بیوگرافی شهید سجاد امیری بسیجی مدافع کرمانشاه +فیلم شهادت

بیوگرافی شهید سجاد امیری بسیجی مدافع کرمانشاه +فیلم شهادت


منبع: شبونه

4

1402/3/24

12:16


شهید سجاد امیری بسیجی مدافع امنیت اهل کرمانشاه بوده که در 24 خرداد توسط افراد مسلح و اشرار در یک درگیری به شهادت رسید قاتل یکی از زندانیهایی بوده که از زندان به مرخضی امده بود. بیوگرافی شهید سجاد امیری بسیجی ایشان در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال جاری در حین درگیر شدن با افراد …

شهید سجاد امیری بسیجی مدافع امنیت اهل کرمانشاه بوده که در 24 خرداد توسط افراد مسلح و اشرار در یک درگیری به شهادت رسید قاتل یکی از زندانیهایی بوده که از زندان به مرخضی امده بود.

بیوگرافی شهید سجاد امیری بسیجی

ایشان در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال جاری در حین درگیر شدن با افراد مسلح در یک محله به نام کرناچی در کرمانشاه به فیض شهادت نائل گردید.

بیوگرافی شهید سجاد امیری بسیجی مدافع کرمانشاه +فیلم شهادت

ایشان در تاریخ دهه ۶۰ در کرمانشاه به دنیا آمده است. در یکی از منطقه های حاشیه این شهر در این حین درگیر شدن با افراد مسلح جراحت برداشت و بعد از منتقل کردن ایشان به بیمارستان شهید شد.

داستان درگیر شدن وشهادت

سجاد امیری مدافع امنیت یکی از بسیجی های اهل کرمانشاه می باشد که در تاریخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲ در حین درگیر شدن با افراد مسلح در یک محل به نام کرناچی کرمانشاه شهید شد.
ایشان در دهه ۶۰ در کرمانشاه به دنیا آمده است ودر یکی از منطقه های حاشیه شهر کرمانشاه در هنگام درگیر شدن با افراد مسلح جراحت برداشت و بعد از منتقل نمودن وی به بیمارستان به فیض شهادت دست یافت.

بیوگرافی شهید سجاد امیری بسیجی مدافع کرمانشاه +فیلم شهادت


در تاریخ روز شنبه ۲۱ خردادماه سال جاری افراد شرور بعد از تیراندازی با اسلحه به سوی نیروهای امنیتی از محل فرار کردند.
آقای محمدرضا آمویی فرماندار شهرستان کرمانشاه، بیان می کند:
افرادی که در درگیری حضور داشته اند را شناسایی کرده‌ایم و سعی داریم که آنها را هر چه زودتر بازداشت کنیم.
در این درگیری سجاد امیری بسیجی مدافع امنیت شهید می‌شود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی شهید محمد مهدی احمدی سرباز مرزبان

ماجرای شهادت پنج مرزبان (سرباز وظیفه) در مرز سراوان +عکس

بیوگرافی سروان یاسر عبدلی پلیس اطلاعات خاش

یک منبع آگاه در مورد آن بیان نمود:
دانیال کاظم نژاد وساجده سلیمانی از اشخاص شاخصی این امر می‌باشند که در روز شنبه بعد از تیراندازی به سوی شهید سجاد امیری از محل گریختند.

او گفت :اشخاص مهاجم یکی از افراد شرور مسلح و بر هم زدن امنیت و نظم عمومی می باشد که بعد از پایان مرخصی از رفتن به زندان به یکی از محله‌های حاشیه شهر کرمانشاه می روند.

بیوگرافی شهید سجاد امیری بسیجی مدافع کرمانشاه +فیلم شهادت

ماجرای شهادت

این منبع آگاه در ادامه افزود:
تیم فوق مسلح سلاح کلت کمری و نارنجک به همراه داشته اند و سعی بسیار می کنیم که آنها را بازداشت نماییم.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با رفتن به منزل شهید مدافع امنیت سجاد امیری، با خانواده ایشان ابراز همدردی نمود.

مادر شهید سجادی امیری به آیت الله علما افزود :سجاد بسیار شهادت را دوست داشت و به آن هم دست یافت، من خود دارای پنج فرزند می باشم که تمامی آنها را فدای رهبر می نمایم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از شناسایی تمامی عوامل شهادت سجاد امیری مدافع امنیت اعلام نمود و افزود:
افراد شرور که در این درگیری حضور داشتند شناسایی شدند که ما سعی و تلاش بسیار خواهیم نمود که آنان را بازداشت کنیم.

محمد رضا آمویی، سرپرست فرمانداری کرمانشاه امروز افزود:
امروز در یکی از منطقه های حاشیه شهر کرمانشاه سجاد امیری مدافع امنیت در حین درگیر شدن با افراد شرور مسلح جراحت برداشت و بعد از منتقل کردن وی به بیمارستان به شهادت رسید.

بیوگرافی شهید سجاد امیری بسیجی مدافع کرمانشاه +فیلم شهادت

ایشان در ادامه و با بیان اینکه با افرادی که نظم و امنیت را بر هم زده‌اند برخورد می‌کنیم، افزود: افراد شروری که در این دعوا حضور داشته اند شناسایی شدند و خیلی زود آنها را بازداشت خواهیم نمود و از سوی دستگاه قضا مجازات خواهند شد.

شناسایی و عوامل شهادت

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تبریک و عرض تسلیت شهادت سجاد امیری مدافع حرم، افزود: تشییع پیکر پاک این شهید بزرگ در تاریخ سه شنبه ۲۳ خرداد ماه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از مسجد جامع و با حاضر شدن مردم کرمانشاه صورت می‌گیرد.

قاتلین شهید سجاد امیری

عکس هایی از قاتلین شهید سجادی امیری مدافع امنیت، یکی از بسیجیان اهل کرمانشاه انتشار شده است که نمایانگر این می باشد که یک شخص تنها نبوده و به طور گروهی با به دست داشتن سلاح دست به این عمل ناجوانمردانه زده‌اند.

مراسم تشییع شهید سجاد امیری امروز با حاضر شدن مردم شهید پرور و مسئولین استان کرمانشاه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از مسجد جامع برپا گردید.

سجاد امیری مدافع امنیت، بسیجی اهل کرمانشاه در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در حین دعوا با افراد شرور و مسلح در یکی از محله‌های حاشیه شهر کرمانشاه جراحت برداشت و بعد از منتقل کردن او به بیمارستان به شهادت رسید.

به بیان فرماندار کرمانشاه افراد شروری که در این درگیری حضور داشته‌اند شناسایی شدند و خیلی زود بازداشت می‌شوند و از سوی دستگاه قضا مجازات می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو