چهره های مشهور ایرانی که 16 خرداد متولد شده اند+عکس

چهره های مشهور ایرانی که 16 خرداد متولد شده اند+عکس


منبع: آکا

3

1402/3/16

09:11


اگر دوست داريد بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 16 خرداد بدنيا آمده يا در گذشته اند در ادامه با ما همراه باشید اسامی این چهره های معروف ایرانی ر

آکاایران:امروز 16 خرداد ماه 1402مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون کمند امیرسلیمانی،نادر نادرپور،مجتبی جباری،امیر غفور و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

کمند امیرسلیمانی در تولد نا تمام بهاره رهنما

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 13 خرداد ماه متولد شده اند

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی (زاده ۱۶ خرداد ۱۳۵۲) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

این فیلم عجیب از کمند امیر سلیمانی تعجب همه را برانگیخت! | کمند امیر سلیمانی  چی

کمند امیرسلیمانی ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. بازی در نمایش «سنجاب‌ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌آید. امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

نادر نادرپور

نادر نادرپور (زادهٔ ۱۶ خرداد ۱۳۰۸ در تهران – درگذشتهٔ ۲۹ بهمن ۱۳۷۸ در لس آنجلس) شاعر، نویسنده، مترجم، فعال سیاسی-اجتماعی ایرانی و از اعضای کانون نویسندگان ایران بود.

نادر نادرپور: مروری بر زندگی و آثار شاعر، نویسنده و مترجم - نت نوشت

مجتبی جباری

مجتبی جباری (زادهٔ ۲۶ خرداد ۱۳۶۲، رباط کریم اصالتاً اردبیلی) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است. وی از استعدادهای پرورش‌یافته جوانان باشگاه استقلال تهران به‌شمار می‌رود. او هم‌اکنون هدایت تیم فوتبال نیروی زمینی را بر عهده دارد

مجتبی جباری؛ بی‌همتا و جلوتر از لحظه‌ها | ورزش سه

امیر غفور

امیر غفور (زادهٔ ۱۶ خرداد ۱۳۷۰ در کاشان) بازیکن سابق تیم ملی والیبال مردان ایران و باشگاه والیبال شهداب یزد است.

امیر غفور، امتیازآورترین بازیکن ایران شد+عکس- اخبار ورزشی تسنیم | Tasnim |  خبرگزاری تسنیم | Tasnim

امیر غفور در کاشان والیبال خود را شروع کرد. پس از طی کردن مراحل پیشرفت سر از تیم ملی جوانان درآورد و در ادامه لیگ به همراه باریج اسانس کاشان درخشش خاصی داشت و به تیم ملی ایران دعوت شد.
او پس از سال‌هایی که در چند باشگاه ایران از جمله پیکان بازی می‌کرد، در سال ۱۳۹۷ به مونزا ایتالیا پیوست و پس از درخششی که در آن تیم و به خصوص در لیگ ملت‌های جهان سال ۲۰۱۹ داشت به پیشنهاد تیم لوبه ایتالیا که قهرمان فصل قبل اروپا بود به آن تیم پیوست .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو