تلاش برای نابودی هلیکوپتر در کلیپ تازه فیلم Extraction 2

منبع: گیمفا

8

1402/3/23

12:48


به تازگی کلیپی برای فیلم Extraction 2 منتشر شده که در آن، تایلر ریک سعی دارد تا یک هلیکوپتر را سرنگون کند.

تلاش برای نابودی هلیکوپتر در کلیپ تازه فیلم Extraction 2

به تازگی کلیپی برای فیلم Extraction 2 منتشر شده که در آن، تایلر ریک سعی دارد تا یک هلیکوپتر را سرنگون کند.

تایلر ریک با بازی کریس همسورث به یکی از شخصیت‌های جذاب در ژانر اکشن تبدیل شده که قرار است در فیلم استخراج ۲ (Extraction 2) همانند فیلم اول ماجراجویی خطرناک و مهیج را پشت سر بگذراند. همین نیز سبب شده تا هیجان و هایپ بسیار زیادی برای تماشای این اثر تازه سرویس آنلاین نتفلیکس وجود داشته باشد.

فیلم «استخراج ۲» دنباله‌ای برای فیلم اول آن به شمار می‌رود که توانست به موفقیت بسیار زیادی در سرویس آنلاین نتفلیکس دست پیدا کند و این فیلم تازه نیز ادامه داستان نیروی ویژه سابق استرالیا به نام تایلر ریک را روایت می‌کند که حالا قرار است از بچه دیگری محافظت کند.

همانطور که به زمان پخش فیلم «استخراج ۲» نزدیک می‌شویم، بازاریابی برای این اثر بیشتر می‌شود و به تازگی نیز سرویس آنلاین نتفلیکس کلیپی را برای آن منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این کلیپ تازه منتشر شده، تایلر ریک و تیمش را نشان می‌دهد که پس از نجات هدف، درون یک قطار هستند. در همین حین نیز هلیکوپتری در تعقیب آن‌ها است و شلیک‌های سنگینی را انجام می‌دهد. همین نیز باعث می‌شود تا تایلر ریک به سراغ اسلحه بزرگی برود تا بتواند این هلیکوپتر را سرنگون کند.

سکانس‌های اکشن فیلم «استخراج ۲» بسیار جذاب و سطح بالا هستند و سازندگان وعده دادند که بهتر از قسمت اول باشند. سم هارگریو که سکان کارگردانی فیلم اول را در دست داشته بود، کارگردان این اثر نیز است و این در حالی است جو روسو نیز همانند فیلم اول، فیلم‌نامه فیلم را قلم زده است.

از جمله دیگر بازیگرانی که در کنار کریس همسورث در فیلم «استخراج ۲» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به گلشیفته فراهانی، آدام بسا و همچنین ادریس البا اشاره کرد. ادریس البا قرار است نقش شخصیت شرور داستان را ایفا کند ولی اطلاعات زیادی درباره این شخصیت آشکار نشده است.

فیلم «استخراج ۲» در تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو