معرفی ایده برای پیج اینستاگرام؛ در اینستاگرام چه پیجی بزنیم؟

معرفی ایده برای پیج اینستاگرام؛ در اینستاگرام چه پیجی بزنیم؟


منبع: پلازا

3

1402/3/12

01:36


معرفی ایده برای پیج اینستاگرام؛ در اینستاگرام چه پیجی بزنیم؟

پیدا کردن ایده برای پیج اینستاگرام یکی از چالش‌های بزرگ کسب درآمد از این شبکه اجتماعی است. در صورتی که پشتکار لازم را داشته باشید، یک ایده پول‌ساز می‌تواند زندگی شما را به کلی دگرگون کند. اگر ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام ندارید یا به دنبال موضوع برای پیج اینستاگرام هستید در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید.

انتخاب دقیق موضوع برای پیج اینستاگرام بسیار مهم است چون اگر با روحیات شما تناسب نداشته باشد احتمال موفقیت کمتری دارید. پس از پیدا کردن ایده برای پیج اینستاگرام نوبت به تبدیل پیج عادی به پیج کاری است که در پایان به آن می‌پردازیم. پس بی‌معطلی به سراغ معرفی ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام می‌رویم.

فهرست مطالب

ایده پیج اینستاگرام بدون چهره

اجرای ایده برای پیج اینستاگرام الزاماً‌ نیازی به حضور جلوی دوربین ندارد و به این سبک، بلاگری بدون چهره می‌گوییم. در این نوع بلاگری می‌توانید از صدا یا متن استفاده کنید. در ادامه سه نمونه موضوع برای پیج اینستاگرام بدون چهره معرفی می‌کنیم.

۱. پیج آموزش زبان

ایده برای پیج اینستاگرام زبان

قطعاً یادگیری زبان دوم به پیشرفت کاری افراد کمک زیادی می‌کند و آموزش زبان بهترین ایده برای پیج اینستاگرام بدون چهره است. در این نوع پیج‌ها می‌توانید بدون حضور جلوی دوربین، نکات و تکنیک‌های یادگیری زبان را به صورت اسلاید آموزش دهید و فقط از صدای خودتان روی تصاویر استفاده کنید.

در کنار این نوع آموزش می‌توانید از آموزش اصطلاحات با عکس، استفاده از کلیپ‌های کوتاه فیلم و سریال، جملات انگیزشی انگلیسی و سخنرانی افراد مشهور خارجی استفاده کنید. یکی از پیج‌های فعال این حوزه پیج انگلیش هینتس با ۱.۲ میلیون دنبال‌کننده است که می‌توانید از آن ایده بگیرید.

۲. پیج تحلیل بازارهای مالی

ایده برای پیج اینستاگرام بازار مالی

طرفداران بازارهای مالی مانند بورس و ارز دیجیتال نسبت به قبل بیشتر شده است و اغلب افراد در یکی از این بازارها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اگر به این حوزه علاقه دارید و متخصص هستید بهترین ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام می‌تواند تحلیل نمودار قیمت این بازارها باشد.

در این نوع پیج‌ها نیازی به حضور جلوی دوربین ندارید و می‌توانید از صدای خودتان هنگام تحلیل نمودار استفاده کنید. اگر تخصص زیادی دارید می‌توانید بخش‌های تخصصی‌تر را در قالب مشاوره یا پکیج‌های آموزش حرفه‌ای ارائه کنید. پیج امیر رمزعلی با ۱.۱ میلیون دنبال‌کننده یکی از نمونه‌های موفق این حوزه است.

۳. پیج معرفی ترفند

ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام

یک ایده بلاگری بدون چهره می‌تواند معرفی ترفند باشد. در هر حوزه‌ای معمولاً ترفندهایی وجود دارد که کار را ساده‌تر می‌کند. در اینجا هم برای معرفی ترفند حتماً نیاز به حضور جلوی دوربین ندارید و از متن و صدا روی کلیپ‌های خودتان استفاده کنید. استفاده از اسلاید هم خالی از لطف نیست.

معرفی ترفند در هر حوزه‌ای می‌تواند باشد. اگر به دنبال نمونه موضوع برای پیج اینستاگرام ترفند هستید می‌توانید از ترفندهای خانه‌داری، ترفندهای نرم‌افزاری یا ترفندهای موبایل استفاده کنید. اگر توانایی زیرنویس ویدئوهای خارجی را دارید می‌توانید با کلمه کلیدی «Life Hack» هزاران ترفند خانه‌داری را به فارسی ترجمه کنید. پیج خلاقشو نمونه‌ای از یک پیج موفق ترفند خانه‌داری است.

ایده برای پیج انگیزشی

موضوعات انگیزشی یکی از پرطرفدارترین و پولسازترین حوزه‌ها محسوب می‌شوند. اگر ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام انگیزشی ندارید ادامه این بخش را از دست ندهید.

۱. پیج جملات کوتاه انگیزشی

ایده برای پیج انگیزشی

بسیاری از ما اهداف زیادی در سر داریم ولی انگیزه کافی برای رسیدن به آن را نداریم. چه چیزی بهتر از این‌که این انگیزه را در پیج اینستاگرام خودتان برای دیگران ایجاد کنید. این نوع پیج‌ها به دلیل ایجاد امید در افراد معمولاً دنبال‌کننده‌های زیادی را به خودشان جذب می‌کنند.

هنگام تولید محتوا برای این نوع پیج‌ها سعی کنید از کوتاه‌ترین جملات ممکن استفاده کنید و حتماً از ایده‌های جذب ثروت و موفقیت هم استفاده کنید. استفاده از خودروها یا خانه‌های لوکس در پس‌زمینه این جملات کوتاه به تأثیرگذاری جملات بیشتر کمک می‌کند. پیج سوخت جت با یک میلیون دنبال‌کننده یک نمونه موفق این حوزه است.

۲. پیج افراد موفق

موضوع برای پیج اینستاگرام

برای رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای بهتر است از افراد موفق همان زمینه الگوبرداری کنیم. یک ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام می‌تواند معرفی همین افراد باشد. در کنار معرفی این افراد می‌توانید عکس‌نوشته‌های کوتاهی با جملات و تصاویر همین افراد بسازید.

اگر به این افراد موفق دسترسی دارید و می‌توانید با آن‌ها مصاحبه کنید تعداد دنبال‌کننده‌های زیادی را جذب کنید. در کنار این موارد می‌توانید از سخنرانی این افراد، ترجمه سمینار افراد موفق خارجی و جملات کوتاه هم استفاده کنید. برای نمونه می‌توانید از پیج رویال مایند با حدود ۳۳۰ هزار دنبال کننده ایده بگیرید.

۳. پیج روانشناسی

ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام انگیزشی

گاهی اوقات اختلالاتی مثل افسردگی می‌تواند انگیزه‌های فرد را کاهش دهد و به همین دلیل یکی از بهترین نوع پیج‌های انگیزشی، پیج‌های مربوط به مسائل روانشناسی است. اگر با کتاب‌ها و شخصیت‌های مهم روانشناسی آشنایی دارید این نوع پیج اینستاگرام را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر به دنبال موضوع برای پیج اینستاگرام روانشناسی هستید از دو حوزه پرطرفدار افسردگی و ازدواج شروع کنید. در کنار این موارد از سخنرانی روانشناسان و مشاوران معروف هم می‌توانید کمک بگیرید. برای ایده‌های بیشتر می‌توانید از پیج هلاکویی مایند با ۴۰۵ هزار دنبال‌کننده استفاده کنید.

ایده برای پیج اینستاگرام تینیجری

نوجوانان و جوانان مخاطبین اصلی اینستاگرام هستند و ایده برای پیج اینستاگرام تینیجری ندارید می‌توانید از ایده‌های زیر کمک بگیرید.

۱. پیج معرفی و استریم بازی

موضوع برای پیج اینستاگرام

یکی از علاقه‌مندی‌های نوجوانان و جوانان امروزی بازی‌های کامپیوتری است. به دلیل حجم سنگین و قیمت بالای بازی‌های امروزی و مشکلات دانلود و نصب، نوجوانان ترجیح می‌دهند ابتدا نمایی از بازی را ببینند تا در صورت رضایت آن را بازی کنند. شما می‌توانید این کار را در پیج خودتان انجام دهید.

در کنار اخبار بازی‌های روز دنیا می‌توانید گیم‌پلی بازی‌ها، چیت‌کد، ترفندها و نکات بازی‌ها یا حتی روایت قصه بازی‌ها را هم در پیج خودتان داشته باشید. اگر بتوانید استریم بازی‌های کامپیوتری را هم در پیج بگنجانید به بهترین نتیجه ممکن می‌رسید. پیج دنیای بازی یکی از این پیج‌های موفق در حوزه بازی است که تاکنون ۱۳۰ هزار نفر دنبال‌کننده دارد.

۲. پیج معرفی انیمه

ایده برای پیج اینستاگرام

انیمه‌ها یکی از ترندهای روز دنیا در حوزه سرگرمی نوجوانان و جوانان محسوب می‌شوند و تعداد قسمت برخی از آن‌ها مانند انیمه One Piece به بیش از ۱۰۰۰ قسمت می‌رسد. اگر به این حوزه علاقه دارید می‌توانید مخاطبین زیادی را از این طیف به پیج اینستاگرام خودتان جذب کنید.

اگر به دنبال موضوع برای پیج اینستاگرام انیمه هستید می‌توانید تیزر، اخبار و کلیپ‌های کوتاه انیمه‌ها را در پیج خودتان قرار دهید. برای جذب مخاطب بیشتر می‌توانید از انیمه‌ها تصاویر میم طنز هم درست کنید. اگر خودتان مهارت نقد و بررسی هم داشته باشید می‌توانید ویدئوهای اختصاصی نقد و بررسی انیمه بسازید. پیج انیمه پرشیا یکی از نمونه‌های موفق این حوزه است.

۳. پیج عکس‌نوشته‌های عاشقانه

ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام

عاشق شدن یکی از اتفاقات شیرین دوران نوجوانی و جوانی است و از آن می‌توانید ایده برای پیج اینستاگرام خودتان بگیرید. طرفداران پیج‌های عاشقانه اغلب دختران و پسرانی هستند که به تازگی بلوغ را تجربه می‌کنند. اگر با روحیات این طیف سنی آشنا هستید بهترین ایده می‌تواند عکس‌نوشته‌های عاشقانه باشد.

بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام عاشقانه می‌تواند شعرهای عاشقانه روی پس‌زمینه‌های جذاب، تصاویر زوج‌های موفق یا حتی جملات انگیزشی باشد. یکی از نمونه‌های موفق این حوزه می‌توان به پیج عاشقانه‌ها با ۱.۸ میلیون دنبال‌کننده اشاره کرد.

ایده برای پیج اینستاگرام نقد و بررسی

قبل از خرید محصول یا مشاهده فیلم معمولاً نقد و بررسی آن را مشاهده می‌کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشیم. اگر به این نوع پیج‌ها علاقه دارید می‌توانید از سه نمونه ایده برای پیج اینستاگرام در ادامه این بخش استفده کنید.

۱. نقد و بررسی محصولات دیجیتال؛‌ بهترین ایده برای پیج اینستاگرام

موضوع برای پیج اینستاگرام

این روزها با افزایش قیمت ارز، حساسیت مردم نسبت به انتخاب محصولات دیجیتال بیشتر از قبل شده است و سعی می‌کنند مقرون‌به‌صرفه‌ترین و بادوام‌ترین محصول ممکن را بخرند. اگر پیگیر جدیدترین محصولات دیجیتال هستید و اطلاعات کافی دارید می‌توانید به دیگران کمک کنید تا انتخاب بهتری داشته باشند.

اگر ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام نقد محصولات دیجیتال ندارید می‌توانید کارهایی مثل جعبه‌گشایی محصولات، تست دوام و کیفیت محصولات، راهنمای خرید و معرفی ترفندهای موبایل را انجام دهید. همچنین اگر در ابتدای کار بودجه کافی برای خرید تمام محصولات را ندارید می‌توانید با یک فروشگاه صحبت کنید و در ازای تبلیغات، محصولات مورد نظرتان را امانت بگیرید. یکی از نمونه‌های موفق این حوزه پیج موبونیوز با ۱.۵ میلیون دنبال‌کننده است.

۲. نقد و بررسی خودرو

ایده برای پیج اینستاگرام خودرو

خودروها روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند و امکاناتی به آن‌ها اضافه می‌شود که بسیاری از آن‌ها حتی نمی‌شناسیم. یکی از علاقه‌های اغلب جوانان، دنبال کردن خودروهای جدید دنیا و آشنایی با امکانات آن‌هاست. از طرفی بسیاری از خودروهای لوکس، دل هر مخاطبی را می‌برد.

اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید می‌توانید برای تولید محتوا و ترجمه خبر از وب‌سایت‌های انگلیسی زبان خودرو کمک بگیرید. همچنین اگر بتوانید خودروهای موجود در ایران را خودتان اجاره کنید یا با نمایشگاه‌های خودرویی برای تبلیغات همکاری کنید می‌توانید مخاطب بیشتری را جذب پیج اینستاگرام کنید. از نمونه‌های موفق این حوزه می‌توانیم به مجله خودرو امروز اشاره کنیم.

۳. نقد و بررسی فیلم و سریال‌های روز دنیا

ایده برای پیج اینستاگرام نقد و بررسی فیلم

تعداد فیلم‌های روز دنیا به حدی زیاد است که دنبال کردن همه آن‌ها زمان زیادی می‌برد. یکی از سرگرمی‌های رایج جوانان تماشای فیلم و سریال است و چه چیزی بهتر از این‌که در انتخاب فیلم و سریال به مخاطبین خود کمک کنید. اگر دائماً پیگیر فیلم‌های روز دنیا هستید و دید منتقدانه به فیلم‌ها دارید این نوع پیج مختص شماست.

در این نوع پیج‌ها از ایده‌هایی مانند نقد فیلم و سریال، معرفی بهترین فیلم‌های یک دسته‌بندی خاص، اخبار فیلم‌های اکران‌شده، معرفی فیلم‌های یک بازیگر خاص یا تیزر فیلم‌های جدید استفاده کنید. پیج احسان منصوری با ۲۵۰ هزار نفر دنبال‌کننده یکی از پیج‌های پرطرفدار فیلم و سریال است.

نحوه معرفی پیج کاری در اینستاگرام

قبل از معرفی ایده برای پیج اینستاگرام بهتر است با نحوه ایجاد پیج کاری در اینستاگرام آشنا شوید. یکی از تفاوت‌های پیج کاری با پیج عادی ارائه آمارهای دقیق برای شناخت بهتر مخاطبین است. پس از این‌که ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام پیدا کردید می‌توانید پیج خودتان را به یک پیج کاری تغییر دهید.

برای ایجاد پیج کاری به صورت زیر عمل کنید:

۱. ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و روی علامت سه خط بالای صفحه بزنید. سپس گزینه «Settings and privacy» را انتخاب کنید. به پایین صفحه اسکرول کنید و روی گزینه «Account type and tools» بزنید.

نحوه معرفی پیج کاری در اینستاگرام

۲. گزینه «Switch to professional account» را انتخاب کنید و در صفحه بعد روی دکمه «Continue» بزنید.

نحوه معرفی پیج کاری در اینستاگرام

۳. در این صفحه باید حوزه کاری را انتخاب کنید. در نهایت روی دکمه «Done» بزنید.

نحوه معرفی پیج کاری در اینستاگرام

سخن پایانی

ایده برای پیج اینستاگرام بسیار زیاد است ولی علاقه و تخصص شما در اولویت قرار دارد. اگر ایده برای شروع پیج کاری اینستاگرام داشته باشید ولی علاقه‌ای در کار نباشد نمی‌توانید سختی‌ها و مشکلات پیج‌های اینستاگرام را تحمل کنید. اگر شما هم پیشنهادی در مورد موضوع برای پیج اینستاگرام دارید در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو