ایکس باکس بازی‌های جدیدی را در شوکیس خود معرفی خواهد کرد

منبع: گیمفا

4

1402/2/15

20:14


رئیس ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer) گفته که در شوکیس ماه ژوئن شاهد معرفی شدن بازی‌های جدید در کنار نمایش بیشتر بازی‌های قبلا معرفی شده خواهیم بود.

ایکس باکس بازی‌های جدیدی را در شوکیس خود معرفی خواهد کرد

رئیس ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer) گفته که در شوکیس ماه ژوئن شاهد معرفی شدن بازی‌های جدید در کنار نمایش بیشتر بازی‌های قبلا معرفی شده خواهیم بود.

فیل اسپنسر، مدیر عامل بخش گیمینگ مایکروسافت، مصاحبه جذابی با پادکست Kinda Funny Xcast داشته و در آن حتی به شکست بازی Redfall هم اشاره کرده است. او هم‌چنین در مورد سوم بودن ایکس باکس در رقابت با نینتندو و سونی اشاره کرده و گفته که Starfield حتی در صورت یک بازی ۱۱/۱۰ بودن هم بازیکنان را مجاب به فروش پلی استیشن ۵ خود و خرید یک ایکس باکس نمی‌کند.

با این حال او دیدگاه مثبتی نسبت به Xbox Games Showcase ماه ژوئن امسال دارد. اول از همه او تایید کرد که مایکروسافت موفق به تکمیل برنامه ۱۲ ماهه‌ای که یک سال پیش وعده آن را داده بود نشده است. هم‌چنین خبری از بازی‌های Avowed ،Perfect Dark ،State of Decay 3 ،Contraband ،Fable و Everwild علی رغم معرفی شدن آن‌ها برای مدتی طولانی نبوده است. در پاسخ به این مورد اسپنسر گفت:

من قصد ندارم که بیش از حد تبلیغ این شوکیس را بکنم. چرا که اگر من یک بازیکن بودم، پس از Redfall فقط با در دست داشتن کنترلر و تجربه خود بازی متقاعد می‌شدم. با این حال این شوکیس در مورد این مسئله نیست. من در مورد این شوکیس بسیار هیجان‌زده هستم. ما می‌خواهیم عناوینی را معرفی کنیم که مردم پیش از این ندیده‌اند. هم‌چنین آپدیت‌هایی را در رابطه با بازی‌هایی که در فهرست شما هستند ارائه خواهیم داد.

اسپنسر هم‌چنین در مورد آینده و عرضه یک بازی با کیفیت از سوی ایکس باکس به ازای هر سه ماه هیجان‌زده است. او گفت:

چیزهایی هستند که پس از کند شدن روند توسعه به خاطر COVID بالاخره در حال آماده شدن هستند. من از صحبت کردن در این مورد خسته هستم، اما می‌توانم ببینم که هر سه ماه شاهد عرضه یک بازی خواهیم بود که طرفداران ما را خشنود خواهد کرد.

ما هم‌چنان باید در زمینه خلاقیت و در زمینه فنی بازی‌های با کیفیت ارائه دهیم. هر عنوانی که منتشر می‌کنیم برای همه بازیکنان نیست. من نمی‌خواهم عنوانی بسازیم که بر تمام بازی‌ها حکمرانی کند. ما برداشت‌های خلاقانه متفاوتی داریم و وقتی به پورتفولیوی Microsoft Game Studios نگاه می‌کنید، متوجه تنوع زیادی خواهید شد. من از این مورد خوشم می‌آید. ما قصد نداریم که موفقیت سایر برندها را تکرار کنیم. هدف ما شناسایی تنوع ساخته‌های خودمان است و امیدوارم که این به نقطه قوت ما تبدیل شود.

با این حال ما باید این کار را با کیفیت انجام دهیم. باید سر وقت باشیم و باید به مردم چیزهایی که می‌خواهند را نشان دهیم. ما باید گیم‌پلی به نمایش بگذاریم. صرفا باید بازی‌های عالی را به دست طرفداران خود برسانیم. چیز دیگری اهمیت ندارد.

حداقل این شرکت به نمایش گیم‌پلی متعهد است که بدون شک نکته خوبی در مورد این شوکیس است. یکی از بازی‌هایی که قرار است شاهد گیم‌پلی گسترده آن باشیم Starfield است. پس از Xbox Games Showcase قرار است شاهد یک رویداد اختصاصی برای اکشن نقش‌آفرینی علمی-تخیلی Bethesda در قالب Starfield Direct باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو