اپل در حال توسعه بازی‌های مخصوص ویژن پرو است [+ویدیو]

منبع: تکراتو

3

1402/6/21

22:01


استودیوی رزولوشن گیمز در راستای توسعه بازی‌های مخصوص ویژن پرو اپل روی نسخه‌ ویژه‌ای از بازی Demeo برای در سال آینده کار می‌کند.

اپل در حال توسعه بازی‌های مخصوص ویژن پرو است [+ویدیو]

استودیوی رزولوشن گیمز در راستای توسعه بازی‌های مخصوص ویژن پرو اپل روی نسخه‌ ویژه‌ای از بازی Demeo برای در سال آینده کار می‌کند.

اپل در زمان رونمایی از هدست ویژن پرو طی کنفرانس WWDC 2023 اعلام کرد که این هدست واقعیت ترکیبی در بخش‌های گوناگونی کاربرد خواهد داشت که گستره فعالیت آن از انجام بهینه‌تر کارهای روزمره تا تماشای فیلم و تجربه بازی در محیط واقعیت مجازی را شامل می‌شود.

باوجود اینکه ویژن پرو تا اوایل سال 2024 روانه بازار نخواهد شد، فعلاً اطلاعاتی از اپلیکیشن‌های اختصاصی این هدست در دست نیست. اما استودیوی رزولوشن گیمز در راستای توسعه بازی‌های مخصوص ویژن پرو اقدام به ارائه نسخه‌ای از بازی Demeo برای سیستم‌عامل visionOS خواهد کرد و همچنین بدون نیاز به کنترلر امکان تجربه بازی با آن را فراهم خواهد کرد. از طرفی هدست ویژن پرو فاقد کنترلر بوده و از ژست‌های حرکتی دست بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: تست سرعت 5G هواوی میت 60 پرو در مقایسه با غول‌های اپل و سامسونگ ؛‌ بازگشت شکوهمندانه چینی‌ها! [+ویدیو]

برنامه توسعه بازی‌های مخصوص ویژن پرو اپل

در این زمینه، استودیوی بازی‌سازی رزولوشن گیمز طی بیانیه‌ای مطبوعاتی خبر داد که بازی نقش‌آفرینی محبوب Demeo برای هدست اپل در دسترس خواهد بود. بازی Demeo یک بازی چندپلتفرمه‌ ماجراجویانه‌ همکاری‌محور بوده که تا چهار نفر می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند. درواقع بازی Demeo چهار شخصیت اصلی با توانایی‌های گوناگون دارد.

بازی‌های مخصوص ویژن پرو

نکته بسیار جالب Demeo این بوده که بازی مذکور به‌علت ترکیب فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، گیم‌پلی بسیار خاصی را ارائه خواهد داد. لازم به ذکر است بازی Demeo طی سال 2021 برای هدست آکیولس کوئست عرضه شد و سپس برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن VR2 هم شاهد انتشار آن بودیم.

ویژن پرو از سخت‌افزار پرقدرت و قابلیت‌های هیجان‌انگیزی همچون دوربین سه‌بعدی برخوردار است. همچنین قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو 3499 دلار عنوان شده. اپل کیت توسعه‌ ویژن پرو را برای توسعه‌دهندگان نیز فرستاده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توسعه بازی‌های مخصوص ویژن پرو اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو