آموزش تغییر مرورگر پیش فرض در آیفون

منبع: پلازا

4

1402/3/31

10:03


آموزش تغییر مرورگر پیش فرض در آیفون

سافاری مرورگر پیش‌فرض گوشی‌های آیفون است اما بسیاری از شما ترجیح می‌دهید از گوگل کروم استفاده کنید. با تغییر مرورگر پیش فرض در آیفون روی هر لینکی که بزنید به‌صورت خودکار مرورگر کروم باز می‌شود. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا نحوه عوض کردن مرورگر پیشفرض گوشی اپل را به شما آموزش دهیم.

قطعاً‌ بسیاری از شما از مرورگر محبوب گوگل کروم استفاده می‌کنید و دوست دارید از قابلیت هماهنگ‌سازی روی همه دستگاه‌ها استفاده کنید. به همین دلیل باید به سراغ تغییر مرورگر در آیفون بروید. اگر نمی‌دانید کدام مرورگر بهتر است مطالعه مطلب گوگل کروم یا سافاری؟ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قبل از این‌که عوض کردن مرورگر پیشفرض گوشی اپل را شروع کنیم حتماً همان مرورگر را از اپ استور دانلود کنید.

فهرست مطالب

آموزش تغییر مرورگر پیش فرض در آیفون

تغییر مرورگر در گوشی‌های آیفون بسیار ساده است. به عنوان مثال برای تنظیم Chrome به‌عنوان مرورگر پیشفرض آیفون کافیست به صورت زیر عمل کنید:

۱. ابتدا وارد تنظیمات آیفون شوید.

تغییر مرورگر پیش فرض در آیفون

۲. به پایین صفحه بروید و گوگل کروم را انتخاب کنید. اگر مرورگر دیگری مثل اپرا مد نظرتان بود کافیست همان را انتخاب کنید.

عوض کردن مرورگر پیشفرض گوشی اپل

۲. گزینه «Default Browser App» را انتخاب کنید.

تغییر مرورگر پیش فرض در آیفون

۳. روی «Chrome» بزنید تا تغییر مرورگر پیش فرض آیفون به کروم انجام شود.

عوض کردن مرورگر پیشفرض گوشی اپل

سخن پایانی

همان‌گونه که مشاهده کردید تغییر مرورگر پیش فرض در گوشی اپل بسیار ساده است. توجه داشته باشید که برای عوض کردن مرورگر پیشفرض گوشی اپل به سافاری کافیست همین مراحل را انجام دهید و به جای کروم، سافاری را در ابتدا انتخاب کنید. همچنین قبل از تغییر مرورگر پیش فرض در آیفون باید همان مرورگر را از اپ استور نصب کرده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو