استوری عجیب ترلان پروانه و خداحافظی از اینستاگرام یکی جلوی او را بگیرد

منبع: شبونه

10

1402/1/25

18:41


ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشت و اعلام کرد به مدت شش ماه از اینستاگرام خداحافظی خواهد کرد علت این کار را بی توجهی فالوور هایش به پست های او عنوان کرده است. خانم پروانه در استوری نوشت به دلیل اینکه به پست های من توجه نمی کنید به …

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشت و اعلام کرد به مدت شش ماه از اینستاگرام خداحافظی خواهد کرد علت این کار را بی توجهی فالوور هایش به پست های او عنوان کرده است.

استوری عجیب ترلان پروانه و خداحافظی از اینستاگرام یکی جلوی او را بگیرد

خانم پروانه در استوری نوشت به دلیل اینکه به پست های من توجه نمی کنید به مدت ۶ ماه از اینستاگرام خداحافظی خواهم کرد.

استوری عجیب ترلان پروانه

استوری عجیب ترلان پروانه و خداحافظی از اینستاگرام یکی جلوی او را بگیرد

برخی از کاربران فضای مجازی با قرار دادن کامنت برای خانم بازیگر این اتفاق را یک فاجعه وحشتناک در سال ۱۴۰۲ عنوان کردند و ترلان پروانه را دست مایه طنز قرار دادند لازم به ذکر است که خانم پروانه از بازیگران پرکار سینما بوده که از دوران کودکی تا به حال به صورت مستمر در عرصه هنر فعالیت دارد.

ترلان پروانه در تاریخ ۱۸ تیرماه سال ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد. در حال تحصیل رشته گرافیک اسـت، یک برادر بزرگ‌تر از خود بـه نام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار کـه علاقه زیادی بـه بازیگری داشت و پدرش مهندس اسـت.

درسال 1382 نخستین بار با سریال بچه‌هاي پایش بـه مجموعه‌هاي تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت.

فیلم رویای آخر نیز نخستین کار سینمایی ‌اش بود. ترلان پروانه تا کنون بیش از ۶۰ کار تلویزیونی و سینمایی انجام داده اسـت. وی درسال ۱۳۹۰ ودر جشنواره فیلم کودک و نوجوان بخاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» بعنوان بهترین بازیگر دختر شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو