رتبه صرافی بینگ ایکس bingx + جزییات رتبه بندی

منبع: پلازا

3

1402/3/6

17:34


رتبه صرافی بینگ ایکس bingx + جزییات رتبه بندی

صرافی bingx در دنیای امروز از بهترین صرافی‌های بین المللی برای ایرانیان به شمار می‌رود که خدمات بسیاری را از جمله قابلیت کپی تریدینگ، معاملات فیوچرز، امکان اتصال به tradingview ارائه می‌دهد. به علاوه این صرافی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند که یکی از مزایای عالی آن برای ایرانیان است.

به دلیل مزایا و خدمات بی نظیری که این صرافی در اختیار کاربران خود در کشورهای مختلف قرار می‌دهد توانسته است رتبه خوبی را به ویژه در میان کاربران ایرانی خود کسب نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با ویژگی‌ها و مزیت‌های این صرافی نسبت به صرافی‌های دیگر و همینطور رتبه صرافی بینگ ایکس بیشتر صحبت کنیم.

ویژگی های صرافی بینگ ایکس

از آنجا که صرافی‌های ایرانی امکانات گسترده‌ای را در زمینه معاملات به کاربران عرضه نمی‌کنند اکثر تریدرهای حرفه‌ای به سمت صرافی‌های بین المللی سوق داده می‌شوند. صرافی بینگ ایکس یکی از بزرگترین پلتفرم‌های بین المللی می‌باشد که در تمام بازارهای در حال رشد کریپتو کارنسی برای کاربرانش فضای معاملاتی ایجاد کرده است. در ادامه به معرفی این ویژگی‌های محبوب که یقینا بر رتبه صرافی bingx نیز اثرگذار بوده است می‌پردازیم.

احراز هویت سریع

در صرافی bingx مراحل ثبت نام و احراز هویت بسیار ساده و سریع انجام می‌گیرد و با توجه به پشتیبانی آن از زبان فارسی ایرانیان به راحتی می‌توانند این مراحل را تکمیل نمایند.

پشتیبانی از قابلیت محبوب کپی تریدینگ

همانطور که می‌دانید قابلیت کپی تریدینگ نوعی شبکه اجتماعی است که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و معاملات یکدیگر را دنبال کنند. در واقع این روش بیشتر به توسط افراد آماتور پس از دیدن اموزش صرافی بینگ ایکس مورد استفاده قرار می‌گیرد و در آن افراد با پیدا کردن معامله گرانی که در ترید حرفه‌ای هستند به کپی کردن معاملات آن‌ها می‌پردازند.

صرافی بینگ ایکس این قابلیت را برای تریدرها فعال نموده تا افراد تازه‌کار بتوانند از تجربه و تحلیل معامله‌گران خبره استفاده کنند. البته ناگفته نماند که این روش ریسک بالایی دارد و باید در انتخاب تریدر حرفه‌ای دقت بالایی به خرج داد. با این وجود باز هم از روش‌های محبوب در حوزه ترید ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.

قابلیت اتصال به سایت tradingview

یکی از نقاط مثبت صرافی بینگ ایکس قابلیت اتصال آن به سایت tradingview است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طور مستقیم به آن متصل شده و معاملات خود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند.

امکان فعالیت تریدرها بدون احراز هویت

یکی دیگر از ویژگی‌های این صرافی این است که به کاربران خود اجازه می‌دهد بدون احراز هویت نیز به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بپردازند. این موضوع به ویژه برای ایرانیانی که نگران افشا شدن هویت خود هستند بسیار محبوب واقع شده و به بالا رفتن رتبه صرافی بینگ ایکس نیز کمک کرده است. سقف برداشت وجه بدون انجام احراز هویت 50 هزار دلار به صورت روزانه می‌باشد.

پشتیبانی فارسی برای افراد فارسی زبان

صرافی بینگ ایکس به هر ملیت و زبان خاصی یک گروه پشتیبانی اختصاص داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی فارسی برای کاربران ایرانی اشاره نمود. این مورد می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای در اموزش صرافی بینگ ایکس ایفا کند.

امنیت بالای صرافی بینگ ایکس

از آنجا که فراهم کردن شرایط آسان برای معاملات ارزی اولین هدف این صرافی به شمار می‌رود، می‌توان امنیت را در درجه دوم اهمیتی قرار داد. با این حال این صرافی به یازار فارکس، معامله جفت ارزها و معاملات نفت و طلا متصل بوده و مجوزهای قابل قبولی را برای امنیت کسب کرده است. بینگ ایکس به گونه‌ای از امنیت خود اطمینان دارد که برای شناسایی نقص امنیتی این پلتفرم جایزه چهار هزار تتری را تعیین نموده است. همچنین با این سطح امنیتی بالا رتبه صرافی bingx نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

مزایای صرافی بینگ ایکس

با توجه به  مطالب اموزش صرافی بینگ ایکس ویژگی‌هایی که گفته شد می‌توان اینگونه بیان کرد که صرافی bingx گزینه مناسبی برای انجام معاملات به شمار می‌آید. این صرافی همچنین دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • امکان انجام سریع انواع معاملات در بازار کریپتو کارنسی از جمله معاملات اسپات و فیوچرز وجود دارد.
  • میزان کارمزد دریافتی از معاملات در این صرافی بسیار ناچیز و پایین می‌باشد که نمی‌توان تاثیر آن را در بالا رفتن رتبه صرافی بینگ ایکس نادیده گرفت.
  • امکان سرمایه گذاری و خرید و فروش در NFT در این صرافی فراهم شده است.
  • اپلیکیشن اختصاصی صرافی bingx در نسخه‌های اندروید و IOS ارائه شده که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.
  • پس از دیدن اموزش صرافی بینگ ایکس می‌توانید حتی بدون انجام فرایند احراز هویت نیز فعالیت کنید.
  • در این صرافی ربات‌های معامله‌گر نیز تعبیه شده‌اند که کاربران می‌توانند برای معاملات خودکار آن‌ها را به کار گیرند.
  • کاربران می‌توانند از طریق انجام کارهای مختلف از پاداش‌ها و جوایز متفاوتی در این صرافی بهره‌مند گردند.
  • صرافی بینگ ایکس از معاملات اهرمی تا 150 برابر پشتیبانی کرده و امکان تبدیل بیش از 30 جفت رمزارز را با تتر و بیت کوین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • برای استفاده و ورود با آی پی ایران محدودیتی وجود ندارد.
  • این پلتفرم یک نسخه دمو و قابلیت کپی تریدینگ دارد که با استفاده از این دو قابلیت زمینه استفاده از آن برای تمام کاربران با هر سطحی از دانش فراهم می‌شود.
  • امکان ترید در فارکس نیز از طریق صرافی bingx فراهم شده است.

امنیت بسیار بالای این پلتفرم در کنار خدمات جامع و کاملی که به کاربران ارائه می‌دهد سبب شده تا محبوبیت بیشتری را در بین کاربران خود کسب کند. به علاوه کارمزد معاملات در این پلتفرم به ازای فروش 0.02 درصد و به ازای هر سفارش خرید 0.05 درصد تعیین شده است که نسبت به صرافی‌های دیگر بسیار پایین‌تر و به صرفه‌تر می‌باشد.

رتبه صرافی بینگ ایکس در میان صرافی‌های ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس در رتبه بندی سایت کوین مارکت کپ که به عنوان سایتی مرجع به شمار می‌رود توانسته است رتبه 31 را از نظر معاملات اسپات کسب کند. البته در نظر داشته باشید که رتبه صرافی bingx  می‌تواند متغیر بوده و کمتر یا بیشتر شود. به علاوه از لحاظ معاملات فیوچرز نیز در این سایت مرجع رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است که از هر نظر می‌تواند بهترین صرافی برای ایرانیان باشد.

چرا صرافی bingx رتبه بالایی در میان صرافی‌های ارز دیجیتال دارد؟

همانطور که گفته شد رتبه صرافی بینگ ایکس نسبت به بسیاری از صرافی‌ها بالاتر است که اعتبار بالای این پلتفرم را نشان می‌دهد. این پلتفرم به دلیل موفقیت‌های بسیاری که در زمینه ارزهای دیجیتال کسب کرده است و همچنین به دلیل حجم بالای معاملات شبانه روزی توانسته این رتبه‌ها را به دست آورد.

به طور کلی اگر بخواهیم به خدمات بسیار متنوع و جامعی که صرافی بینگ ایکس به کاربران ارائه می‌دهد نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که کسب رتبه صرافی bingx  و همچین محبوبیتی چندان آسان نیست. ارائه ابزارهای مختلف، شاخص‌های جهانی، فارکس، قابلیت انجام معاملات خودکار، خدمات معاملاتی اسپات، مشتقات و کپی تریدینگ و خدمات بسیار دیگر سبب شده تا افراد زیادی در بیش از صد کشور دنیا ترغیب به انجام معاملات خود در این صرافی شوند.

با بالا رفتن کاربران و افزایش رضایت آن‌ها از اموزش صرافی بینگ ایکس و خدماتی که ارائه می‌دهد، حجم معاملات نیز افزایش یافت و در نتیجه سبب بهبود و ارتقای رتبه صرافی بینگ ایکس شد. در کنار تمام موارد ذکر شده پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته نیز بر محبوبیت این صرافی افزوده است.

چرا صرافی بینگ ایکس برای شما مناسب است؟

با توجه به تمام نکاتی که گفته شد و همچنین رتبه صرافی bingx می‌توان متوجه شد که انجام معامله در این صرافی می‌تواند به رشد شما کمک کند. علاوه بر اینکه بابت معاملاتی که انجام می‌دهید نیازی به پرداخت کارمزدهای سنگین ندارید، نگرانی بابت مسدود شدن دارایی‌هایتان نیز نخواهید داشت؛ چرا که این صرافی علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی، محدودیتی برای کاربران ایرانی تعیین نکرده است.

از سوی دیگر می‌توانید حتی بدون اینکه احراز هویت کنید به انجام معاملات ارزهای دیجیتال در این صرافی بپردازید. با در نظر گرفتن تمامی ویژگی‌ها و مزایای صرافی bingx می‌توان گفت که بهترین پلتفرم برای هر فرد محسوب می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو