نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل با حذف دوربین‌ها و سنسورها معرفی می‌شود

منبع: تکراتو

2

1402/7/26

01:43


به‌نظر می‌رسد که نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل یعنی ویژن پرو ، با حذف قابلیت EyeSight، دوربین‌ها و سنسورها عرضه شود.

نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل با حذف دوربین‌ها و سنسورها معرفی می‌شود

به‌نظر می‌رسد که نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل یعنی ویژن پرو ، با حذف قابلیت EyeSight، دوربین‌ها و سنسورها عرضه شود.

اپل هم‌اکنون مشغول آماده‌سازی خود جهت عرضه نخستین مدل هدست ویژن پرو در اوایل سال آینده است و درحال‌حاضر تیم‌های محصول این شرکت روی مدل‌های بعدی محصول مذکور نیز متمرکز است. به‌نظر می‌رسد که هدف بعدی اپل کاهش قیمت نسل بعدی ویژن پرو به 1500 تا 2500 دلار است. در همین راستا، در خبرنامه Power On مارک گورمن ادعا شده که اپل قصد دارد با حذف برخی ویژگی‌های ویژن پرو، نسل بعدی این محصول را با قیمتی ارزان‌تر به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: هدست متا کوئست 3 (Meta Quest 3) روانه بازارها شد [+مشخصات و قیمت]

نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل

گورمن در گزارش خود مدعی شده که یکی از راهکارهای غول فناوری کوپرتینویی جهت کاهش قیمت این محصول، حذف قابلیت EyeSight است؛ ویژگی جذابی که از نمایشگر OLED بیرونی روی هدست به‌منظور نمایش حالات چهره کاربر به افراد دیگر بهره می‌برد. درواقع حذف ویژگی EyeSight منطقی هم به‌نظر می‌رسد زیرا تقریباً هیچ مزیتی برای کاربر ندارد. این قابلیت در مرتبه اول به سایر افراد حاضر در اتاق کمک خواهد کرد که از آنچه کاربر هنگام پوشیدن ویژن پرو انجام می‌دهد، اطلاع یابند.

نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی

همچنین گورمن عقیده دارد که اپل به‌منظور کاهش قیمت مدل بعدی ویژن پرو، احتمالاً تعداد دوربین‌ و حسگرهای آن را نسبت به نسل کنونی این هدست کاهش خواهد داد.

قطعاً اضافه‌شدن هر قابلیت پیشرفته‌ای به ویژن پرو، هزینه‌هایی در پی خواهد داشت و باید دید اپل چگونه قیمت هدست واقعیت مجازی خود را کاهش می‌دهد. طبق برخی گزارش‌ها، همچنین این شرکت مشغول توسعه نسخه‌های دیگری از ویژن پرو بوده که وزن کمتری دارد و کاربر می‌تواند راحت‌تر از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص عرضه نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو