علت فوت و درگذشت خواهر امیر قلعه نوعی +فیلم مراسم ختم و ترحیم

منبع: شبونه

4

1402/3/19

19:52


خواهر امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران بر اثر ایست قلبی درگذشت این اتفاق باعث شد که امیر قلعه نویی نتواند در تمرین تیم ملی حضور پیدا کند و در اردو حاضر باشد. مراسم تشییع و ترحیم خواهر امیر قلعه نویی در حالی برگزار شد که بسیاری از ستاره های سینما و فوتبال در …

علت فوت و درگذشت خواهر امیر قلعه نوعی +فیلم مراسم ختم و ترحیم

خواهر امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران بر اثر ایست قلبی درگذشت این اتفاق باعث شد که امیر قلعه نویی نتواند در تمرین تیم ملی حضور پیدا کند و در اردو حاضر باشد.

مراسم تشییع و ترحیم خواهر امیر قلعه نویی در حالی برگزار شد که بسیاری از ستاره های سینما و فوتبال در این مراسم حضور پیدا کردند.

یکی از مهمترین چهره هایی که در مراسم ترحیم و ختم خواهر امیر قلعه نویی حضور پیدا کرد علی دایی و محمدرضا گلزار بود که حرف و حدیث هایی درباره شکراب شدن رابطه آنها در فضای مجازی منتشر شده بود.

امیر قلعه نویی این روزها در حال آماده سازی تیم ملی ایران برای رقابتهای جام ملت های آسیا می باشد او در کارنامه‌اش سابقه مربیگری تیم ملی ایران را داشت که در مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شد قهرمانی به دست آورد .

همچنین ببینید:

فیلم کامل عروسی اللهیار صیادمنش در انگلیس 

(فیلم) توهین قلعه نوعی به داور موعود بنیادی‌فر : سر تا پاتون لجنه

فیلم پلمپ رستوران امیر قلعه نویی به دلیل زنان بی حجاب

جالب است بدانید که قلعه‌نویی اولین مربی ایرانی بوده که موفق شده به سه جام قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را به دست آورد امیر قلعه نویی با به دست آوردن پنجم قهرمانی به عنوان پر افتخار ترین سرمربی تاریخ لیگ فوتبال ایران شناخته می شود.

علت فوت و درگذشت خواهر امیر قلعه نوعی +فیلم مراسم ختم و ترحیم

امروز مراسم ترحیم مرحومه در شرایطی برگزار می‌شود که علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و سرمربی سابق تیم ملی، با حضور در این مجلس به امیر قلعه‌نویی تسلیت گفت.

دایی که این روزها به دور از تب و تاب فوتبال قرار دارد، در ساعت اولیه خودش را به خیابان سهروردی رساند و با حضور در مراسم، امیر قلعه‌نویی را در آغوش گرفت تا به این ترتیب به سرمربی تیم ملی تسلی خاطر دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو