آغاز مذاکرات با کریستوفر نولان برای ریبوت فرنچایز James Bond

منبع: گیمفا

3

1402/6/21

13:00


به نظر می‌رسد که پیش از به وقوع پیوستن اعتصابات هالیوود، مذاکرات با کریستوفر نولان برای ریبوت فرنچایز James Bond در جریان بوده است.

آغاز مذاکرات با کریستوفر نولان برای ریبوت فرنچایز James Bond

به نظر می‌رسد که پیش از به وقوع پیوستن اعتصابات هالیوود، مذاکرات با کریستوفر نولان برای ریبوت فرنچایز James Bond در جریان بوده است.

کریستوفر نولان یکی از کارگردانان ارزشمند و قابل احترام سینمای هالیوود به شمار می‌رود که طی ۲ دهه گذشته تولید برخی از به یاد ماندنی‌ترین آثار تاریخ هالیوود را بر عهده داشته و آخرین ساخته وی نیز Oppenheimer (اوپنهایمر) نام دارد که به عنوان یک اثر بیوگرافی و مرتبط با جنگ جهانی دوم، فروش شگفت‌انگیزی را رقم زده و به مرز ۹۰۰ میلیون دلار فروش جهانی رسیده است. کارگردانی که یک بار شوالیه تاریکی را در سینما احیا نمود و حال به نظر می‌رسد که نوبت به ریبوت یک فرنچایز مشهور دیگر در سینما رسیده است.

طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ورلد اف ریل، در طی تور تبلیغاتی فیلم Oppenheimer و پیش از آغاز اعتصابات فیلم‌نامه‌نویسان هالیوودی، تهیه‌کننده فرنچایز James Bond (جیمز باند) به نام باربارا بروکلی با کریستوفر نولان در حال مذاکره بوده است. با این حال به سبب آن که کریستوفر نولان خواهان داشتن کنترل بر تمامی مسائل کارگردانی و نویسندگی می‌باشد، گفت و گوی آن‌ها با مشکل مواجه شده است.

این کارگردان ۵۳ بریتانیایی شرط و شروط‌های بسیاری برای بر عهده گرفتن کارگردانی پروژه‌هایش دارد و همین مسئله سبب شد تا با کمپانی برادران وارنر پس از سال‌ها همکاری به مشکل خورده و برای ساخت فیلم Oppenheimer با یونیورسال وارد همکاری شود. همکاری که تاکنون نتیجه بسیار مثبتی در پی داشته است. با این حال باربارا بروکلی رویکردی کاملاً مخالف با کریستوفر نولان داشته و از اعطای آزادی عمل کامل به کارگردانان پروژه‌هایش اجتناب می‌کند و چنین اختلاف نظری سبب شده تا مذاکرات آن‌ها با بن‌بست مواجه گردد.

برای کارگردانی فیلم جدید جیمز باند که به نوعی ربیوت این فرنچایز در نظر گرفته می‌شود، نام‌ اسامی بزرگ بسیاری همچون استیون اسپیلبرگ، دنی بویل و استیون سودربرگ به میان آمده که هیچکدام حاضر به انجام چنین کاری نشده‌اند. حضور شخصی همچون کریستوفر نولان می‌تواند جنبه نادیده‌ای از دنیای جیمز باند را به معرض نمایش بگذارد که قطعاً واکنش مثبت طرفداران را نیز در پی خواهد داشت.

در هر حال باید تا پایان اعتصابات پر سر و صدا و جنجالی هالیوود صبر کرد و دید که گزینه نهایی تهیه‌کنندگان جیمز باند برای ریبوت این فرنچایز چه کسی خواهد بود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو