کارت گرافیک ایسوس مدلTUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti  نقطه عطف دنیای گیمینگ

کارت گرافیک ایسوس مدلTUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti  نقطه عطف دنیای گیمینگ


منبع: گیمفا

5

1402/3/23

16:42


اکنون زمان آن رسیده تا کاربری‌های مختلف بتوانند از ظرفیت کارت‌های سری ۴۰ انویدیا بهره‌مند شوند. ایسوس از شرکای تجاری انویدیا به تازگی از کارت گرافیک میان‌رده به‌نام TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti 8GB GDDR6 OC Edition رونمایی کرده است که یک انتخاب بهینه و اقتصادی برای گیمرها به‌شمار می‌‌آید. تراشه AD106-350 در کارت […]

کارت گرافیک ایسوس مدلTUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti  نقطه عطف دنیای گیمینگ

اکنون زمان آن رسیده تا کاربری‌های مختلف بتوانند از ظرفیت کارت‌های سری ۴۰ انویدیا بهره‌مند شوند. ایسوس از شرکای تجاری انویدیا به تازگی از کارت گرافیک میان‌رده به‌نام TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti 8GB GDDR6 OC Edition رونمایی کرده است که یک انتخاب بهینه و اقتصادی برای گیمرها به‌شمار می‌‌آید.

تراشه AD106-350 در کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti دیده می‌شود. پرازنده گرافیکی AD106-350 مجهز به ۸ گیگابایت حافظه GDDR6، ۴۳۵۲ هسته کودا (CUDA) به همراه ۱۳۶ هسته Tensor و ۳۴ هسته RT خواهد بود که با تکنولوژی ۵ nm تولید می‌شود. کارت گرافیک‌های ۴۰۶۰ Ti ایسوس در بین گیمرها بالاترین ارزش خرید را خواهند داشت زیرا با وجود حافظه مطرح شده و انجام بازی با کیفیت بسیار بالا و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های DLSS 3 و Ray Tracing در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد و کمتر نیاز به خرید کارت‌های رده‌بالا احساس خواهد شد مگر آنکه گیمر حرفه‌ای باشید.

کارت گرافیک‌های سری TUF ایسوس از کیفیت ساخت و طول عمر بسیار بالایی برخوردارند و از استاندارد Auto-Extreme بهره‌مند می گیرند. به کارگیری خنک‌کننده قدرتمند با بازدهی بالا و استفاده از سه فن به همراه کاور فلزی این محصول را برای استفاده در بازی‌ها به‌صورت مداوم آماده کرده است این کارت برای اتصال به مادربرد نیاز به فضای ۳.۱۲ شکاف خواهد داشت.

فن‌های به‌کار رفته در این خنک‌کننده از نوع Dual Ball Fan Bearings است و با به‌کارگیری بلبرینگ‌های دوتایی، تا ۲۱٪ هوای بیشتری را در این کارت جابه‌جا می‌کند و در پایین آمدن دما و کاهش نویز و همچنین افزایش عملکرد، نقش به‌سزایی خواهد داشت. به کارگیری ۳ فن با ۱۱ تیغه و استفاده از تکنولوژی های خاص ایسوس باعث بوجود آمدن این تکنولوژی منحصر به فرد شده است. تکنولوژی Axial-tech با چرخش دو فن جانبی در خلاف جهت فن مرکزی پراکندگی هوا را به حداقل خواهد رساند. قابل ذکر است که هر سه فن در صورتیکه دمای هسته مرکزی کمتر از ۵۵ درجه سانتی‌گراد باشد، متوقف خواهد شد تا در مواقع عدم استفاده از کارت کمترین میزان نویز را داشته باشند.

 کارت گرافیک TUF RTX 4060 Ti OC Edition توسط ایسوس اورکلاک شده و با توجه به فن های خنک کننده و تضمین دمای مناسب دارای فرکانس ۲۶۵۵ مگاهرتز و فرکانس پایه ۲۶۲۵ مگاهرتز(boost) خواهد بود و TDP اعلام شده برای این کارت ۱۶۰ وات است.

نورپردازی تعبیه شده برای این کارت گرافیک، RGB برای نشان TUF است که به همراه یک خط رنگی زیر آن توسط RGB LED روشن می‌شود.

خروجی‌های تصویر این کارت گرافیک شامل یک عدد HDMI 2.1a و سه عدد DisplayPort 1.4a که توانایی پشتیبانی از حداکثر ۴ صفحه نمایش با رزولوشن ۴۳۲۰×۷۶۸۰ پیکسل را خواهد داشت.

کارت گرافیک یاد شده دارای ابعاد ۶۲.۴×۱۳۹×۳۰۰ میلی‌متر است نصب آن فضایی در حدود ۳.۱۲ شکاف را اشغال خواهد کرد که با بسیاری از کیس‌ها سازگاری خواهد داشت و با وزن ۱۸۴۰ گرم عرضه می‌شود.

تکنولوژی DLSS 3 میزان فریم‌ریت بازی‌ها را به طرز چشم‌گیری افزایش خواهد داد و عملکردی چهار برابر در رندگیری‌های سنگین برای سیستم شما به ارمغان خواهد آورد.

کارت گرافیکTUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti  هم‌اکنون با گارانتی ۳۶ ماه الماس رایان ایرانیان در سراسر ایران در دسترس خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو