نویسنده James Bond از کنار گذاشتن تمامی کاندیداهای بازیگری می‌گوید

منبع: گیمفا

4

1402/2/17

15:32


نویسنده James Bond در صحبت‌های خود نسبت به شایعات حول محور بازیگر جدید این مجموعه واکنش نشان داده است.

نویسنده James Bond از کنار گذاشتن تمامی کاندیداهای بازیگری می‌گوید

نویسنده James Bond در صحبت‌های خود نسبت به شایعات حول محور بازیگر جدید این مجموعه واکنش نشان داده است.

آخرین باری که شاهد حضور جیمز باند بر پرده سینما بودیم، مربوط به فیلم No Time To Die (زمانی برای مردن نیست) در سال ۲۰۲۱ می‌شود که با فروشی بالغ بر ۷۷۴ میلیون دلار، خداحافظی زیبا و ماندگاری را با بازیگر اصلی خود یعنی دنیل کریگ انجام داد. از آن زمان تاکنون اتخاب بازیگر جدید مجموعه James Bond به بحث داغی میان سینماگران بدل گشته و شایعات بسیاری حول محور برخی از بازیگران مطرح بریتانیایی ایجاد شده که تهیه‌کنندگان این مجموعه هیچ اشاره‌ رسمی به نام آن‌ها نداشته‌اند.

ریچارد هیگسون که توسط ایان فلمینگ موظف به نوشتن ادامه داستان‌های جیمز باند شده است و بر فیلم‌های ساخته شده از این مامور مخفی نظارت داشته است، در مصاحبه جدید خود نسبت به شایعات مطرح شده حول محور بازیگر ۰۰۷ واکنش نشان داده و صحبت جالبی کرده است.

زمانی که خبرگزاری‌ها به نام خاصی برای بازیگر بعدی جیمز باند اشاره می‌کنند، شما می‌دانید که آن اسامی و نام‌ها به هیچ عنوان در مجموعه جدید نقشی نخواهند داشت. شما می‌دانید که آن‌ها رد صلاحیت شده‌اند.

صحبت‌های ریچارد هیگسون و اشاره به رد صلاحیت شدن کاندیداهای مطرح شده، قطعاً باعث شگفتی طرفداران جیمز باند خواهد شد. در کنار مطرح شدن نام‌های بزرگی همچون تام هاردی، هنری کویل و ادریس البا، در هفته گذشته به سبب انتشار یک ویدیو جنجالی، این حدس و گمان به وجود آمد که ریچارد مدن، بازیگر بعدی جیمز باند خواهد بود. مسئله‌ای که واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی به دنبال داشت و باعث شد که انتخاب او تا حد بسیاری زیادی نهایی به نظر برسد.

با این حال ریچارد هیگسون خاطرنشان می‌کند که طرفداران جیمز باند به هیچ عنوان از بازیگر برگزیده شده، اطلاع نداشته و نام‌هایی که تاکنون مطرح شده‌اند، به هیچ عنوان توسط تهیه‌کنندگان انتخاب نشده‌اند. به همین دلیل باید صبر کرد و دید که چه بازیگری به صورت رسمی برای ایفای نقش در پروژه‌های جدید James Bond انتخاب خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو