فوری/قیمت طلا سقوط آزاد کرد | ریزش شدید قیمت طلا در بازار

3

1402/3/22

14:53


فوری/قیمت طلا سقوط آزاد کرد | ریزش شدید قیمت طلا در بازار

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز هم به روند کاهشی خود ادامه داد و با کاهش ۱.۹۴ درصدی به ۲ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

بر اساس قیمت‌های اعلام شده توسط اتحادیه صنف فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه، هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲، با قیمت ۲ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۱.۹۴ درصدی را نشان می‌دهد.

هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به ۲ میلیون و ۹۵۸ هزار تومان رسیده و ۲.۱۷ درصد نسبت به روز قبل کاهش داشته است.

انس طلا در حال حاضر ۱۹۶۱ دلار است که نسبت به روز گذشته کاهش جزئی داشته است. مظنه تهران طلا نیز با قیمت ۹ میلیون و ۶۱۱ هزار تومانی معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته با ۲.۱۱ درصد کاهش همراه بوده است.

به گفته کارشناسان بازار طلا و سکه، با توجه به اینکه طلا در معاملات روز‌های اخیر محدوده مقاومتی خود را شکسته و به کانال‌های پایین‌تر وارد شده است، احتمال کاهش قیمت بیش‌تر طلا تقویت شده و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار می‌تواند تا رسیدن به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی و محدوده مقاومتی پایین‌تر کاهش پیدا کند. با ادامه کاهش قیمت‌ها در کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی احتمالا طلای ۱۸ عیار تا انتهای هفته به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی وارد می‌شود.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو