ساعت‌های اسپرت زنانه لی کوپر

4

1402/2/30

19:45


به دنبال خرید یک ساعت قیمت مناسب با اصالت انگلیس هستید؟ برند لی کوپر یک گزینه مناسب برای شماست. این برند به یکی از مطرح‎ترین برندهای ترند در پوشاک و اکسسوری برای قشر جوانان تبدیل شده. خرید ساعت لی کوپر تجربه‌ای از کیفیت، اصالت و مدرن بودن است. در ادامه شما را بیشتر با این …

به دنبال خرید یک ساعت قیمت مناسب با اصالت انگلیس هستید؟ برند لی کوپر یک گزینه مناسب برای شماست. این برند به یکی از مطرح‎ترین برندهای ترند در پوشاک و اکسسوری برای قشر جوانان تبدیل شده. خرید ساعت لی کوپر تجربه‌ای از کیفیت، اصالت و مدرن بودن است. در ادامه شما را بیشتر با این برند معتبر جهانی آشنا می‌کنیم.

ساعت‌های اسپرت زنانه لی کوپر

قبل از خرید ساعت لی کوپر، آن را بشناسید

جالب است بدانید داستان ساعت‌های لی کوپر از تولید لباس کار‌های بادوام شروع شد. موریس کوپر (موسس برند لی کوپر) با اینکه اصالتش به لیتوانی برمی‌گشت، اما او یک فروشگاه لباس کار به نام “The Morris Cooper Factory” در شرق لندن ایجاد کرد. شهرت او در تولید لباس کار‌های با دوام به قدری زیاد بود که در جنگ جهانی اول و دوم تولید لباس‌های نظامیان و سربازان بریتانیایی را به کمپانی او سپردند. با تولید لباس‌های جین در کمپانی موریس کوپر در جنگ جهانی دوم بود که از او خواستند لباس‌های جین برای نظامیان هم تولید کند. اما بعد از جنگ هم موریس تصمیم به تولید شلوار جین‌های با کیفیت کرد که این باعث شد تا برند او کمی بین عموم مردم بیشتر شناخته شود.

اوج پیشرفت این برند تولید کننده جین، از زمانی بود که پسر موریس به نام “هارولد کوپر” پس از مرگ پدرش مسیر برند لی کوپر را تغییر داد. او پس از تغییر نام تجاری برندشان به ” لی کوپر” اقدام به تولید لباس‌های جدید و مدرن در خانواده جین کرد. لباس‌هایی که هدف آنها افراد جوان و پرشور و هیجان لندن بودند. در عرض دو سال این برند به یکی از پیشروهای تولید شلوار جین در لندن شناخته شد. با گذشت زمان‌هارولد تصمیم به اضافه کردن اکسسوری ساعت مچی به این کمپانی گرفت. تولید ساعت لی کوپر در این کمپانی با همان خط فکری پیش می‌رود که در تولید پوشاک الگوی این برند موفق بوده.

زیر مجموعه‌های ساعت لی کوپر

این برند خوش نام انگلیس، ساعت‌هایش را در دو زیر مجموعه ساعت زنانه و ساعت مردانه ارائه می‌دهد. لی کوپر با دقت بر نیاز و سلیقه دوستداران ساعت، محصولاتش را تولید می‌کند. اکثر ساعت‌های مردانه این برند دارای طراحی‌های نیمه اسپرت هستند. به نحوی که با خرید ساعت مردانه لی کوپر شما هم یک ساعت اسپرت برای استایل‌های ورزشی خواهید داشت و هم یک ساعت روزمره برای استفاده روزانه با لباس‌های معمولی. همینطور اگر قصد خرید ساعت مچی زنانه از این برند را دارید باید بدانید که اکثر ساعت زنانه‌های لی کوپر طراحی کلاسیک و مناسب استفاده روزانه دارند. انتخاب و خرید ساعت لی کوپر چه برای آقایان و چه خانم‌ها بیشتر بخاطر قیمت مناسب، طراحی‌های مطابق با مد روز و کیفیت برای استفاده روزمره مناسب‎تر هستند. پس اگر قصد خرید ساعت مچی اصل مقرون به صرفه دارید، ساعت‌های این برند یک انتخاب حرفه‌ای برای شماست.

ویژگی‌های برتر در ساعت لی کوپر

  • مقرون به صرفه: قیمت ساعت لی کوپر به نسب کیفیت و اصالت آن، جزو برندهای مقرون به صرفه در دنیای ساعت مچی است. رعایت اصول مشتری مداری در اخلاق حرفه‌ای برند لی کوپر موجب شده تا بهترین ساعت‌ها با معقول‎ترین قیمت را تولید کند.
  • کیفیت و ساخت: تقریبا تمام موتورهای ساعت این برند ساخت ژاپن هستند. اهمیت به دقت موتور و کیفیت به متریال استفاده شده در ساعت‌های برند لی کوپر را نمی‌توانیم نادیده بگیریم. این برند با همان اصول اخلاقی در تولید پوشاک، لاین اکسسوری ساعت‌های با کیفیت را هم به مجموعه خود اضافه کرده.
  • اصالت: به جای صرف هزینه برای خرید ساعت تقلبی، می‌توانید با کمترین هزینه یک ساعت اورجینال و شناخته شده جهانی خریداری کنید. لی کوپر این امکان را فراهم کرده تا با کمترین مبلغ بتوانید یک ساعت اصل از انگلیس را خریداری کنید.

پرفروش‎ترین ساعت‌های لی کوپر:

برای آشنایی بیشتر شما با طراحی‌های این برند تصمیم داریم، پرفروش‎ترین ساعت‌های لی کوپر را به شما معرفی کنیم. گرچه برای دیدن تنوع بیشتر ساعت‌های لی کوپر، مقایسه و خرید پیشنهاد ما مراجعه به مرجع ساعت در ایران ” ایران تایمر” است.

ساعت مردانه لی کوپر مدل LC06882.650:

یک ساعت مردانه تمام مشکی برای آقایانی که به این رنگ در ساعت علاقه زیادی دارند. دلیلی که توانسته این ساعت را به یکی از پرفروش‎ترین ساعت مردانه از برند لی کوپر تبدیل کند، طراحی کاربردی آن است. این ساعت بند فلزی ظاهری کلاسیک و نیمه اسپرت دارد. با توجه به نوع بند و طراحی صفحه، به راحتی می‌توانید هم در استایل‌های اسپرت، هم روزانه و حتی رسمی از این ساعت مچی استفاده کنید. این مدل ساعت مردانه، ویژگی‌های کاملی هم دارد. نمایش تاریخ، روزهای هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز و البته تاچومتر این ساعت را به یک ساعت مچی حرفه ای تبدیل کرده. در کنار تمام این موارد، قیمت بسیار مناسبش یکی دیگر از علت‌های پرفروش بودنش محسوب می‌شود.

ساعت زنانه لی کوپر مدل LC07395.420:

ساعت زنانه و دخترانه‌ای که در اکثر موقعیت‌ها با لباس خانم‌ها قابلیت ست شدن دارد. این ساعت زنانه شیک و ظریف، طراحی بسیار ساده و مینیمال دارد. همین موضوع دست شما را باز نگه داشته تا هم برای استفاده روزمره و هم در مجالس بتوانید این مدل را انتخاب کنید. ترکیب دو جنس و رنگ متفاوت در بند این ساعت، به جذابیت آن کمک کرده. به علاوه استفاده از صدف طبیعی داخل صفحه ساعت که ظاهرش را مدرن و خاص جلوه می‌دهد. قطعا طراحی ظریف و رنگبندی مناسب این ساعت زنانه باعث شده تا جزو پرفروش‎ترین‌های لی کوپر شناخته شود.

ساعت دیجیتالی لی کوپر مدل LC07192.410:

اگر به خرید ساعت دیجیتال علاقه دارید، باید بدانید این ساعت هم ویژگی‌های کاربردی دارد و هم قیمت بسیار مناسب. عرض قاب ۳۳ میلیمتری قاب ساعت هم برای مچ خانم‌ها و هم آقایانی که به ساعت‌های با قاب کوچک علاقه دارند مناسب است. قابلیت‌هایی که از یک ساعت دیجیتال انتظار دارید همگی در مدل معرفی شده وجود دارند. ویژگی‌هایی مانند: نمایش تقویم کامل، نور پس زمینه، کورنوگراف و البته زنگ هشدار. حتی اگر قصد هدیه دادن ساعت مچی دارید هم این مدل به خاطر کیفیت و قیمت بسیار خوبی که دارد یک انتخاب هوشمندانه است.

خرید ساعت مچی لی کوپر اورجینال

در ایران ساعت لی کوپر را می‌توانید از سایت مرجع ساعت مچی و اکسسوری ایران تایمر تهیه کنید. ایران تایمر با بیش از یک دهه فعالیت حرفه‌ای در زمینه مشاوره، نقد و بررسی برند‌ها و فروش ساعت مچی به یک مرجع ساعت مچی در ایران تبدیل شده. در این فروشگاه اینترنتی شما یک ویترین بزرگ از دنیای ساعت را با متنوع‎ترین مدل‌ها و بهترین برندهای جهانی در مقابل خود دارید. به علاوه اینکه ایران تایمر تنها یک سایت اینترنتی نیست، بلکه امکان خرید بصورت حضوری در این فروشگاه هم امکان پذیر است.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو