فیلم لحظه زلزله گهواره کرمانشاه امروز یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ (کوزران و دالاهو)

منبع: شبونه

4

1402/3/14

16:32


زمین لرزه 4.7 ریشتر در استان کرمانشاه ساعت 8:20 دقیقه صبح یکشنبه 14 خرداد باعث شد که خساراتی به این استان وارد شود کانون این زلزله در گهواره کوزران  بود که همه شهرهای این استان آن را احساس کردند. این زلزله در ۱۷ کیلومتری کرند و در ۲۳ کیلومتری اسلام آباد غرب در کرمانشاه رخ …

فیلم لحظه زلزله گهواره کرمانشاه امروز یکشنبه 14 خرداد 1402 (کوزران و دالاهو)

زمین لرزه 4.7 ریشتر در استان کرمانشاه ساعت 8:20 دقیقه صبح یکشنبه 14 خرداد باعث شد که خساراتی به این استان وارد شود کانون این زلزله در گهواره کوزران  بود که همه شهرهای این استان آن را احساس کردند.

این زلزله در ۱۷ کیلومتری کرند و در ۲۳ کیلومتری اسلام آباد غرب در کرمانشاه رخ داد گفته می‌شود که خسارات زیادی به روستاهای اطراف کرمانشاه وارد شده است.

استان کرمانشاه در چند سال اخیر شاهد زلزله های متعددی بوده است سال ۱۳۹۶ زلزله ۷.۳ دهم ریشتر در کرمانشاه باعث شد که خرابی های زیادی به وجود بیاید این اولین بار بود که یک زلزله بالای ۷ ریشتری در غرب ایران رخ می داد باعث شد 620 نفر خود را از دست بدهند و ۷۰ هزار نفر بی‌خانمان شوند.

از سال ۱۳۹۶ تا به امروز بارها زمین لرزه هایی به بزرگی ۴ و ۵ ریشتر کرمانشاه را لرزاند است که امروز زلزله نزدیک به ۵ ریشتری ساعت ۸:۲۱ صبح باعث شد که بسیاری از مردم هراسان به خیابانها بیایند.

زلزله نسبتاَ شدیدی کوزران در کرمانشاه را لرزاند و در شهر کرمانشاه و برخی شهرستان های دیگر استان کرمانشاه نیز احساس شد.

به گزارش باغستان نیوز؛ دقایقی پیش زمین لرزه نسبتاً شدیدی کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه را لرزاند و در شهر کرمانشاه، شهرستان اسلام آبادغرب و برخی شهرستان‌های دیگر استان کرمانشاه نیز احساس شد.

این زمین لرزه در ۱۷ کیلومتری کرند و همچنین ۲۳ کیلومتری اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه به وقوع پیوسته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو