آغاز پروسه فیلم‌برداری Venom 3 از ماه آینده

منبع: گیمفا

5

1402/2/20

00:33


در بحبوحه اعتصاب نویسندگان و فیلم‌نامه‌نویسان هالیوودی به زودی شاهد آغاز پروسه فیلم‌برداری Venom 3 خواهیم بود.

آغاز پروسه فیلم‌برداری Venom 3 از ماه آینده

در بحبوحه اعتصاب نویسندگان و فیلم‌نامه‌نویسان هالیوودی به زودی شاهد آغاز پروسه فیلم‌برداری Venom 3 خواهیم بود.

پس از ۲ فیلم پرفروش ولی نه چندان منتقد پسند از دنیای عنکبوتی کمپانی سونی پکیچرز، نوبت به Venom 3 (ونوم۳) رسیده تا پرونده سیمبیوت ادی براک با هنرنمایی تام هاردی بسته را بسته و برای فاز بعدی شخصیت‌های کمیک‌های مرد عنبکوتی آماده شویم. مسئله‌ای که باعث شده تا در کمال شگفتی و در بحبوحه اعتصاب نویسندگان و فیلم‌نامه‌نویسان هالیوودی شاهد خبری باشیم که از آغاز فیلم‌برداری این پروژه ابرقهرمانی از ماه آینده می‌گوید.

کلی مارسل که در فیلم‌های اول و دوم ونوم به عنوان نویسنده در پروژه‌ها حضور پیدا کرده بود، این بار در قامت کارگردان ظاهر شده تا هدایت Venom 3 را بر عهده داشته باشد. با این حال با توجه به این که اعتصاب نویسندگان هالیوود به تازگی آغاز شده و احتمالاً تا ماه‌های آینده شاهد حواشی آن خواهیم بود، پروسه فیلم‌برداری Venom 3 نیز می‌تواند تحت الشعاع قرار بگیرد. مخصوصاً که پیوستن انجمن کارگردانان آمریکایی نیز به بحث داغی در محافل سینمایی بدل گشته و دیر یا زود پروسه تولید تمامی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی با تاخیر مواجه خواهند شد.

این اتفاقات باعث شده تا کمپانی سونی پیکچرز در دو راهی سختی قرار بگیرد. زیرا از یک سو اگر که بدون توجه به مسائل پیش آمده بخواهد پروسه فیلم‌برداری Venom 3 را آغاز نماید، با افت کیفیت شدیدی در زمینه فیلم‌نامه و کارگردانی مواجه خواهیم بود، آن هم زمانی که دنباله‌های پیشین نیز در همین بخش‌ها با انتقادات شدیدی روبرو بوده‌اند. گزینه دیگر نیز این است که سازندگان Venom 3 دست نگه داشته و از بروز یک فاجعه دیگر خودداری نمایند.

در هر حال باید صبر کرد و دید که تصمیم تهیه‌کنندگان فیلم Venom 3 چه خواهد بود. تنها مسئله مهم، افزایش کیفیت آخرین فیلم تام هاردی در قامت ادی براک می‌باشد تا بتواند نظر مثبت منتقدین و مردم را جلب نماید.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو