فیلم کامل لایو ترلان پروانه و شروین حاجی پور در اینستاگرام

منبع: شبونه

7

1402/3/16

15:50


ترلان پروانه و شروین حاجی پور در اینستاگرام لایو دو نفره را به اشتراک گذاشتند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفتند. برخی از کاربران در لایو این دو نفر از آن ها سوال می پرسیدند که آیا با یکدیگر رابطه دارند یا خیر با توجه به مکالمه هایی که این دو نفر در …

ترلان پروانه و شروین حاجی پور در اینستاگرام لایو دو نفره را به اشتراک گذاشتند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفتند.

فیلم کامل لایو ترلان پروانه و شروین حاجی پور در اینستاگرام

برخی از کاربران در لایو این دو نفر از آن ها سوال می پرسیدند که آیا با یکدیگر رابطه دارند یا خیر با توجه به مکالمه هایی که این دو نفر در لایو داشتند به نظر میرسد رابطه معمولی دارند و برای سرگرمی در اینستاگرام لایو به اشتراک گذاشتند.

در این لایو شروین حاجی پور خواننده “برای” خاطره ای از دوران دبیرستانش به درخواست ترلان پروانه تعریف کرد که به نظر برخی از کاربران زشت و غیراخلاقی بود.

فیلم کامل لایو ترلان پروانه و شروین حاجی پور

ترلان پروانه از بازیگران جنجالی و پرحاشیه کشورمان محسوب می شود که بارها به دلیل افشا شدن رابطه اش با برخی از فوتبالیست ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت از سوی دیگر شروین حاجی پور از خواننده های نه چندان مطرح کشورمان بود که با آهنگ “برای” توانست شهرت جهانی به دست آورد و حتی در فستیوال موسیقی گرمی جایزه بهترین آهنگ تغییر اجتماعی را از آن خود کند.

شروین حاجی پور در حالی که برخی ازرسانه ها مدعی بودند در ایران حضور ندارد اما در این لایو نشان داد که در شهر بابل زندگی می کند و از ایران خارج نشده است لازم به ذکر است که شروین حاجی پور توسط مسابقه عصر جدید به شهرت رسید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو