صندل تابستانی چرم؛ لازمه استایل­ شیک شما

منبع: فوت و فن

10

1402/2/30

15:33


با شروع فصل بهار و تابستان، اولین اقدامی که باید انجام دهیم، تغییر پوشش و استایل­مان، متناسب با آب و هوای جدید است. بنابراین با توجه به اینکه هوای تابستان رو به گرما می­رود و خنک­شدن پاها دمای کلی بدن را تنظیم می­کند، می­توان نتیجه گرفت که صندل تابستانی عضو جدانشدنی یک استایل شیک است.

صندل تابستانی چرم؛ لازمه استایل­ شیک شما

با شروع فصل بهار و تابستان، اولین اقدامی که باید انجام دهیم، تغییر پوشش و استایل‌مان، متناسب با آب و هوای جدید است. بنابراین با توجه به اینکه هوای تابستان رو به گرما می‌رود و خنک‌شدن پاها دمای کلی بدن را تنظیم می‌کند، می‌توان نتیجه گرفت که صندل تابستانی عضو جدانشدنی یک استایل شیک است.

اما از آنجایی که ست‌کردن صندل با سایر اجزای تیپ‌های تابستانی کار آسانی نیست و افراد علاقه دارند تا علاوه بر راحتی، ظاهر شیکی داشته باشند، قصد داریم در این مقاله در مورد صندل‌های چرم با شما صحبت کنیم.

علت این است که چرم مشهد با رونمایی از کالکشن جدید خود و معرفی صندل‌های تابستانی، نظر همه عاشقان چرم را به خود جلب کرده و با طراحی‌های منحصر به‌فرد، نسبت به نیاز سلیقه تک‌تک افراد پاسخ داده است.

چرا استایل‌های تابستانی نیاز به صندل چرم دارند؟

چرم مشهد با نیازسنجی استایل‌های تابستانی به‌­خاطر 4 دلیل تصمیم به طراحی و تولید صندل‌های تابستانی گرفته است. این دلایل عبارت‌اند از:

  • کنترل گرما: تابستان فصلی است که دمای هوا افزایش پیدا کرده و همین موضوع موجب تعریق پا، ایجاد بوی ناخوشایند و حس گرمای شدید می‌شود. پس با توجه به اینکه چرم یک متریال طبیعی است و قدرت تنفس دارد، هوا در آن جابه‌جا شده و تحمل گرما برای همه افراد آسان­تر خواهد شد.
  • دوام بالا: با در نظرگرفتن اینکه در فصل بهار و تابستان، تفریحات بیشتری وجود دارد و همه افراد علاقه دارند تا بیشتر زمان خود را در بیرون از خانه سپری کنند، خرید صندل­ تابستانی که علاوه بر کنترل گرما، از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است، می‌تواند یک انتخاب صحیح و مقرون به‌صرفه باشد.
  • شیک‌بودن: یک فاکتور مهم در شیک‌بودن هر استایلی، وجود یک آیتم شکیل با طراحی جذاب است که مطابق با ترندهای روز جهان تولید شده باشد. از این رو با توجه به اینکه تولیدات چرم در دسته محصولات لوکس قرار می‌گیرند، می‌توان گفت که اضافه‌کردن صندل چرم تابستانی به استایلتان، یک انتخاب هوشمندانه تلقی می‌شود.
  • هماهنگی با انواع استایل: چرم متریالی است که در بیشتر مواقع در رنگ‌های کلاسیک و خنثی تولید می‌شود. پس با توجه به اینکه ست‌کردن هر یک از اجزای استایل نیاز به دقت و حساسیت زیادی دارد، انتخاب و خرید صندل‌های چرمی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌راحتی، کالای خریداری‌شده را با استایل‌های بهاره و تابستانی خود ست کنید.

ویژگی‌های صندل‌های تابستانی موجود در کالکشن چرم مشهد

چرم مشهد استانداردهای تولید محصولات خود را روی مدرن و به­روز بودن، مطابق با ترندهای روز جهانی، اهمیت به سلایق نسل جوان و راحت و کاربردی بودن بنا کرده است.

صندل تابستانی تولید شده توسط این برند نیز از قواعد گفته‌شده مستثنی نیست و طراحی هر یک از مدل‌های آن به گونه‌ای است که علاوه بر ایده‌گرفتن از مدهای سال 2023، اصالت و ریشه فرهنگ ایرانی را نیز محفوظ نگه داشته است.

ویژگی‌های دیگری که در کالکشن جدید چرم مشهد به‌خوبی دیده می‌شود و هر فرد علاقه‌مند به محصولات چرمی را وادار به خرید می‌کند، تنوع در طرح و رنگ و کیفیت بی‌نظیر این محصولات است.

بنابراین اگر به‌دنبال داشتن یک استایل شیک تابستانی هستید و قصد دارید در دورهمی‌های امسال، متفاوت­تر از سال‌های گذشته دیده شوید، سری به کالکشن جدید چرم مشهد زده و با دیدن مدل‌های پیشنهادی این مجموعه، یک گام مهم در تغییر اساسی استایل خود بردارید.

پوشیدن صندل تابستانی برای چه جاهایی مناسب است؟

پوشیدن صندل‌های چرم و تابستانی مختص استایل‌های خیابانی نیست و شما می‌توانید در مهمانی‌های نیمه‌رسمی و دورهمی‌های دوستانه از آن­ها استفاده کنید.

علت این توصیه مربوط به زمان­هایی می‌شود که قصد دارید در مهمانی‌های فامیل و آشنا حضور به‌عمل آورده و خالی‌بودن پاهای شما تصویر جالبی نخواهد داشت.

به همین دلیل پیشنهاد می­‌شود که از صندل‌های تابستانی و چرم برای 2 هدف شیک و راحت‌بودن به‌صورت همزمان کمک گرفته و در کنار تجربه‌کردن حس راحتی، ظاهری جذاب و خیره‌کننده در مهمانی‌ها داشته باشید.

علاوه بر این می‌توانید با اضافه‌کردن صندل چرم به انواع استایل‌های کژوال تابستانی خود از تمام مزایایی که به آن­ها پرداختیم بهره‌مند شوید. زیرا این صندل‌ها قابلیت استفاده در خیابان، پاساژ و سفرهای کوتاه را دارا هستند.

معرفی چرم مشهد و کالکشن بهاره و تابستانی 1402 آن

چرم مشهد برندی است که 26 سال سابقه کار در تولید محصولات چرمی را دارد. این مجموعه علاوه بر تولید صندل تابستانی که در این مطلب به آن پرداختیم در کالکشن بهاره و تابستانی 1402 خود از انواع کفش‌های مردانه و زنانه رونمایی کرده است.

این کفش‌ها شامل انواع اسپرت و راحتی، کفش‌های رسمی مردانه نظیر کالج، لوفر، آکسفورد، دربی، انواع کفش‌های پاشنه‌بلند زنانه و صندل‌های تابستانی می‌شوند که کیفیت بالا و طراحی بی­نظیر آن­ها مطالق با سلیقه همه افراد، حتی نسل جوان جامعه است.

نحوه خرید صندل تابستانی از چرم مشهد

برای خرید صندل چرم و تابستانی مورد علاقه خود، راه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. زیرا چرم مشهد در کنار 60 شعبه مختلفی که در سراسر کشور و شهرهای تهران، مشهد، کرج، اهواز و اصفهان دایر کرده، امکان خرید آنلاین برای تمام اقشار جامعه را به‌وجود آورده است.

باید بگوییم که خرید آنلاین هم از طریق وب­سایت و هم شبکه‌های اجتماعی برای تک‌تک کاربران وجود دارد و علاقه‌مندان به محصولات چرمی می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های این مجموعه، اقدام به خرید کالای مورد علاقه خود کنند.

همچنین لازم به ذکر است که در پلتفرم‌های آنلاین برند چرم مشهد، شما قادر به دسترسی انواع مدل‌هایی هستید که صندل‌های تابستانی را به‌نمایش گذاشته‌اند. به این ترتیب متوجه خواهید شد که صندل خریداری‌شده برای کدام یک از استایل‌ها مناسب است. از این رو خرید برای شما راحت­تر و لذت­بخش‌تر خواهد شد.

جمع‌بندی

صندل تابستانی یکی از اجزای مهم استایل است که وجود آن در فصل‌های بهار و تابستان و زمانی که هوا رو به گرما می‌رود از واجبات محسوب می‌شود.

استفاده از صندل چرم در پوشش‌های تابستانی باعث می‌شود که علاوه بر خنک‌ماندن پاها، ظاهری شیک و جذاب داشته باشید و صاحب کفشی شوید که از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.

همچنین لازم به ذکر است که پوشیدن صندل به خیابان‌گردی و سفرهای تابستانی ختم نمی‌شود. شما قادر هستید تا این مدل از کفش­‌های کالکشن جدید چرم مشهد را در مهمانی‌های نیمه‌رسمی و مراسم‌های خودمانی نیز به استایل خود اضافه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو