دیجیتال مارکتینگ صنوبر: طراحی سایت ارزان شد

منبع: پارس ناز

4

1402/2/17

12:57


دیجیتال مارکتینگ صنوبر: طراحی سایت ارزان شد

چکیده : از الزامات اصلی امروزه هر کسب و کاری داشتن سایت است. اما شاید تفاوت قیمت در طراحی سایت انتخاب را دشوار کند و نتوان تصمیم درستی گرفت. طراحی سایت ارزان یک پیشنهاد شک برانگیز است که شاید همه نتوانند به آن اعتماد کنند. در ادامه بیشتر به ویژگی های یک سایت ارزان اما کامل می پردازیم.

 

دیجیتال مارکتینگ صنوبر: طراحی سایت ارزان شد

 

از الزامات اصلی امروزه هر کسب و کاری داشتن سایت است. اما شاید تفاوت قیمت در طراحی سایت انتخاب را دشوار کند و نتوان تصمیم درستی گرفت. طراحی سایت ارزان یک پیشنهاد شک برانگیز است که شاید همه نتوانند به آن اعتماد کنند. در ادامه بیشتر به ویژگی های یک سایت ارزان اما کامل می پردازیم.

 

آیا طراحی سایت ارزان واقعی است؟

 

خیلی از اوقات وقتی حرف از سایت ارزان زده می شود این تصور به وجود می آید که کار بی کیفیتی در پایان تحویل داده می شود. اما همیشه این طور نیست. ارزان بودن خدمات به موارد مختلفی بستگی دارد.

 

اول از همه باید مشخص کنیم سایت ارزان در چه بازه قیمتی تعیین می شود. سایت های کمتر از یک میلیون تومان سایت هایی ارزان اما بی کیفیت هستند. اغلب این سایت ها توسط سایت ساز طراحی می شوند.

 

سایت ساز ها با هزینه ی کم سایتی تحویل می دهند که لازم است به صورت ماهانه خود سایت (جدا از هزینه هاست و دامنه) تمدید شود و همچنین امکان ویرایش و توسعه سایت بسیار محدود است. از دیگر مشکلات سایت سازها، عدم سئو پذیر بودن آنهاست.

 

به این معنا که این سایت ها را نمی توان بهینه کرد تا در صفحه اول گوگل باشند. هرچند سایت هایی که سایت سازها تحویل می دهند ارزان، سریع و زیبا هستند اما کیفیت لازم برای درآمدزایی را ندارند.

 

یکسری دیگر از سایت ها هستند که با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان طراحی و تحویل داده می شوند. این سایت ها اغلب توسط فریلنسرها طراحی می شوند. فریلنسر شخصی هست که به صورت فردی پروژه ای را انجام می دهد و وابسته به شرکت و مجموعه ای نیست.

 

در این صورت پس از تحویل گرفتن سایت، برای پشتیبانی و یا دریافت دسترسی های سایت و هاست ممکن است آن شخص همیشه پاسخگو نباشد و یا اگر مشکلی پیش بیاید مسئولیتی را قبول نکند. خیلی اوقات پیش می آید آن شخص به طور کامل راه های تماس خود را قطع می کند و هیچ دسترسی به او وجود ندارد.

دیجیتال مارکتینگ صنوبر: طراحی سایت ارزان شد

اما دسته ی سوم سایت های کمتر از 10 میلیون هستند. یعنی در بازه ی 7 تا 10 میلیون تومان قرار دارند. این سایت ها در عین ارزان بودن، می توانند کامل نیز باشند. طراحی این وب سایت ها توسط cms قوی وردپرس اجرا می شود که همین موضوع باعث قیمت مناسب آنها می شود.

 

خدمات طراحی سایت شرکت صنوبر نیز در همین بازه ی قیمتی است. تمامی سایت های شرکتی و فروشگاهی که طراحی و توسعه داده می شود دارای کیفیت مناسب هستند که توسط تیم حرفه ای انجام می شود. همچنین در کنار سایت تحویل داده شده، یکسال هاست و دامنه، پشتیبانی و آموزش به صورت رایگان ارائه می شود که یک مزیت عالی است.

 

اما تکلیف سایت های بیش از 10 میلیون چه می شود؟ اگر سایت فروشگاهی باشد یعنی فروش محصول و درگاه پرداخت لازم باشد، قیمت سایت قطعا بیش تر است و قیمت پایین امکان ندارد.

 

در یکسری موارد برای اجرای امکانات مورد نیاز سایت، برنامه نویسی اختصاصی لازم است. اما گاهی اوقات برخی شرکت ها بخاطر برند بودن و یا داشتن رتبه در صفحه اول گوگل، به صورت غیر منطقی هزینه زیادی را دریافت می کنند که نتیجه کار تفاوتی ندارد.

 

سایت ارزان خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سایت ارزان اما کامل در کنار ظاهر زیبایی که دارد باید استانداردهای طراحی در آن رعایت شده باشد. کاربر زمانی که وارد سایت می شود به راحتی با قسمت های مختلف آن ارتباط برقرار کند و گیج نشود. همچنین با یک cms قوی مانند وردپرس طراحی شود که امکان توسعه و ویرایش به راحتی وجود داشته باشد.

دیجیتال مارکتینگ صنوبر: طراحی سایت ارزان شد

در آخر باید توسط یک شرکت مطمئن و با تجربه در این زمینه سایت، طراحی شود. امروزه شرکت های بسیاری در حوزه سایت و سئو فعالیت دارند اما تنها شرکتی را می توان برای سفارش طراحی سایت انتخاب کرد که تجربه و سابقه ی کافی در این زمینه را داشته باشد و همچنین نمونه کارهای مستندی را نیز ارائه دهد.

 

دیجیتال مارکتینگ صنوبر تمامی این ویژگی ها را دارد. این مجموعه فعالیت خود را یک دهه است که آغاز کرده است و با تیم متخصصی که دارد رضایت مشتریان را جلب کرده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو