هدست واقعیت گسترده سامسونگ با ویژگی تشخیص بو عرضه می‌شود!

منبع: تکراتو

4

1402/6/21

15:58


هدست واقعیت گسترده سامسونگ با ویژگی خاص و انقلابی تشخیص بو عرضه خواهد شد. رقیب ویژن پرو اپل حالا کاربردی‌تر از هر هدستی خواهد شد.

هدست واقعیت گسترده سامسونگ با ویژگی تشخیص بو عرضه می‌شود!

هدست واقعیت گسترده سامسونگ با ویژگی خاص و انقلابی تشخیص بو عرضه خواهد شد. رقیب ویژن پرو اپل حالا کاربردی‌تر از هر هدستی خواهد شد.
آیا قرار دادن ویژگی تشخیص بو در یک هدست امکان‌پذیر است؟ سامسونگ پاسخ شما را خواهد داد. براساس اطلاعاتی که به تازگی فاش شده است، هدست واقعیت گسترده سامسونگ با ویژگی انقلابی تشخیص بو از راه خواهد رسید. ظاهراً دنیای واقعیت ترکیبی وارد فاز جدیدی شده است و شرکت‌های فناوری از ویژگی‌های انقلابی در نمونه ساخته شده خود رونمایی می‌کنند. حال نوبت غول فناوری کره جنوبی است که با این ویژگی جدید سروصدای زیادی در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: هدست اپل ویژن پرو احساسات کاربر را تشخیص داده و کنترل می‌کند!

هدست واقعیت گسترده سامسونگ با ویژگی تشخیص بو عرضه می‌شود

سامسونگ مدت‌هاست روی یک هدست واقعیت گسترده (XR) کار می‌کند که احتمالاً در ژوئن 2024 معرفی خواهد شد. اولین تصویر واقعی از نمونه اولیه هدست XR سامسونگ نیز چند ماه قبل فاش شده بود و حالا در گزارش جدیدی به برخی مشخصات و ویژگی‌های قابل‌توجه آن اشاره شده است که یکی از آنها می‌تواند تغییری انقلابی ایجاد کند.

هدست واقعیت گسترده سامسونگ با ویژگی تشخیص بو عرضه می‌شود

براساس گزارش SamMobile، هدست XR آینده سامسونگ از ویژن پرو اپل الهام گرفته است و نمایشگری با تراکم پیکسلی حدود 3000 پیکسل در اینچ خواهد داشت. همچنین شایعه شده است که غول کره‌ای قصد دارد مانند اپل، پشتیبانی از لمس را نیز به هدست خود اضافه کند. اما مهم‌تر از همه اینکه گفته شده است که هدست سامسونگ از بویایی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

البته هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که هدست سامسونگ توانایی احساس بو را دارد یا می‌تواند بو ایجاد کند، اما هر دوی آن‌ها ویژگی‌های قابل‌توجه و انقلابی محسوب می‌شوند. امکان بازسازی باعث می‌شود تجربیات واقعیت مجازی این دستگاه در بازی‌ها، فیلم‌ها و موارد دیگر تجربه همه‌جانبه‌تری به کاربران ارائه کند.

در صنعت فناوری هنوز پیشرفت زیادی در زمینه دستگاه‌هایی که می‌توانند بو ایجاد کنند، انجام نشده است، اما اگر سامسونگ واقعاً این ویژگی را به هدست خود اضافه کند، می‌تواند پیشگام این حوزه باشد.

هدست واقعیت گسترده سامسونگ با ویژگی تشخیص بو عرضه می‌شود

براساس گزارش‌های قبلی، به‌نظر می‌رسد که هدست واقعیت ترکیبی XR سامسونگ از پردازنده کوالکام بهره خواهد برد و سیستم‌عاملی را اجرا می‌کند که توسط گوگل توسعه یافته است. همچنین این هدست می‌تواند چندین دوربین و سنسور داشته باشد.

اپل در کنفرانس WWDC 2023 سرانجام از نخستین هدست واقعیت ترکیبی خود با نام اپل ویژن پرو (Apple Vision Pro) رونمایی کرد. در زمان معرفی این محصول گفته شده بود که هدست اپل می‌تواند تغییری را در بازار ایجاد کند که آیفون در دنیای فناوری ایجاد کرده بود و همین اتفاق نیز رخ داده است.

هفته گذشته در گزارشی گفته شد که متا و ال‌جی برای رقابت با اپل ویژن پرو، احتمالاً در سال 2025 یک هدست پریمیوم عرضه می‌کنند و اپل از استقبال فراتر از انتظار توسعه‌دهندگان از هدست ویژن پرو خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویژگی تشخیص بو در هدست واقعیت گسترده سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو