کیلین مورفی دیگر برای هیچ نقشی لب به سیگار نمی‌زند

منبع: گیمفا

3

1402/4/23

13:04


کیلین مورفی برای ایفای نقش اصلی فیلم جدیدش، Oppenheimer، باید کارهای مضری انجام می‌داده و حالا اعلام داشته دوست ندارد دوباره سر هیچ پروژه‌ای سیگار بکشد. این بازیگر ایرلندی، سر صحنه فیلم‌برداری Oppenheimer برای ایفای نقش رابرت اوپنهایمر، دانشمند و پدر بمب اتم، که با اتکا بر سیگار و مارتینی نبوغش را زنده نگه می‌داشت، […]

کیلین مورفی دیگر برای هیچ نقشی لب به سیگار نمی‌زند

کیلین مورفی برای ایفای نقش اصلی فیلم جدیدش، Oppenheimer، باید کارهای مضری انجام می‌داده و حالا اعلام داشته دوست ندارد دوباره سر هیچ پروژه‌ای سیگار بکشد.

این بازیگر ایرلندی، سر صحنه فیلم‌برداری Oppenheimer برای ایفای نقش رابرت اوپنهایمر، دانشمند و پدر بمب اتم، که با اتکا بر سیگار و مارتینی نبوغش را زنده نگه می‌داشت، باید سیگار می‌کشید. سبک زندگی ناسالم این فیزیکدان منجر به مرگ وی بر اثر ابتلا به سرطان در سال ۱۹۶۷ شد.

مورفی در مصاحبه با خبرگزاری گاردین اذعان داشته: اوپنهایمر دائم یا سیگار می‌کشیده یا پیپ. همین‌ها هم منجر به مرگش شدند.

البته مورفی سر این پروژه سیگار و پیپ فیک می‌کشیده اما حتی سیگار فیک هم حاوی مواد مضر است که مورفی دوست ندارد استفاده کند. وی سر سریال پیکی بلایندرز نیز برای ایفای نقش تامی شلبی صدها سیگار فیک کشیده است.

سبک زندگی ناسالم در نقش‌هایی که مورفی ایفا می‌کند کاملا مشهود است و اوپنهایمر و شلبی، دو شخصیت از چند میلیون شخصیت سیگاری قرن ۲۰ هستند.

اما بازیگر ۴۷ سال این فیلم و سریال گفته دیگر تمایلی برای ایفای نقش در آثاری که باید سیگار بکشد، ندارد.

سیگار فیک زیادی سر پیکی بلایندرز و این کار کشیدم. فصل بعدی زندگیم سیگاری نبودن است. سیگار برای سلامتی مضر است و حتی در مورد سیگارهای گیاهی هم هشدار داده شده است.

گرچه سیگارهای آثار سینمایی و تلویزیونی نیکوتین ندارند، برخی از آن‌ها نامطلوب و مضر هستند. با اینکه بازیگران رو به سیگارهای گیاهی آورده‌اند، آن‌ها بخش جدایی ناپذیر سریال شده و مورفی گقته هزاران سیگار گیاهی سر سریال پیکی کشیده است.

از بچه‌ها خواستم بشمرند ببیند من چندتا سیگار کشیدم و بهم گفتند چیزی حدود ۳ هزارتا.

منبع: دیلی‌میل

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو