تاروت از یک سری کارت هایی تشکیل شده است که گاها جنبه تفریح و فالگیری دارد، کارتهای بازی احتمالاً از قاهره در اواخر قرن 14 وارد اروپا شده‌است و رفته رفته به سراسر دنیا راه یافته است و کارت تاروت نه جام به طور کلی نشان دهنده محقق شدن امیدها و آرزوهای شما می باشد که در این مطلب از سلام دنیا درباره معنی کارت نه جام در تاروت، تفسیر دقیق و کامل Nine of Cups، توضیحات کامل کارت تاروت نه جام عمودی و معکوس در زمینه سلامتی، حرفه، مال و عشق صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معنی کارت تاروت نه جام

معانی کلیدی (عمودی): برآورده شدن آرزوها، تحقق رویاها، شادی، تحقق، مثبت اندیشی، خوش بینی، رضایت، موفقیت، فراوانی و سعادت، دستاوردها، پاداش ها

معانی کلیدی (معکوس): رویاهای تحقق نیافته، کابوس، بدبختی، ویرانی، نارضایتی، منفی نگری، بدبینی، ناامیدی، عدم موفقیت، ضعف، عملکرد ضعیف، نارضایتی، و عزت نفس ضعیف


حتما بخوانید: آموزش کامل فال تاروت رایگان


توضیحات کامل کارت تاروت نه جام در تاروت صغیر

یک نفر روی یک نیمکت چوبی در کارت می نشیند. اگرچه شما نمی خواهید تمام روز را روی آن صندلی چوبی بنشینید، او راحت است اما نه بیش از حد. او لبخند می زند و دست هایش را روی هم گذاشته و نشان می دهد که خوشحال و راحت است. یک ساختار منحنی پوشیده از پارچه آبی، با نه جام طلایی که در یک قوس قرار گرفته اند، پشت سر او قرار دارد.جام ها به معنای آرامش عاطفی به دنبال تحقق درونی ترین خواسته های شما هستند.

نه جام نماد رضایت شخصی، شادی، و تحقق است. وقتی این کارت در خواندن تاروت ظاهر می شود، از همه جنبه های زندگی خود، از جمله ارتباطات، شغل، اوقات فراغت، خوبی در زندگی و موارد دیگر راضی هستید. شما از ثروت زندگی لذت می برید و به شدت تمام احساسات خود را احساس می کنید. به همین دلیل، نه جام اغلب به عنوان کارت آرزو نامیده می شود. این نشانه آن است که هر آنچه می خواستید محقق شده است زیرا سیارات با هم هماهنگ بودند. شما نمی توانید بیشتر راضی باشید! این کارت نشانه بزرگی است که اگر آرزویی کرده باشید و صبورانه منتظر تحقق آن باشید، به زودی برآورده خواهد شد.


حتما بخوانید: معنی کارت تک جام در تاروت


نه جام نشان دهنده فراخوانی برای مشارکت، تجملات و لذت بردن از زندگی است. این شامل لذت بردن از غذاهای خوب و شراب، تحسین هنر، عشق ورزی، استراحت در یک استراحتگاه مجلل، یا تماشای زیبایی است. در زمان حال زندگی کنید و لذت ببرید بدون اینکه در مورد معایب احتمالی چنین لذتی احساس گناه کنید. در نگاه اول نه جام یکی از درخشان‌ترین کارت‌هایی است که در حین خواندن نمایش داده می‌شود. کارت آرزو، که همچنین به این معنی است که ایده آل ترین هدف یا آرزوی شما احتمالاً محقق می شود، نام دیگر این کارت است. به طور معمول،نه جام بیانگر احساس عمیق رضایت و شادی است.

 کارت تاروت نه جام

نه جام (عمودی)

تعبیر کارت تاروت نه جام در فال تاروت

در یک مفهوم گسترده، کارت تاروت نه جام، کارتی گلگون است که نشان می‌دهد امیدها و آرزوهای شما محقق خواهند شد. این کارت به شما یادآوری می کند که روزهای وحشتناک اکنون از شما دور هستند و اگر اخیراً سختی، غم و اندوه را تحمل کرده اید، لذت، هیجان و رضایت نزدیک است. وقتی این کارت صغیر آرکانا در عرشه تاروت شما ظاهر می‌شود، می‌توانید هر کاری را که در ذهن خود دارید انجام دهید زیرا نشان دهنده پیروزی، موفقیت است. تلاش‌های شما نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا نشان‌دهنده تأیید، محبوبیت و قدردانی است.نه جام همچنین نشان دهنده اعتماد به نفس بالایی است. این کارت برای مهمانی ها و جشن ها است.

نه جام نشان دهنده دستیابی به رضایت از خود پس از یک جاده دشوار است. پس از اوج و فرودهای نامنظمی که در شماره های اولیه این کارت تجربه کردید، سفر احساسی جام ها به پایان می رسد. پیدا کردن معنا و خوشبختی پس از از دست دادن برای شما دشوار بوده است، انواع چیزهایی که زندگی برای شما ارائه می دهد را تجربه کرده اید، و آسایش خود را در جستجوی ارتفاعات بیشتر ریشه کن کرده اید. شما آنها را در اینجا قرار داده اید، و همانطور که این فصل جدید در زندگی خود را جشن می گیرید، در حال درمان خود هستید.


حتما بخوانید: معنی کارت دو جام در تاروت


شاید در نگاه اول، نه جام یکی از شادترین کارت هایی باشد که در حین خواندن ظاهر می شود. این کارت به عنوان کارت آرزو نیز شناخته می شود، که نشان می دهد ایده آل ترین نیت یا آرزوی شما احتمالاً محقق می شود. نه جام معمولاً بیانگر حالتی از رضایت و شادی شدید است.

توضیحات کامل کارت تاروت هفت جام در تاروت صغیر

تعبیر کارت نه جام در فال تاروت در زمینه عشق و رابطه (عمودی)

هنگامی که نه جام در خواندن تاروت عاشقانه رخ می دهد، برای آنچه دارید سپاسگزار باشید. آرزوهایی که در اینجا ساخته می شوند، به مقصد تحقق می یابند، بنابراین مهم است که با شکرگزاری به آینده نگاه کنیم. چیزهای زیادی برای شادی وجود دارد، و اگر مجرد هستید، می توانید عشق را در طول جشن ها و سایر رویدادهای شادی آور بیابید. برو کمی تفریح ​​کن؛ این زمان برای محاسبه یا استراتژی در مورد اهداف خود نیست. در عوض، فقط  لذت ببرید. خنده ممکن است باعث شود دیگران شما را دوست داشته باشند. متوجه خواهید شد که اگر در یک رابطه باشید، زندگی دوستی شما شادتر و شیرین تر خواهد بود. زمان فوق‌العاده‌ای برای احساس نزدیک‌تر شدن به همسرتان می‌تواند همین الان باشد. در خواندن تاروت عاشقانه، نه جام نشانه مثبتی است از اینکه رابطه شما به خوبی پیش می رود، اگر در آن هستید.

وقتی این کارت رخ می دهد، باید از همراه خود راضی باشید. ممکن است عاشقانه‌های زیادی را پیش‌بینی کنید، زیرا نشانه‌ای از احساسات و لذت است. اگر انتظار درجه بیشتری از وفاداری در رابطه خود را داشتید، کارت فوق العاده ای است که می توانید دریافت کنید زیرا می تواند نشان دهنده خواستگاری، زندگی خانوادگی یا بارداری باشد. اگر مجرد هستید، نه جام نشان می دهد که سلامت روانی و عاطفی شما عالی است. بلوغ عاطفی و احساس ارزشمندی شما در نتیجه درس هایی که از تجربیات قبلی خود آموخته اید، بهبود یافته است.

تعبیر کارت نه جام در فال تاروت در زمینه امور مالی (عمودی)

وقتی صحبت از اقتصاد شما به میان می آید، نه جام می تواند نشان دهد که شما همه چیز مورد نیاز خود را دارید زیرا نشان دهنده برآورده شدن آرزوها است. این کارت نشان دهنده خوش شانسی، رضایت و ثبات مالی است. متوجه خواهید شد که اگر سخت کار کرده باشید، ممکن است جایزه قابل توجهی دریافت کنید. شما شایستگی این را دارید که کمی وقت بگذارید تا استراحت کنید و از این موقعیت استفاده کنید. اگر نه جام در یک قرائت مالی ظاهر شود، انتظار یک بازده سودآور را داشته باشید. اگر برای درک تمام جنبه های اساسی معامله خود وقت بگذارید، بازده عالی دریافت خواهید کرد. در مورد پول و ثروت، نه جام کارتی بسیار دلگرم کننده است. این می تواند نشان دهد که تمام اهداف مالی شما در حال حاضر محقق شده است.


حتما بخوانید: معنی کارت سه جام در تاروت


همچنین ممکن است نشان دهد که شما در نهایت سناریوی مالی را تجربه می کنید که انتظارش را داشتید، اگرچه دقیقاً آنطور که تصور می کردید نیست. نه جام نشان می دهد که شما به مرحله ای از زندگی خود رسیده اید که می توانید کنترل مالی سرنوشت خود را به دست بگیرید. مزایای مالی این قرارداد می تواند زندگی شما را به طور قابل توجهی تغییر دهد. اطمینان حاصل کنید که از فرصتی که به وجود می آید با استفاده کامل از آن استفاده می کنید.

تعبیر کارت تاروت نه جام در فال تاروت

تعبیر کارت نه جام در فال تاروت در زمینه حرفه (عمودی)

با خواندن تاروت نه جام در حرفه شما، همه چیز باید عالی پیش برود! این نشان دهنده رفاه، موفقیت، و تحسین است، بنابراین هر تلاشی که در آن مشغول هستید نه تنها باید موفق باشد، بلکه توجه شما را نیز جلب خواهد کرد! اگر به ارتقاء یا راه اندازی کسب و کار خود امیدوار بوده اید، این کارت نشانه فوق العاده ای است که رویاهای شما محقق خواهد شد.نه جام نشان دهنده ثروت و موفقیت در یک محیط مالی است، بنابراین همه چیز باید از نظر اقتصادی و از نظر فرصت های سرمایه گذاری به خوبی پیش برود. علاوه بر این، این کارت به عنوان یک کارت تشویقی و ارزیابی عمل می کند، بنابراین می توانید برای سخت کار کردن پول دریافت کنید یا پاداش دریافت کنید.


حتما بخوانید: معنی کارت چهار جام در تاروت


نه جام نشان می دهد که ممکن است بتوانید در منطقه خود توجه و تحسین را در مورد کار خود پیدا کنید. انجام هر کاری که امروز انجام می دهید ممکن است ساده باشد و افراد ممکن است برای توانایی شما در انجام این کار ارزش زیادی قائل شوند. اگر می خواهید در حرفه خود پیشرفت کنید، این می تواند یک لحظه عالی برای درخواست افزایش حقوق یا ارتقاء شغلی باشد. مردم احتمالاً در حال حاضر نسبت به آینده نسبت به این درخواست ها بهتر خواهند بود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. هرگز بیش از حد اعتماد به نفس نداشته باشید، اما ترسو نباشید  یا خجالت نکشید. شما برای کسب این افتخار تلاش زیادی کرده اید.

تعبیر کارت نه جام در فال تاروت در زمینه سلامتی (عمودی)

نه جام برای خواندن سلامتی تاروت نشانه خوبی است، بنابراین اگر مشکلات سلامتی را تجربه کرده اید، باید متوجه بهبودی یا احساس بهتری نسبت به سلامت خود در هنگام خواندن آن شوید. این کارت نشان می دهد که اگر سلامتی شما خوب است، باید همینطور باقی بماند. این ایده خوبی است که وقتی این کارت رخ می دهد، خودتان را درمان کنید یا کمی وقت بگذارید. همچنین می تواند به عنوان یک هشدار برای دوری از زیاده روی باشد زیرا ممکن است بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارد. سلامتی و از خود گذشتگی شما به خوبی توسط نه جام نشان داده شده است.


حتما بخوانید: معنی کارت پنج جام در تاروت


اگر با بیماری دست و پنجه نرم کرده اید، به زودی باید تسکین را تجربه کنید. اگر در مسیر معنوی هستید، به اطلاعات بیشتر در مورد قوانین جهانی، به ویژه قانون جذب فکر کنید. شما می توانید با آگاهی از این مفاهیم، ​​نوع زندگی را که واقعاً می خواهید ایجاد کنید. مانند بسیاری از حوزه‌های دیگر، نه جام در سلامتی لحن خوبی دارد، اما احتیاط خاصی برای سلامتی نیز وجود دارد.

تعبیر کارت نه جام در فال تاروت در زمینه سلامتی

کارت نه جام (معکوس)
معنی کامل کارت تاروت نه جام معکوس

حتی زمانی که به نظر می رسد زندگی شما همان چیزی است که همیشه می خواستید، ممکن است هنوز احساس آزاردهنده ای وجود داشته باشد که چیزی کم است. با وجود داشتن گران ترین خانه یا اتومبیل، به ندرت عزیزان خود را می بینید و به طور کلی ناراضی هستید.کارن نه جام  به صورت معکوس از شما دعوت می کند تا آرزوهای خود را دوباره ارزیابی کنید و مطمئن شوید که آنها با بالاترین خیر شما مطابقت دارند. این معنای نه جام در معکوس است. این امکان وجود دارد که آنچه را که به نفع احساسات برای شما مهم است از دست داده اید و به دنبال چیزی هستید که باعث می شود مردم در مورد شما خوب فکر کنند. نه جام به صورت معکوس هشداری است برای اینکه به جای منابع بیرونی، برای لذت به درون بچرخید.


حتما بخوانید: معنی کارت شش جام در تاروت


افراد مختلف تعاریف متفاوتی از موفقیت و خوشبختی دارند. به جای کارهایی که معتقدید دیگران را خوشحال می کند، کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می کند. اگر محیط بیرونی برای شما رضایت نمی دهد، تصور خود را از موفقیت تغییر دهید. نه جام معکوس گاهی اوقات می تواند نشان دهد که شما عصبانی هستید زیرا هنوز آرزوهای شما محقق نشده است. امیدهای شما برای تحقق جاه‌طلبی‌هایتان با تلاش اندک یا بدون تلاش ممکن است نامعقول باشد، یا ممکن است در حال حاضر آنها را تبلیغ نکنید. بهتر است اگر اهدافی را که ممکن است انتخاب کرده اید، رها کنید. با اهداف خود هماهنگ شوید و در این زمان تعهد جدیدی برای دستیابی به آنها داشته باشید.

معکوس شدن نه جام معمولاً نشانه خوبی نیست زیرا ممکن است نشان دهنده رویاهای تحقق نیافته یا آرزوهایی باشد که به کابوس تبدیل می شوند. حتی اگر موفق شدید به آنچه می خواستید برسید، احتمالاً دقیقاً آنطور که امیدوار بودید نبود. متناوباً، ممکن است آنچه را که می‌خواستید به دست آورده باشید، بعداً آن را از دست داده باشید، و در حال حاضر در حال تجربه تخریبی هستید که می‌تواند منجر شود. نه جام معکوس ممکن است به معنای اندوه، رنج، و احساس بی ارزشی باشد.

کارت نه جام (معکوس)

تعبیر کارت نه جام معکوس در فال تاروت در زمینه عشق و رابطه

برعکس شدن نه جام در خواندن تاروت عاشقانه، اگر در یک رابطه هستید، نشانه مطلوبی نیست، زیرا می تواند نشان دهد که رابطه خوب پیش نمی رود و یکی یا هر دوی شما دچار شکست یا نارضایتی شده اید. اگرچه ممکن است به نظر برسد که همه چیز از بیرون خوب است، اما در واقع ممکن است غم و اندوه درونی و عدم برآورده شدن وجود داشته باشد.

به عنوان مثال، ممکن است از تصمیم خود برای رضایت دادن به فردی که  جذاب است، اما واقعاً او را دوست ندارید، پشیمان باشید. معکوس نه جام، با این حال، صرفاً می تواند نشان دهنده احساس سکون در رابطه ای باشد که گهگاه به دنبال هیجان اولیه می آید، حتی اگر می تواند نشان دهنده مشکلات عمیقاً ریشه ای باشد.


حتما بخوانید: معنی کارت هفت جام در تاروت


اگر مجرد هستید، نه جام معکوس ممکن است نشان دهد که شما در حال حاضر در شرایط روانی مناسبی نیستید یا بلوغ لازم برای حفظ یک رابطه را ندارید. قبل از اینکه شخص دیگری را وارد تصویر کنید، اگر متوجه شدید که جذب افراد نامناسبی شده اید، باید بر روی افزایش ارزش خود، امنیت و رضایت عمیق خود کار کنید. هیچ کس دیگری نمی تواند حال شما را بهتر کند، هر چقدر هم که فوق العاده باشند، اگر در درون خود به رضایت نرسیده باشید. همچنین ممکن است نشانه ای از مشکلات روابط غیراخلاقی یا روانی ناسالم باشد.

تعبیر کارت نه جام معکوس در فال تاروت در زمینه امور مالی

نه جام برعکس می تواند نشان دهد که انتظارات شما در مورد وضعیت مالی شما برآورده نشده است. این می تواند نشان دهد که هر چیزی که روی آن سرمایه گذاری کرده اید آنطور که می خواستید عمل نکرده است. نتایج کاملاً آن چیزی نبود که پیش‌بینی می‌کردید، چه در چیزی سرمایه‌گذاری کرده باشید، چه خریدهای قابل توجهی داشته باشید یا از آن پول برای حمایت از یکی از اعضای خانواده استفاده کرده باشید.

 این ممکن است گاهی اوقات نشان دهنده این باشد که سرمایه گذاری که انجام داده اید طبق برنامه ریزی انجام نشده است. از طرف دیگر، نه جام به صورت معکوس می تواند به این معنی باشد که آرزوهای شما برای امنیت مالی هنوز محقق نشده است. به آنچه در حال حاضر دارید توجه کنید و چگونه می توانید جاه طلبی های خود را پیش ببرید.


حتما بخوانید: معنی کارت هشت جام در تاروت


از سوی دیگر، نه جام برعکس، می تواند به این معنی باشد که آرزوهای شما برای امنیت مالی هنوز محقق نشده است. بردبار باشید به خاطر داشته باشید که باید برای رویاهای خود تلاش کنید. آنچه در حال حاضر دارید را در نظر بگیرید و چگونه می توانید اهداف خود را به طور مؤثرتری دنبال کنید.

معنی کامل کارت تاروت نه جام معکوس

تعبیر کارت نه جام معکوس در فال تاروت در زمینه شغل (معکوس)

معکوس شدن نه جام می تواند به این معنی باشد که حرفه یا کسب و کار رویایی شما ممکن است بیشتر به یک کابوس در یک محیط کاری تبدیل شده باشد. شاید شرکت خود را تأسیس کرده باشید یا به شغلی که می خواستید رسیده باشید، اما متوجه شده اید که آنطور که انتظار داشتید رضایت بخش نیست یا حجم کار شما را خسته می کند. همچنین ممکن است به این معنی باشد که در یافتن شغلی که دوست دارید مشکل دارید و کمی احساس ناکافی بودن یا شکست خوردن می‌کنید.

برعکس نه جام همچنین می تواند به معنای واگذاری برای شغل یا ارتقا باشد. این می تواند به این معنا باشد که علیرغم بهترین تلاش های شما، احساس می کنید که از اهداف خود کوتاه می آیید یا تلاش های شما قدردانی نمی شود. معکوس شدن نه جام ممکن است نوید وحشتناکی برای وضعیت مالی شما باشد، زیرا ممکن است متوجه شوید که سرمایه گذاری های فریبنده یا چشم انداز کسب و کار در نهایت جایگزین می شوند.

اگر نه جام (برعکس) را دریافت کنید، ممکن است حرفه شما آسیب ببیند. از آنجایی که کارت عمودی به عنوان "کارت آرزو" تاروت شناخته می شود، می تواند نشان دهنده این باشد که چیزی که همیشه آرزویش را داشتید به سرعت نسبت به آنچه پیش بینی می کردید تغییر می کند. شاید باور داشته باشید که با شروع یک کسب و کار یا یک حرفه جدید، همه چیز بهتر می شود، اما حقیقت آنقدر که فکر می کنید برعکس این است. می‌توانید متوجه شوید که کار چالش‌برانگیزتر، خسته‌کننده‌تر یا ساده‌تر است. به‌علاوه، نمی‌توان غرامت کافی برای کار شما وجود داشت. مسیر حرفه‌ای جدید شما ممکن است به جای هیجان‌انگیز بودن، احساس ناامیدی و سرخوردگی در شما ایجاد کند.

تعبیر کارت نه جام معکوس در فال تاروت در زمینه سلامت

در یک مطالعه سلامت، نه جام معکوس می تواند نشانه ای از ولع، ولع مصرف، یا تجمل شدید، و همچنین اختلالات خوردن مانند بی اشتهایی یا پرخوری عصبی باشد. اگر هر یک از این موارد را تجربه کردید، ممکن است به مراقبت های پزشکی و/یا مشاوره متخصص نیاز داشته باشید تا به شما در شناسایی دلایل اساسی مشکلات و یافتن راه حل کمک کند. دریافت آن ایده خوبی نیست زیرا ممکن است نشانه ای از نارضایتی باشد. اگر مشکلات سلامتی را تجربه می کنید، سعی کنید نگرش مثبت داشته باشید، زیرا ممکن است نشانه ای از این باشد که احساس بدبینی می کنید یا اجازه می دهید منفی بافی حال شما را بدتر کند.


حتما بخوانید: معنی کارت ده جام در تاروت


ناامید شدن از آن، دریافت آن را به یک کارت سلامت بد تبدیل می کند. با این حال، اگر مشکلات سلامتی را تجربه می‌کنید، ممکن است فقط نشانه‌ای از این باشد که احساس ناراحتی می‌کنید یا اجازه می‌دهید منفی‌گرایی حال شما را بدتر کند. عاقلانه است که توجه خود را به جنبه معنوی خود برگردانید و روی یافتن مسیر معنوی خود تمرکز کنید زیرا تحقق واقعی از درون می آید.

تعبیر کارت نه جام معکوس در فال تاروت در زمینه سلامت

کارت نه جام: کشیدن یک کارت

هنگامی که به راه حل های مختصر و دقیق نیاز دارید، فقط یک کارت کشیده می شود. برای موقعیت هایی استفاده می شود که به پاسخ های قطعی، بله یا خیر نیاز دارید. بنابراین، اگر در حال گذراندن یک سناریوی دشوار یا گرفتار شدن در یک بند هستید، معمولاً گرفتن یک کارت برای شما مفید است. پس از به هم زدن کارت، می توانید یکی از عرشه را انتخاب کنید. پاسخ مناسب به درخواست خود را دریافت خواهید کرد. نتایج یک کارت کشیدن یک فنجان به شرح زیر است:

موقعیت عمودی: نه جام یک کارت بله است. این کارت تاروت خوبی است که در هنگام مطالعه با آن روبرو می شوید زیرا به طور کلی نشان دهنده رضایت، شادی و آینده ای روشن است.نه جام نشان می دهد که شما در آستانه احساس غرور و موفقیت هستید.

موقعیت معکوس: نه جام وقتی در موقعیت معکوس ظاهر می شود نشان دهنده نه است. در درجه اول احساس ناامیدی و نارضایتی را منتقل می کند. وقت آن رسیده است که به این فکر کنید که چگونه به هدف نهایی خود نزدیک شوید تا حس هدف را دوباره کشف کنید.نه جام معکوس مشتاق جستجوی اصالت است.


حتما بخوانید: معنی کارت نوباوه جام در تاروت


کارت نه جام برای زمان بندی

کارت نه جام نشان می دهد که اگر سؤال شما مربوط به زمان برگزاری یک رویداد باشد، هر چیزی که می خواهید یا در مورد آن متعجب هستید، به تدریج توسعه می یابد. با این حال، هجوم افزایش خواهد یافت زیرا عنصر اب  بیانگر یک عمل جاری است که ثابت اما قوی است. روزهای 9، 18 و 27 ماه یا تقریباً برای شمارش آن استفاده می شود.

به خاطر داشته باشید که هر چیزی که می‌خواهید در راه است، به تدریج در طول زمان توسعه می‌یابد و به یک جریان ثابت از مزایا تبدیل می‌شود، نحوه درک این موضوع است. هنگامی که شهود و احساسات در عمل قرار می گیرند، نه جام یک اتفاق مهم را پیش بینی می کند. نه فنجان یک رویداد مهم را پیش بینی می کند که زمانی اتفاق می افتد که شهود و احساسات عملی شوند. این اتفاق ممکن است خیلی زود رخ دهد.

سخن آخر

هنگام کشیدن یک کارت حتی اگر همه چیز طبق برنامه شما پیش نمی رود، نباید امید خود را از دست بدهید و بدانید که این تنها یک سرگرمی است.