تولید فیلم Peaky Blinders در آینده‌ی نزدیک کلید نخواهد خورد

منبع: گیمفا

4

1402/2/22

18:31


ستاره‌ی سریال محبوب و تحسین‌شده‌ی Peaky Blinders یعنی کیلین مورفی، معتقد است که تا ساخت دنباله‌ی سینمایی این سریال، هنوز زمان زیادی باقی‌مانده است.

تولید فیلم Peaky Blinders در آینده‌ی نزدیک کلید نخواهد خورد

ستاره‌ی سریال محبوب و تحسین‌شده‌ی Peaky Blinders یعنی کیلین مورفی، معتقد است که تا ساخت دنباله‌ی سینمایی این سریال، هنوز زمان زیادی باقی‌مانده است.

تقریباً بلافاصله پس از انتشار فصل ششم سریال Peaky Blinders، گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد یک دنباله‌ی سینمایی از این اثر منتشر می‌شد و تقریباً پس از مدت کوتاهی خالق این سریال، استیون نایت در ژوئن ۲۰۲۲ خبر از رسیدن مراحل نوشتن فیلمنامه‌ی این اثر به ایستگاه پایانی خبر داده بود.

او در اینباره گفته بود:

بله من در حال حاضر بر روی آن کار می‌کنم و می‌توانم بگویم که نگارش فیلمنامه تقریباً به پایان رسیده است. من در حال آماده کردن پیش‌زمینه‌های فیلمبرداری در دیگ‌بث و بیرمنگام هستم. دیگ‌بث و بیرمنگام زادگاه اصلی پیکی بلایندرز و جایی است که آن‌ها بیش‌تر وقت خود را آنجا سپری می‌کردند؛ به نوعی شبیه به بازگشت به خانه‌ی پدری است.

اما ستاره‌ی سریال Peaky Blinders، یعنی کیلین مورفی که با هنرنمایی خود در نقش توماس شلبی موفق به برانگیختن تحسین گسترده‌ی منتقدین و مخاطبان شد؛ در این زمینه نظر متفاوتی دارد و بر این عقیده است که تا زمان محقق شدن این فیلم هنوز زمان زیادی باقی‌مانده است. این دراینباره می‌گوید:

اگر داستان بیش‌تری برای روایت کردن وجود داشته باشد، من عاشق انجام دادن آن هستم؛ اما باید این داستان درخور و مناسب باشد. استیون نایت یک داستان خارق‌العاده را به مدت ۳۶ ساعت در قالب یک اثر تلویزیونی روایت کرد و ما آن را در بهترین نقطه ممکن به پایان رساندیم؛ من واقعاً به فصل آخر افتخار می‌کنم. بنابراین باید ساخت یک دنباله با یک داستان قوی و فوق‌العاده توجیه شود تا تولید آن کار درستی به نظر برسد.

با توجه به صحبت‌های کیلین مورفی و این حقیقت که استیون نایت در حال کار بر روی یک فیلم از دنیای جنگ ستارگان است؛ به نظر می‌رسد تولید فیلم Peaky Blinders در خوشبینانه‌ترین حالت فعلاً قرار است با تأخیر قابل توجهی آغاز شود.

سریال Peaky Blinders که توسط نویسنده‌ی مشهور انگلیسی استیون نایت خلق شده است؛ روایتگر داستان گروه گانگستری مشهور انگلیسی به همین نام است که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در شهر بیرمنگام انگلستان فعالیت می‌کردند. از بازیگران این سریال می‌توان به کیلین مورفی، پاول اندرسون و تام هاردی اشاره کرد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو