با هدست گیمینگ  MSI IMMERSE GH40 ENC برنده میدان نبرد باشید !

با هدست گیمینگ  MSI IMMERSE GH40 ENC برنده میدان نبرد باشید !


منبع: گیمفا

5

1402/2/19

10:05


کمپانی تایوانی MSI با معرفی هدست گیمینگ IMMERSE GH40 ENC پا به جهان واقعی و بدون نویز در اجرای بازی ها گذاشته است. هدست MSI IMMERSE GH40 ENC اولین هدست گیمینگ این شرکت است که الگوریتم حذف نویز محیطی (ENC) را به خدمت گرفته تا ضبط صدا را در هر شرایطی واضح و شفاف نگه […]

با هدست گیمینگ  MSI IMMERSE GH40 ENC برنده میدان نبرد باشید !

کمپانی تایوانی MSI با معرفی هدست گیمینگ IMMERSE GH40 ENC پا به جهان واقعی و بدون نویز در اجرای بازی ها گذاشته است. هدست MSI IMMERSE GH40 ENC اولین هدست گیمینگ این شرکت است که الگوریتم حذف نویز محیطی (ENC) را به خدمت گرفته تا ضبط صدا را در هر شرایطی واضح و شفاف نگه دارد. یک تجربه صوتی مجازی ۷.۱ کانال همه جانبه با درایورهای نئودیمیم ۴۰ میلی متری که با طراحی جذاب، قابلیت حمل و نقل آسان و استفاده در هر مکانی را فراهم می کند.

هدست گیمینگ MSI GH40 ENC

چه قابلیتی یک هدست گیمینگ را برای کار گروهی مناسب می سازد؟

هدست گیمینگ در واقع یک گزینه همه کاره برای تجربه واضح تر در بازی و حتی پخش موزیک است که بر خلاف نمونه های دیگر، میکروفون برای ضبط ارتباط صوتی دارد. بازتولید صدای واضح، صدای فراگیر مجازی، طراحی راحت، و ضبط صدای واضح، همه الزامات یک هدست گیمینگ خوب هستند. یک هدست گیمینگ بهینه می تواند عملکرد بازی را با غوطه ور شدن در محیط آن به تجربه ای ویژه تبدیل کند و حتی در بازی های تیمی یا گروهی، ارتباط بلادرنگ با صدایی شفاف به یک کار تیمی واقعی شبیه شود.

با لوازم جانبی گیمینگ MSI برنده میدان نبرد باشید

اهمیت ضبط صدای واضح در بازی های آنلاین

کار تیمی در هر بازی چند نفره یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که گیمرها از آن لذت می برند، به خصوص بازی هایی که رقابتی هستند. توانایی برقراری ارتباط با صدای واضح ساده ترین راه برای ارتباط با یک تیم برای تغییر روند بازی است. شما نمی خواهید هم تیمی های خود را با هیچ گونه مزاحمتی مانند صدای عبور خودرو از خیابان، صدای بلند حیوانات خانگی یا صفحه کلیدهای مکانیکی آزار دهید. ضبط بدون نویز نه تنها ارتباط شما را در بازی های چند نفره بهتر می کند بلکه با افزایش تمرکز هم تیمی ها، روند بازی سریعتر و حرفه ای تر می شود. به لطف فناوری پیشرفته حذف نویز، صدای شما در هر کجا که هستید به وضوح ضبط و تکثیر می شود تا کسانی که به شما گوش می دهند بتوانند به گفتارتان توجه کنند در حالی که صدای اطراف شما آنها را آزار نمی دهد.

حذف نویز محیطی توسط هدست گیمینگ MSI

حذف نویز محیطی یا ENC چگونه کار می کند؟

فناوری حذف نویز محیطی از یک آرایه میکروفون دوگانه برای ضبط و پردازش صداهای محیطی در حین صحبت کردن استفاده می کند. میکروفون همه جهته همراه با تراشه ENC تعبیه شده صداها را از تمام محیط اطراف جمع آوری کرده و میکروفون یک طرفه روی صدای انسان تمرکز می کند. هدف ENC جداسازی دقیق گفتار گوینده، محافظت از صدای هدف در جهت اصلی و حذف انواع صداهای محیطی تا ۳۰dB است. با بهینه سازی ضبط صدا توسط ENC، لازم نیست صدای خود را برای صحبت با هم تیمی های خود افزایش دهید.

همین موارد گفته شده و اهمیت استفاده از یک هدست گیمینگ مناسب است که MSI را به سمت تولید IMMERSE GH40 ENC کشانده است. مشخصاتی مانند محدوده فرکانسی ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز، حساسیت ۹۵ دسی بل، ۳۲ اهم، محدوده فرکانسی ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز میکروفون، درایورهای ۴۰ میلی متری، وزن ۲۶۸ گرم، تاشو با قابلیت حمل آسان و رابط USB-A به همراه تبدیل USB-A به USB-C، این هدست گیمینگ را به گزینه ای مناسب برای بازی های چند نفره تبدیل می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو