بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت + [زمان پخش از mbc] (Tozlu Yaka)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت + [زمان پخش از mbc] (Tozlu Yaka)


منبع: فیگار

3

1402/3/21

19:52


بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت (با نام ترکی یقه خاکی) (Tozlu Yaka) که به تازگی از mbc نمایش داده می‌شود را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت + [زمان پخش از mbc] (Tozlu Yaka)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت (با نام ترکی یقه خاکی) (Tozlu Yaka) که به تازگی از mbc نمایش داده می‌شود را در ادامه بخوانید.

سریال ترکی یقه خاکی (Tozluyaka) که به محله گرد و غبار نیز معروف است، به کارگردانی سمیح باگجی (Semih Bagci) و نویسندگی یکتا تورون (Yekta Torun) ساخته شد. کان میراچ سیزن (Kaan Miraç Sezen) در نقش علی اوزتورک، سرا پیرینیچ (Serra Pirinç) در نقش زینو و جان بارتو اصلان (Can Bartu Aslan) در نقش آراب از بازیگران سریال هستند.

زندگی شاد علی و دوستانش به خودی خود یک شبه تغییر می‌کند. آن‌ها چیزی جز شبی طولانی از رازها و تردیدها ندارند. وقتی باور می‌کنند که عدالت نصیبشان نمی‌شود، معجزه‌ای رخ می‌دهد. معجزه‌ای که از سرچشمه شبهه به آن‌ها عرضه شد. در واقع هیچ چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست. آن‌ها بدون ترس راهی زندگی جدید خود می‌شوند تا حقیقت را بیابند. بیوگرافی بازیگران سریال رفاقت را در ادامه بخوانید.

مطالب مرتبط:

دانلود سریال رفاقت با دوبله فارسی از کانال تلگرامی فیگار

زمان پخش سریال ترکی رفاقت از شبکه ام بی سی پرشیا (Tozlu Yaka)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

سریال ترکی رفاقت

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یقه خاکی (Tozlu Yaka)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یقه خاکی (Tozlu Yaka)

سریال داستان پسری نوجوان به نام علی و دوستانش را روایت می‌کند که زندگی شادی دارند اما دیری نمی‌پاید که این شادی به غم تبدیل می‌شود و آنها شاهد کشته شدن دوست خود وفا که در مدرسه‌ای سطح بالا درس می‌خواند، می‌شوند.

دوستان وقتی می‌بینند با قانون راه به جایی نمی‌برند، تصمیم می‌گیرند که خود وارد مدرسه شده و از حقیقت مرگ وفا باخبر شوند. در این راه کمک‌هایی نیز به آنان می‌شود که منشا آن مشخص نیست.

کان میراچ سیزن (Kaan Miraç Sezen) در نقش علی اوزتورک

بیوگرافی بازیگران سریال رفاقت

بیوگرافی بازیگران سریال رفاقت

Kaan Miraç Sezen در 6 سپتامبر 2002 در بورسا ترکیه به دنیا آمد. خانواده او از بالکان، امپراتوری عثمانی مهاجرت کردند. او تحصیل در رشته هنرهای نمایشی را در دانشگاه بیلکنت آغاز کرد و سپس به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه معمار سینان منتقل شد. اولین تحصیلات بازیگری خود را در آتول هنری اکتبر دریافت کرد.

در تئاتر شهر استانبول نمایش‌های تئاتر اجرا می‌کند. در تئاتر شهر استانبول در نمایش آی کارملا روی صحنه می‌رود. Kaan Mirac Sezen در سریال Tozluyaka، شخصیت علی، یک دانش‌آموز خوش تیپ و باهوش را ایفا کرده است.

سرا پیرینیچ (Serra Pirinç) در نقش زینو ساری

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یقه خاکی

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یقه خاکی

سرا پیرینچ در 19 ژوئن 1997 در استانبول ترکیه با نام آلینا سرا پیرینچ متولد شد. پس از اتمام تحصیلات دبیرستان، بر حرفه بازیگری خود تمرکز کرد و در تئاتر تراس تحصیل کرد. در سال 2017 کار بازیگری خود را آغاز کرد و در سریال Bizim Hikaye که از شبکه FOX پخش شد، شخصیت Müjde را به تصویر کشید. از اولین پروژه خود به شهرت رسید.

در سال 2018، دومین بازی خود را در سریال Vuslat با به تصویر کشیدن شخصیت Ceylan Çağlar انجام داد. در سال 2019، نقشی جزئی در سریال دکتر معجزه گر داشت. با بازیگر رها اوزجان در هر دو سریال دکتر معجزه گر و داستان ما همبازی شد. در سریال یقه خاکی نیز کاراکتر زینو را ایفا می‌کند.

جان بارتو اصلان (Can Bartu Aslan) در نقش آراب (سینان نارین سس)

بیوگرافی بازیگران سریال رفاقت

بیوگرافی بازیگران سریال رفاقت

جان بارتو ارسلان بازیگری را ا زمان کودکی آغاز کرد. در رشته تئاتر دانشگاه اوکان تحصیل می‌کند. از دوران کودکی در بسیاری از پروژه‌های محبوب مانند سریال‌های جوانان “Es-Es”، کودک فانتزی “Kostebekgiller”، سورئال “زمان ماکینزی 1973″، کمدی “Annem Uyurken”، “Galip Dervis” اقتباسی از Monk، تاریخی “Kurulus Osman” ظاهر شد.

نقش موفقیت آمیز او قیاس الدین در سریال جنایی کمدی “اولان استانبول” است. در 108 قسمت از سریال جنایی «راهزنان نمی‌توانند در دنیا حکومت کنند» بازی کرد. شهرت او با بازی در سریال های “معلم” و “یقه خاکی” بیشتر شد.

دولون آی سوی‌سرت (Dolunay Soysert) در نقش دریا اوزترک

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

سوی‌سرت اولین بار با بازی در نقش لطیفه هانیم در سریال جمهوریت به شهرت رسید. او در سریال‌های پرطرفدار دیگری مانند مادر من یک فرشته است، گمشده، عزیزم و شانه به شانه نقش اول را داشت. در نمایش‌های مختلفی که در تئاتر شهر استانبول، تئاتر دوستلار، تئاتر کرافت و تئاتر اسباب‌بازی به صحنه می‌رفتند ظاهر شد.

او همچنین یکی از بنیانگذاران تئاتر فولک استانبول است. برای بازی روی صحنه در اقتباسی از بی اهمیتی، جایزه موفق‌ترین بازیگر زن را در نهمین جوایز تئاتر آفیفه دریافت کرد. علاوه بر فعالیت در صحنه تئاتر و تلویزیون، در چند فیلم سینمایی نیز حضور داشته است. او در خداحافظ، چهارراه، استقلال یا مرگ، غول چشم آبی، جمهوری، زمان قلب، عشق اول، معجزه ناتمام و قرن باشکوه درخشیده است.

امری کینای (Emre Kinay) در نقش کنان یاعیزاوغلو

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

امره کینای (ترکی استانبولی: Emre Kınay‎؛ زادهٔ ۵ مارس ۱۹۷۰) هنرپیشه، هنرمند اهل ترکیه است. وی از سال ۱۹۹۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. این بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف به ایفای نقش پرداخته و در حال حاضر در انجمن تئاتر دورو که موسس آن است، نمایش‌هایی را اجرا می‌کند.

با بازی در سریال جنایی معروف داستان مار، به شهرت رسید. در سریال‌های پرطرفدار استانبول هفت تپه و Berivan با خواننده معروف ترک، سیبل جان همبازی بود. با بازی در سریال “دو خانواده” که نقش پدر سه دختر را ایفا می‌کرد، بیشتر شناخته شد. در سریال “Dürüye’nin Güğümleri” با کاعان اورگانجی اوغلو (ایلگاز سریال قضاوت) همبازی بود.

در سریال کارا یازی در نقش خلیل در کنار هالوک بیلگینر بازی کرد. نقش مهمان در سریال جنایی کمدی محبوب «اولان استانبول» را نیز داشت. سریال دختران آفتاب نیز یکی از معروف‌ترین سریال‌ها با بازی امره کینای است. در سریال اتاق قرمز نیز نقشی را برعهده داشت. آخرین حضور او در سریال یقه خاکی بود.

تایانچ آی‌آیدین (Tayanç Ayaydin) در نقش اوندر کوچاک

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

Ayaydın در سال 1979 در استانبول به دنیا آمد. تحصیلات خود را در مدرسه ابتدایی کالج خصوصی دوغا آغاز کرد. تحصیلات دبیرستان خود را در دبیرستان ترکومان و دبیرستان بنیاد ایستک به پایان رساند. سرانجام از دانشگاه معمار سنان در رشته مطالعات تئاتر فارغ التحصیل شد.

ابتدا با بازی در سریال موفق علی در نقش دکتر قهرمان به شهرت رسید. برای بازی در فیلم Pazar-Bir Ticaret Masalı محصول 2008 بن هاپکینز برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم لوکارنو شد. در سال 2009 در سریال نظامی Sakarya Fırat نقش یک افسر ژاندارم به نام عثمان کنات را در 151 قسمت به تصویر کشید. در سال 2016، در نقشی تکراری در سریال درام Hayat Şarkısı با بازی شخصیت حسین جوهر ظاهر شد.

سال بعد به گروه بازیگران درام نوجوانان غنچه های زخمی پیوست. در سریال‌ ورزشی «Tek Yürek» و سریال اینترنتی «İlk ve Son» بازی کرد. در سریال تاریخی «Bir Zamanlar Kıbrıs/Kıbrıs: Zafere Doğru» نقش نیکوس سامپسون را بازی کرد. آخرین حضور او بعد از سریال یقه خاکی،‌ در سریال عمر است، که کاراکتر دکتر اردال، خواستگار غمزه را ایفا می‌کند.

اولوی کاهیااوغلو (Ulvi Kahyaoglu) در نقش برک یاعیزاوغلو

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

اولوی کاهیا اوغلو در 25 می 1995 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. اولوی با بازی در سریال‌های قهرمان درونم (Içimdeki Kahraman 2021) ، کره (2019 Küre) و اسم من ملک (Benim Adim Melek 2019) شناخته شده است. آخرین حضور او کاراکتر منفی برک در سریال یقه خاکی است.

شخصیت برک که این بازیگر نقش آن را بازی می‌کند، فردی پر دردسر است. اولوی درباره سریال می‌گوید:

من در این داستان نقش شخصیت برک را بازی می‌کنم. برک یک شخصیت پر مشکله. او مشکلات زیادی در خودش دارد و می‌بینیم که در جریان داستان اصلی این مشکلات را در محیط خودش منعکس می‌کند. شخصیت برک در ثروت و پول بزرگ می‌شود اما نمی‌تواند بر مشکلات درونی خودش غلبه کند.

چاعلا شیمشک (Çağla Şimşek) در نقش هازال کوچوک

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی رفاقت

چاعلا شیمشک یک هنرپیشه اهل ترکیه است. شیمشک در 1 آگوست 2002 در استانبول به دنیا آمد. او دختر پدری است که اصالتاً اهل سامسون و مادری اهل گوموشانه است. عثمان یاغموردرلی بازیگر و تهیه کننده ترک، استعداد چاعلا را کشف کرد و پیشنهاد بازی در سریال خداحافظی هلال سارال را به او داد. ایفای کاراکتر ناز در این سریال، نقطه عطف زندگی شیمشک محسوب می‌شود.

بعدها در مجموعه‌های تلویزیونی «چراغ قرمز»، «شاهزاده گمشده» و «کومایا کالسا» با هالوک بیلگینر بازی کرد. شیمشک در بسیاری از آگهی‌های بازرگانی نیز بازی کرده است. در سال 2011 در سریال حیات ادامه دارد به کارگردانی Mahsun Kırmızıgül نقش شخصیت لاوین را بازی کرد.

با شخصیت زهرا در مجموعه تلویزیونی Küçük Gelin شناخته شد. بعد از سریال الیف، به دلیل مدرسه مجبور به استراحت در بازیگری شد. بعد از 2 سال دوری از اکران و رد بسیاری از پیشنهادات سریال‌های تلویزیونی، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 2021، وارد سریال خواهران و برادران شد و از بازگشت خود به سینما خبر داد. بعد از آن در سریال دختر مردم و نهایتا در سریال یقه خاکی (رفاقت) به ایفای نقش پرداخت.

مطالب مرتبط:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو