معرفی بازی موبایل Honkai: Star Rail | اثر جدید سازندگان Genshin Impact

منبع: زومجی

5

1402/3/31

15:37


معرفی بازی موبایل Honkai: Star Rail | اثر جدید سازندگان Genshin Impact

می‌توان به صراحت به این موضوع اشاره کرد که بازی Genshin Impact یکی از محبوب‌ترین آثار نقش آفرینی چند سال اخیر است که با گیم‌پلی و فضا‌سازی جذاب و همچنین به‌روزرسانی‌های مرتب توانسته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. در محصول استودیوی miHoYo می‌توانید به‌صورت آزادانه در نقشه بزرگ بازی به گشت‌و‌گذار بپردازید، مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید و همچین با انواع و اقسام دشمنان و باس‌فایت‌های مختلف روبه‌رو شوید.

البته بخش آنلاین بازی که اصلی‌ترین قسمت آن است، همه چیز را جذاب‌تر از قبل می‌کند. پس از ۳ سال، استودیو miHoYo از بازی جدید خود به اسم Honkai: Star Rail رونمایی و چند وقت پیش نیز آن را منتشر کرد. نکته جالب در رابطه با آن این است که در کمتر از دو ماه پس از انتشار، بیش از ۱۰ میلیون بار ازطریق گوگل‌پلی دانلود شده است. حال در این مقاله از زومجی قصد داریم به معرفی این بازی بپردازیم. در ادامه همراه زومجی باشید.


بازی موبایل Honkai: Star Rail

گیم‌پلی بازی اندروید Honkai: Star Rail

پس از اولین اجرای بازی و شوق تجربه آن، پیامی روی صفحه ظاهر می‌شود که می‌گوید باید فایل‌هایی در حدود ۷.۵ گیگابایت دانلود شود. پس از آن می‌توانید به تجربه‌ی بازی بپردازید. پس از اتمام دانلود وارد بازی می‌شوید که شروعی جذاب درکنار موسیقی هیجان‌انگیز دارد. درواقع Honkai: Star Rail با یک صحنه سینماتیک مبارزه‌ای آغاز می‌شود که به‌شدت یادآور انیمه‌های ژاپنی است. روایت بازی در رابطه با شخصی به نام Stellaron است که می‌خواهد با اجرای یک نقشه شوم تمام کهکشان‌ها را به سلطه خود در بیاورد. حال بازیکنان در نقش قهرمانان مختلف باید از کار جلوگیری کنند.

در ابتدای بازی، بازیکنان وظیفه‌ی کنترل یک شخصیت را برعهده دارند. اما با پیشروی در طول بازی شخصیت‌های دیگری را نیز می‌توانید کنترل کنید. نکته‌ی مثبت در این رابطه این است که هریک از شخصیت‌ها فنون و سلاح‌های مبارزه‌ای مخصوص به خود را دارد. دشمنان بازی تنوع خوبی دارند و هریک از آن‌ها نیز به نحوی چالش‌هایی را پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهند.

گیم‌پلی به دو بخش تقسیم می‌شود. در بخش اول بازیکنان می‌توانند به‌صورت آزادانه در محیط‌های بازی به گشت‌و‌گذار بپردازند و با برخی آیتم‌ها و شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند. بخش دوم مربوط‌به سیستم مبارزه‌ای می‌شود. درواقع زمانی‌که به دشمنان می‌رسد، با نزدیک شدن به آن‌ها بازی وارد صحنه مبارزه‌ای مخصوص به خود می‌شود که یک سیستم مبارزه‌ای نوبتی دارد. در این سیستم، طی یک نوبت بازیکنان می‌توانند حملات از جمله ضربات ترکیبی را به دشمن وارد کنند. در نوبتی دیگر، تمام دشمنان به شما ضربه می‌زنند. پس از انجام مبارزات مختلف، حرکات مبارزه‌ای جدیدی آزاد می‌شوند که می‌وانید از آن‌ها استفاده کنید.

در گوشه صفحه‌نمایش یک آیکون به شکل موبایل وجود دارد که با کلیک روی آن، شخصیت بازی یک ابزار شبیه موبایل را باز می‌کند که با آن می‌توانید کارهای مختلفی مانند ارتقا‌ شخصیت را انجام دهید؛ همین‌طور می‌توانید نقشه محیط و فهرست مأموریت‌ها را مشاهده کنید. در مجموع بازی از حیث محتوا کامل است و قطعا با به‌روزرسانی‌هایی که در آینده دریافت می‌کند، محتواهای بیشتری نیز به آن اضافه می‌شود.

گیم‌پلی بازی اندروید Honkai: Star Rail

یکی دیگر از نکات مثبت بازی گرافیک آن است که به نحوی می‌توان آن را پیشرفت نسبت به بازی Genshin Impact دانست. درواقع تیم سازنده از منظر گرافیکی و جلوه‌های بصری، پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است. اگر بازی‌های قبلی این استودیو را تجربه کرده باشید، این پیشرفت کاملا به چشم می‌آید.

درکنار گرافیک، موسیقی بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و این موضوع در صحنه‌های سینماتیک جذاب‌تر از قسمت‌های دیگر به نظر می‌رسد. به‌طور خلاصه اثر جدید استودیوی بازی‌سازی miHoYo یک بازی بزرگ با گیم‌پلی جذاب و پرهیجان است که می‌تواند همانند بازی گنشین ایمپکت، مخاطبان را تا مدت‌ها در جهان خود سرگرم کند.

بازی Honkai: Star Rail به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک بازی نقش آفرینی پرهیجان لذت ببرید.

دانلود بازی Honkai: Star Rail


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو