شروین حاجی پور ترلانه پروانه سیاه و کبود کرد موبایلش را هم شکاند

منبع: شبونه

3

1402/6/25

10:01


اعتراف ترلان پروانه به کتک خوردن از شروین حاجی پور ترلان پروانه در استوری اینستاگرام مدعی شد که پارتنرش (شروین حاجی پور) او را به شدت کتک زده و موبایلش را هم کشانده است ترلان پروانه با اشتراک گذاشتن تصاویری از کبود شدن دستش و موبایل شکسته اش مدعی شد که او را به شدت …

شروین حاجی پور ترلانه پروانه سیاه و کبود کرد موبایلش را هم شکاند

اعتراف ترلان پروانه به کتک خوردن از شروین حاجی پور

ترلان پروانه در استوری اینستاگرام مدعی شد که پارتنرش (شروین حاجی پور) او را به شدت کتک زده و موبایلش را هم کشانده است ترلان پروانه با اشتراک گذاشتن تصاویری از کبود شدن دستش و موبایل شکسته اش مدعی شد که او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند و همه میگوید که شروین حاجی پور این کار را کرده است.

فیلم / شروین حاجی پور ترلانه پروانه سیاه و کبود کرد موبایلش را هم شکاند

شروین حاجی پور ترلانه پروانه را کتک زد

ترلان پروانه در واکنش به این اقدام نوشت چه شخصیت ظالمی پشت چهره مظلومش بود.!

ترلان و شروین چندی پیش نیز در یک لایو با هم صحبت کردند که گویا از یکدیگر خوش شان آمد و وارد رابطه شدند رابطه ای که عمر زیادی نداشت.

ترلان پروانه یکی از زیباترین بازیگران زن در ایران می باشد او در دوران کودکی در سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت

همچنین ببینید

فیلم / کتک خوردن ترلان پروانه از شروین حاجی پور در رابطه علنی

استوری ترلان پروانه خواننده های ایرانی را شست و پهن کرد +عکس

فیلم لو رفته جشن تولد ترلان پروانه را ببینید

فیلم دستگیری ترلان پروانه توسط گشت ارشاد را ببینید

در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت و در فیلم سینمایی رویای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی آقـای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد.

دوام ترلان در سینما و تلویزیون از ویژگی‌های قابل‌توجه اوست. دختران و پسران زیادی در کودکی یا نوجوانی فرصت حضور جلوی دوربین را پیدا کرد، اما پس از مدتی دیگر اثری از آثارشان هویدا نبود. ترلان نه‌تنها دچار این زوال نشده بلکه روزبه‌روز در حال پیشرفت است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو