کنید از صرف هزینه های بیشتر و یا چند باره جلوگیری نمایید.

 

گروه مهندسی تک اینورتر عرضه کننده انواع اینورتر خورشیدی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. اینورترهای خورشیدی برندهای مختلفی دارند و بهتر است معروف ترین برندها را خریداری کنید زیرا در صورت خرید یک برند معروف می توان از ضررهای زیادی جلوگیری کرد.

تجهیزات برق خورشیدی باکیفیت را از کجا (تک اینورتر) تهیه کنیم؟

3.شارژ کنترلر خورشیدی

شارژ کنترلر خورشیدی معمولاً وسیله ای برای تنظیم ولتاژ یا جریان خروجی پنل خورشیدی برای محافظت از باتری خورشیدی در برابر شارژ بیش از حد است. نقش شارژ کنترلر خورشیدی در سیستم های خورشیدی خارج از شبکه بسیار مهم است.

 

اگر کنترلی بر نحوه شارژ باتری وجود نداشته باشد، باتری ها ممکن است در اثر شارژ بیش از حد آسیب ببینند. از نام های دیگر شارژ کنترلر خورشیدی، میتوان به مدار شارژ پنل، کنترلر خورشیدی، درایور پنل خورشیدی، مدار سولار، مدار شارژ پنل خورشیدی، ماژول کنترلر شارژ خورشیدی اشاره کرد.

 

4.باتری خورشیدی

برخی از خریداران هنگام خرید باتری خورشیدی تنها بر روی قیمت این محصول تمرکز می کنند و از ویژگی ها و قابلیت های مختلف این نوع باتری چشم پوشی می کنند. باتری های خورشیدی به شما این امکان را می دهند که انرژی اضافی تولید شده توسط پنل های خورشیدی را برای استفاده بعدی ذخیره کنید.

 

استفاده از سیستم های خورشیدی همراه با باتری های خورشیدی خانگی، سیستمی به نام ” سیستم خورشیدی هیبریدی ” ایجاد می کند. این نوع سیستم دارای مزایای بسیاری از جمله؛ از جمله دسترسی به برق پشتیبان قابل اعتماد و دسترسی آسان به برق در هنگام خاموشی شهری است.

 

5.استراکچر خورشیدی

استراکچرهای خورشیدی در کارایی و بازدهی پنل های خورشیدی بسیار مهم هستند. که کمتر کسی به این موضوع می‌پردازد. اگر استراکچرسیستم خورشیدی اصولی نباشد پس از چند سال تغییر جهت داده و کارایی پنل را کاهش می دهد.

 

در بازار فروش تجهیزات برق خورشیدی انواع مختلفی از سازه های نگهدارنده پنل وجود دارد که به طور کلی از نظر شکل طرح، جنس سازه و نوع استفاده متفاوت هستند. نوع طراحی و ساخت و همچنین مقاومت آن در برابر بارهای استاتیکی و دینامیکی از پارامترهای کلیدی در راه اندازی یک نیروگاه خورشیدی است.

تجهیزات برق خورشیدی باکیفیت را از کجا (تک اینورتر) تهیه کنیم؟

فاکتورهای لازم یک فروشگاه انرژی خورشیدی معتبر

 

داشتن نماد الکترونیکی به سایت اعتبار می دهد که نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک ارائه شده است و کاربران می توانند از نماد برای یافتن اطلاعات وب سایت و صاحب آن استفاده کنند. نماد در صورتی کسب میشود که آدرس و شماره تلفن و سایت فروشگاه احراز هویت شود و این یعنی جای هیچ شکی نیست!

 

شما عزیزان میتوانید با کلیک بر روی نماد اعتماد و باز کردن آن ، اطلاعات ثبت شده را مشاهده کرده و با اطلاعات درون سایت مطابقت بدهید. آدرس سایت درج شده در اینماد را با آدرس این صفحه مطابقت بدهید تا از یکسان بودن آن اطمینان کسب کنید.

 

توجه به نظرات مشتریان، عدم انتشار اطلاعات شخصی، وجود راه‌های ارتباطی و… میتواند به شما در انتخاب سریعتر یک فروشگاه اینترنتی معتبر کمک کند. پیشنهاد ما وبسایت تک اینورتر استو شما میتوانید تک اینورتر را در گوگل سرچ کرده و از این فروشگاه فوق العاده دیدن نمایید.

 

درباره فروشگاه برق خورشیدی تک اینورتر

 

تک اینورتر بستری امن و مطمئن برای خرید تجهیزات خورشیدی برای سولارکاران و مردم عادی دارد. در فروشگاه برق خورشیدی تک اینورتر امکانات زیادی وجود دارد و می توان گفت هیچ مشتری بدون رضایت آنجا را ترک نمی کند.

 

تیم فنی و مهندسی تک اینورتر یکی از معتبر ترین شرکت های فعال در زمینه سیستم های برق خورشیدی می باشد و دارای نمایندگی برند های معتبر و مطرح در این زمینه است. تک اینورتر همه فاکتورهای لازم و ذکر شده در بالا را داشته و میتوان آن را به عنوان اولین اولویت برای تهیه و سفارش تجهیزات سولار در نظر گرفت.

 

خرید اینترنتی تجهیزات برق خورشیدی از تک اینورتر (takinverter)

 

همان طور که در بالا اشاره شد ابزارها و تجهیزات مختلفی برای تبدیل انرژی خورشیدی به برق وجود دارد. شما با استفاده از تجهیزات و ملزومات برق خورشیدی می‌توانید به انرژی‌ای پاک و ارزان قیمت دسترسی پیدا کنید؛ و در دراز مدت هزینه های خود را کاهش دهید.

 

پنل خورشیدی، اینورتر خورشیدی، شارژکنترلر خورشیدی، باتری خورشیدی، استراکچر خورشیدی و… از جمله تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از انرژی خورشیدی میباشند که میتوانید آنها را با خیالی آسوده و در مدل‌های باکیفیت از فروشگاه برق خورشیدی تک اینورتر سفارش دهید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو