کیلین مورفی: فیلم‌نامه Oppenheimer شگفت‌انگیز است

منبع: گیمفا

7

1402/2/21

14:32


کیلین مورفی که به عنوان ستاره فیلم Oppenheimer شناخته می‌شود، به تعریف و تمجید از فیلم‌نامه آن پرداخته است.

کیلین مورفی: فیلم‌نامه Oppenheimer شگفت‌انگیز است

کیلین مورفی که به عنوان ستاره فیلم Oppenheimer شناخته می‌شود، به تعریف و تمجید از فیلم‌نامه آن پرداخته است.

کیلین مورفی یکی از بازیگران توانمند و محبوب سینما و تلویزیون می‌باشد که اکثراً نقش‌های فرعی پروژه‌های کریستوفر نولان را بر عهده داشته است. با این حال پس از سال‌ها بالاخره او نقش اصلی پروژه جدید این کارگردان بزرگ هالیوود را در فیلم حماسی و بیوگرافی Oppenheimer (اوپنهایمر) بر عهده گرفته است.

کیلین مورفی در این فیلم ایفای نقش جی رابرت اوپنهایمر را بر عهده دارد. فیزیکدانی که به عنوان مخترع نخستین بمب اتم در جهان شناخته می‌شود؛ سلاحی هولناک و نابودگر که می‌تواند نابودی بشریت را به همراه داشته باشد و ما شاهد سفر پر فراز و نشیب وی برای ساخت این بمب هستیم که به وقایعی غیرمنتظره و جذاب منتهی خواهد شد.

حال او در جریان مصاحبه با خبرگزاری رولینگ‌استون به ستایش پروژه کریستوفر نولان پرداخته و اعلام کرده که:

به عنوان فردی که شدیداً طرفدار آثار سینمایی و ساخته‌های نولان هستم و نه به خاطر این که جزوی از تیم بازیگری باشم، چون از ستایش خودم متنفرم، باید بگویم که این بهترین فیلم‌نامه‌ای بوده که تاکنون در عمرم خوانده‌ام.

او فاش کرد که در هنگام ساخت فیلم علمی تخیلی Sunshine (آفتاب) به کارگردانی دنی بویل در سال ۲۰۰۷، زمان بسیاری را با برایان ادوارد کاکس، فیزیکدان بریتانیایی گذارنده و مسائل گوناگونی را از وی آموخته است که در هنگام ساخت فیلم Oppenheimer به کارش آمده است.

کریستوفر نولان نیز در مصاحبه با این خبرگزاری به ستایش قدرت بازیگری کیلین مورفی پرداخته و اعلام کرده که:

او از هوش بالایی برخوردار است که می‌تواند احساس درک متقابل و همزاد پنداری را در مخاطب شعله‌ور نماید. باید بگویم که جی رابرت اوپنهایمر نسبت به تمامی شخصیت‌هایی که در طی سال‌های گذشته با آن‌ها سر و کار داشتم، از پیچیدگی خاصی بهره می‌برد که کیلین مورفی به زیبایی می‌تواند این پیچیدگی را درک کرده و آن را به معرض نمایش بگذارد.

در حالی که همکاری کیلین مورفی و کریستوفر نولان منجر به خلق ۶ پروژه سینمایی شده است اما Oppenheimer مهمترین ساخته آن‌ها می‌باشد که انتظارات از آن بسیار بالا بوده و قطعاً می‌تواند در گیشه و جوایز آخر سال حسابی خوش بدرخشد. اثری که برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو