معرفی بازی ترسناک Backrooms Descent | فرار از راهروهای وحشتناک

منبع: زومجی

2

1402/6/14

14:24


معرفی بازی ترسناک Backrooms Descent | فرار از راهروهای وحشتناک

یکی از دلایلی که بازی‌های ترسناک علاقه‌مندان زیادی دارد، این است که بازیکنان را وارد دنیایی می‌کنند که هر اتفاق غیر قابل پیش‌بینی و البته ترسناکی می‌تواند در آن‌ها رخ دهد. چنین اتفاقی در یک بازی می‌تواند مواجه شدن با تعداد زیادی از موجودات جهش‌یافته باشد که با شنیدن هر صدا به سمت شما یورش می‌آورند و نابودتان می‌کنند. در یک ویدیوگیم دیگر، عامل وحشت می‌تواند روح یک زن مرده باشد که به‌طور مداوم در پشت سر بازیکنان قرار دارد.

در این مقاله از سری مقالات معرفی بازی‌های موبایل، به سراغ بازی Backrooms Descent رفته‌ایم که با عناصر مختلف سعی در ترساندن مخاطب خود دارد.

بازی Backrooms Descent

بازی Backrooms Descent

عبارت Backrooms برگرفته از یکی از ترندهای مرتبط با وب‌سایت ردیت است که با افزایش محبوبیت آن، بازی‌ها و فیلم‌های کوتاه مختلفی براساس آن ساخته شد. Backrooms Descent یکی از همین بازی‌ها است. داستان این بازی از جایی آغاز می‌شود که با صدای گریه‌های نوزاد از خواب بیدار می‌شود و پس از آرام‌کردن او به یکباره زیر پای شما خالی می‌شود. پس از به‌هوش‌آمدن، خود را در یک محیط ناشناخته و با دیوارهایی با رنگ‌های مرده پیدا می‌کنید. در این موقعیت چاره‌ای جز راه‌رفتن در راهروهای تودرتو و پیدا کردن راهی برای خروج ندارید.

در ابتدا راه برای اینکه بتوانید برخی مسیرها را به‌خوبی تماشا کنید، باید چراغ‌قوه‌ای را پیدا کنید که البته کار چندان دشواری نیست و به‌راحتی می‌تواند به‌دست بیاورید. بازی شامل چندین مرحله مختلف است که در حین مسیر اصلی ازطریق در‌ها و همچنین آسانسورها وارد مراحل دیگر می‌شوید. این مراحل به نحوی با یکدیگر ارتباط دارند و گاهی نیز پیش می‌آید که چندین و چند بار وارد یک مرحله شوید. در بازی یک کوله‌پشتی در اختیار دارید که باید آیتم‌های مختلف را در آن قرار دهید. این آیتم‌ها می‌توانند باتری چراغ‌قوه، بطری آب و رادار باشد که مورد آخر در بسیار از موقعیت‌های بازی کاربردی می‌شود.

همچنین با ورود به منو اصلی بازی می‌توانید ازطریق خریدن درون برنامه‌ای قدرت چراغ‌قوه، رادار را افزایش دهید. همچنین علاوه‌بر این موارد می‌توانید قدرت‌هایی مانند سرعت دویدن، قدرت دید و چندین و چند مورد دیگر را ارتقا دهید. به‌غیراز محیط‌های تاریک و مرده بازی که ترس را به بازیکنان منتقل می‌کند، موجودات ناشناخته‌ای در محیط حضور دارند که به یکباره به سمت بازیکنان حمله می‌کنند. این موجودات هرکدام ظاهر مخصوص و عجیبی دارند و فرار از آن‌ها به‌شدت دشوار و سخت است. Backrooms Descent با وجود یک‌سری باگ، گیم‌پلی روانی دارد و در طول مدت بازی مشکلی خاصی را برای بازیکن به وجود نمی‌آورد.

بازی Backrooms Descent

یکی از اصلی‌ترین المان‌های یک بازی ترسناک وجود صداگذاری کم‌نقص است. در این بازی این موضوع به‌خوبی رعایت شده است و در تک تک موقعیت‌های بازی که به صداگذاری نیاز دارد کاملا جو آن محیط را منتقل می‌کند.

همچنین درکنار صداگذاری محیط، صدای شخصیت اصلی بازی نیز بسیار باکیفیت است. طراحی محیط بازی در هریک از مراحل بازی که جو خاصی دارند، بسیار دقیق کار شده است. به‌عنوان مثال در مرحله‌ای تحت عنوان Level Fun که با وجود المان‌های شاد اما به‌شدت هولناک است.

در مجموع ساخته استودیوی بازی‌سازی Sushi یک بازی ترسناک و جذاب به حساب می‌آید که اگر از طرفدارهای این دسته از بازی‌ها باشید، قطعاً از تجربه آن لذت خواهید برد.

بازی Backrooms Descent هم‌اکنون برای اندروید در دسترس است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌ زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک اثر ترسناک لذت ببرید.

دانلود بازی Backrooms Descent


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو