فیلم / کتک خوردن ترلان پروانه از شروین حاجی پور در رابطه علنی

منبع: شبونه

7

1402/6/22

15:19


رابطه ترلان پروانه و شروین حاجی پور به شکل عجیب و غریبی خاتمه یافته است ترلان پروانه در اینستاگرام خود با انتشار دست کبود شده و تلفن همراه شکسته شده مدعی شد که شروین حاجی‌پور او را مورد ضرب و شتم قرار داده است. کتک زدن ترلان پروانه توسط شروین حاجی پور https://www.namasha.com/videos/dl/7410423866-360p/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%88-%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-360p.mp4 ترلان پروانه …

فیلم / کتک خوردن ترلان پروانه از شروین حاجی پور در رابطه علنی

رابطه ترلان پروانه و شروین حاجی پور به شکل عجیب و غریبی خاتمه یافته است ترلان پروانه در اینستاگرام خود با انتشار دست کبود شده و تلفن همراه شکسته شده مدعی شد که شروین حاجی‌پور او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

کتک زدن ترلان پروانه توسط شروین حاجی پور

ترلان پروانه میگوید که شروین دستش را کبود کرده و گوشی آیفون گران قیمتش را شکسته است این ادعای ترلان پروانه باعث شد که بسیاری از کاربران به این بازیگر واکنش منفی نشان دادند.

ترلان پروانه که در سال‌های گذشته با فرشاد احمدزاده و سعید عزت اللهی رابطه داشت حالا خبر رسیده که با شروین حاجی پور وارد رابطه شده و با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند و شروین حاجی‌پور خواننده آهنگ برای اقدام به ضرب و شتم تلان پروانه کرده است.

فیلم / کتک خوردن ترلان پروانه از شروین حاجی پور در رابطه علنی

برخی از کاربران فضای مجازی برای ترلان پروانه نوشتند که وقتی برای دوستی با چهره‌های جنجالی اقدام می‌کنی و هیچ گونه قاانینی برای رابطه‌ات نداری باید این چنین مورد ضرب و شتم و بی‌احترامی قرار بگیری.

همچنین ببینید

استوری عجیب ترلان پروانه و خداحافظی از اینستاگرام یکی جلوی او را بگیرد

فیلم لو رفته جشن تولد ترلان پروانه را ببینید

استوری ترلان پروانه خواننده های ایرانی را شست و پهن کرد +عکس

در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، در روزهای اخیر توییت ها و نقل قول های کاربران فضای مجازی نشان می دهد که یکی از بازیگران معروف سینما با یکی از خوانندگان تازه مطرح شده به اختلاف خورده تا جایی که شایعه درگیری فیزیکی این دو نفر در فضای مجازی پخش شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو