مارک زاکربرگ در اولین مسابقه جوجیتسوی خود برنده مدال طلا شد!

مارک زاکربرگ در اولین مسابقه جوجیتسوی خود برنده مدال طلا شد!


منبع: روزیاتو

4

1402/2/19

18:31


مارک زاکربرگ در اولین مسابقه جوجیتسوی خود برنده مدال طلا شد!

مارک زاکربرگ در اولین مسابقه جوجیتسوی خود برنده مدال طلا شد!

مارک زاکربرگ میلیاردر ۳۸ ساله ی دنیای فناوری دستاوردی دیگر به رزومه ی خود اضافه کرده است: دریافت مدال هنرهای رزمی. مؤسس شرکت متا در اولین حضور خود در رقابت های جوجیتسوی برزیلی موفق به کسب مدال های طلا و نقره شد، امری که حیرت بسیاری از اعضای جامعه هنرهای رزمی و احتمالاً فراتر از آن را برانگیخته است.

مارک زاکربرگ جوجیتسو

مارک زاکربرگ جوجیتسو

زاکربرگ که در اوایل روزهای همه‌گیری کرونا از علاقمند شدنش به این ورزش گفته بود، حالا با انتشار پستی در صفحات مجازی خود در فیسبوک اینستاگرام اعلام کرده برای نخستین بار در یک مسابقه ی جوجیتسوی برزیلی شرکت کرده و موفق به دریافت چند مدال شده است.

یکی از مربیان او، کای وو در کامنتی این دستاورد را به زاکربرگ تبریک گفت و نوشت: «مسابقات زاک بسیار حماسی بود. هیچ کدام از مسابقه ها ساده نبود و همه چیز به سختی به دست آمد. برایم یک افتخار بود که توانستم مربی اش باشم و هر چه می دانم به او یاد دهم.»

سرگرمی جدید زاکربرگ با حمایت ورزشکاران مشهور هم مواجه شده است. کانر مک گرگور، قهرمان سابق UFC و برناندو فاریای برزیلی که سابقه ی ۵ قهرمانی جهانی در رشته ی جوجیتسو را دارد، از جمله ی ورزشکارانی هستند که به تحسین او پرداخته اند.

مارک زاکربرگ جوجیتسو

مارک زاکربرگ جوجیتسو

اما مارک زاکربرگ اولین چهره ی مشهوری نیست که به هنرهای رزمی علاقمند شده است.

اشتون کوچر، بازیگر مشهور هالیوود بیش از یک دهه قبل به سراغ ورزش جوجیتسو رفت و یک کمربند قهوه ای هم در این رشته دارند.

جیسون استاتهام، بازیگر فیلم های اکشن هم کمربند بنفش این ورزش را دارد.

تام هاردی، ستاره ی سریال «پیکی بلایندرز» و فیلم های «ونوم» به طور حرفه ای به این ورزش مشغول است و در انگلیس در مسابقات آن شرکت می کند. او در چند رقابت ورزشی این رشته هم پیروز شده است.

گای ریچی، کارگردان مشهور هالیوود هم کمربند مشکی جوجیتسوی برزیلی را دارد و بیشتر از ۲۰ سال به طور حرفه ای به یادگیری این ورزش پرداخته است. او البته در رشته های کاراته شوتوکان و جودو هم کمربند مشکی دارد.

اینطور که گفته می شود ایلان ماسک، مالک تسلا و توییتر هم برای کاهش وزن خود از ورزش جوجیتسوی برزیلی کمک گرفته است.

همین موضوع سبب شده برخی کاربران شبکه های اجتماعی درباره ی مسابقه ی مارک زاکربرگ با دیگر سلبریتی های فعال در رشته ی جوجیتسو خیال پردازی کنند و گفته اند دوست دارند مسابقه ی مارک زاکربرگ با ایلان ماسک یا تام هاردی را ببینند.

بیشتر بخوانید:

چهره وحشت زده همسر مارک زاکربرگ هنگام تماشای مبارزه MMA سوژه کاربران شد + ویدیو

مارک زاکربرگ ویدئویی از مبارزه خود با مبارز حرفه ای UFC منتشر کرد + ویدیو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو