طرز تهیه پیتزا یونانی یک پیتزای خوشمزه و فوق العاده عالی

طرز تهیه پیتزا یونانی یک پیتزای خوشمزه و فوق العاده عالی


منبع: آرگا

5

1402/3/15

09:40


در این مطلب طرز تهیه پیتزا یونانی خوشمزه و خوش طعم را تهیه کرده ایم امیدواریم از طرز تهیه آن نهایت استفاده را ببرید. در ادامه با ما همراه باشید.

پیتزا از انواع فست فود های خوشمزه  است که با مواد غذایی مختلفی تهیه می شود. پیتزا یونانی از انواع پیتزا های خوش طعمی است که شما می توانید این نوع پیتزا را در منزل به راحتی تهیه نمایید، در طرز تهیه پیتزا یونانی می توانید، از گوشت چرخ کرده، قارچ و زیتون نیز استفاده کنید.

طرز تهیه پیتزا یونانی

پیتزا ها انواع مختلفی دارند و از پرطرفدارترین انواع پیتزا ها می توان به پیتزا مخصوص فوق العاده خوشمزه و پیتزا گوشت فوق العاده اشاره کرد اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به پخت پیتزا های مختلف در منزل علاقه مند هستید بهتر است این پیتزا های خوشمزه را در منزل تهیه نمایید.

مواد اولیه  :

  • زیتون : ۲۰ گرم
  • قارچ ، ۷۰ گرم
  • پیاز : ۱۰۰ گرم
  • پنیر پیتزا : ۲۰۰ گرم
  • خمیر پیتزا : ۱۳۰ گرم
  • گوجه فرنگی : ۱ عدد
  • فلفل دلمه ای : مقداری
  • گوشت چرخ کرده : ۱۷۰ گرم

طرز تهیه پیتزا یونانی :

ابتدا  پیاز را درون روغن سرخ نمایید، بعد از طلایی شدن پیاز گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کرده، درون آن مقداری نمک و فلفل ریخته هم بزنید تا گوشت چرخ کرده پخته شود، سپس فلفل دلمه ای را اضافه کنید. مواد آماده شده را کنار بگذارید،

طرز تهیه پیتزا یونانی

خمیر پیتزا را که در روزهای گذشته طرز تهیه آن را برایتان در مقاله ای قرار داده بودیم را تهیه نمایید. در مرحله بعد خمیر آماده شده را برداشته در روی آن سس کچاب بریزید به طوری که تمام سطح خمیر را در بر گیرد،

طرز تهیه پیتزا

طرز تهیه پیتزا یونانی

سپس روی خمیر پنیر پیتزا بپاشید، قارچ را خرد کرده در روی پنیر بریزید،

تهیه پیتزا

آماده کردن پیتزا

در مرحله بعد، گوشت چرخ کرده سرخ شده را روی مواد پخش کرده، برای تزیین روی پیتزا یونانی از زیتون و گوجه فرنگی استفاده نمایید. سپس پنیر روی مواد بریزید، درون فر که از قبل با دمای ۲۲۰ درجه سانتیگراد گرم کرده اید به مدت ۲۰ دقیقه درون فر قرار دهید، زمان قرار دادن پیتزا درون فر بستگی به نوع فر و طلایی شدن روی پیتزا دارد.

طرز تهیه پیتزا یونانی

        

درست کردن پیتزا

در این مقاله طرز تهیه پیتزا یونانی را برای شما همراهان گرامی آماده کرده ایم، امیدواریم با ارائه این مطلب در منزل پیتزا  یونانی بسیار خوشمزه، خوش پخت و متفاوتی را تجربه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو