مارک زاکربرگ گلکسی S23 اولترا را به آیفون 15 ترجیح می‌دهد!

منبع: تکراتو

6

1402/7/8

19:59


مارک زاکربرگ در جریان رویداد Meta Connect 2023 برای رونمایی از آواتارهای هوش مصنوعی سرویس Meta AI، از جدیدترین پرچمدار سامسونگ، گلکسی S23 اولترا استفاده کرد.

مارک زاکربرگ گلکسی S23 اولترا را به آیفون 15 ترجیح می‌دهد!

مارک زاکربرگ در جریان رویداد Meta Connect 2023 برای رونمایی از آواتارهای هوش مصنوعی سرویس Meta AI، از جدیدترین پرچمدار سامسونگ، گلکسی S23 اولترا استفاده کرد.

در جریان رویداد Meta Connect 2023، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک و متا، آخرین نوآوری‌ها و محصولات جدید این شرکت، از جمله هدست واقعیت ترکیبی Quest 3 و هوش مصنوعی متا را به نمایش گذاشت؛ اما این مراسم در کنار هدف اصلی خود، یک نکته جالب و پیامی مهم داشت؛ انتخاب زاکربرگ برای رونمایی از آواتارهای هوش مصنوعی سرویس Meta AI، پرچمدار سامسونگ، گلکسی S23 اولترا بود، نه آیفون اپل.

بیشتر بخوانید: هدست متا کوئست 3 (Meta Quest 3) روانه بازارها شد [+مشخصات و قیمت]

مارک زاکربرگ گلکسی را به آیفون ترجیح می‌دهد

بر روی استیج، دو دستگاه گوشی گلکسی S23 اولترا وجود داشت و یکی از آنها با کابل USB Type-C DisplayPort برای انعکاس ویدیو روی صفحه متصل بود. یکی از گوشی‌های گلکسی S23 اولترا به رنگ کرم بود و زاکربرگ از آن استفاده می‌کرد، در حالی که دیگری به رنگ فانتوم بلک بود و به‌عنوان دستگاه مرجع استفاده می‌شد.

به نظر می‌رسد که زاکربرگ با استفاده از این گوشی در مراسمی مثل Meta Connect می‌خواهد به‌صورت عمومی اعلام کند که آیفون انتخاب او نیست.

زاکربرگ هنگام تعامل با یکی از آواتارهای هوش مصنوعی متا، از اپلیکیشن Samsung Keyboard برای تایپ استفاده می‌کرد. روی استیج نیز، مانیتور غول‌پیکر صفحه‌نمایش گلکسی S23 اولترا را نشان می داد که به جای ژست‌های حرکتی (gestures)، دکمه‌های ناوبری را نشان می‌داد. صفحه‌نمایش گوشی آواتار Dungeon Master الهام‌گرفته از اسنوپ داگ، رپر مشهور آمریکایی را در واتساپ به نمایش گذاشت.

مارک زاکربرگ در سخنرانی Meta Connect از گلکسی S23 اولترا استفاده کرد

در طول این رویداد، متا هدست واقعیت ترکیبی Quest 3 را با پردازنده کوالکام اسنپدراگون XR2 نسل 2، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و برچسب قیمت 499.99 دلاری به نمایش گذاشت. این دستگاه بسته به کاربرد می‌تواند به یک هدست واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی تبدیل شود‌. علاوه بر این، هدست متا قابلیت را دارد که دو محیط را برای تجربه‌ای فراگیرتر ترکیب کند.

Quest 3 را می‌توان با استفاده از حرکات دست کنترل کرد یا از یک کنترلر بهتر برای تعامل دقیق‌تر استفاده کرد. این هدست با رزولوشن 4K تصاویر با‌کیفیتی ارائه می‌دهد و به دلیل فرم باریک‌ خود تجربه راحت‌تری را برای کاربر فراهم می‌کند. این دستگاه دارای 40 درصد صدای بلندتر، کیفیت صدای بهبود‌یافته و صدای فراگیر است که به شما اجازه می‌دهد از ویدیوها در یک صفحه مجازی بزرگ لذت ببرید. همچنین، به لطف پردازنده سریعتر، می‌توان از این دستگاه برای اجرای بازی‌ها به صورت بومی استفاده کرد.

مارک زاکربرگ

هدست جدید متا برای پیش‌سفارش دردسترس است و با هدست XR آینده سامسونگ که دارای پردازنده کوالکام نیز است، رقابت خواهد کرد. حالا باید ببینیم که هدست XR سامسونگ از چیپ مشابهی استفاده می‌کند یا جدیدتر.

متا از اولین چت‌ربات هوش مصنوعی خود به نام Meta AI نیز رونمایی کرد. این چت‌بات می‌تواند به تمام سوالات شما پاسخ دهد و در تمام محصولات متا از جمله فیس‌بوک مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ قابل استفاده است. این ویژگی‌ به‌زودی در اپلیکیشن‌های متا در اندروید و iOS قرار می‌گیرد، بنابراین می‌توانید از آن در تلفن هوشمند و تبلت گلکسی خود استفاده کنید.

این شرکت همچنین از ویژگی‌های هوش مصنوعی Generative، از جمله توانایی ایجاد تصاویر واقعی با یک مرجع متنی کوچک، رونمایی کرد. متا چند آواتار جالب مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز به نمایش گذاشت که دارای شخصیت‌های خاص خود هستند. این آواتارها نیز به زودی عرضه می‌شوند‌.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این تصمیم ساختارشکنانه مارک زاکربرگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: سخت‌افزار مگ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو