جادوی نور مخفی در زیباتر شدن آشپزخانه

جادوی نور مخفی در زیباتر شدن آشپزخانه


منبع: دلتا پیام

3

1402/3/31

14:34


انواع نور مخفی در آشپزخانه ترفندی است که می‌توان به کمک آن فضای آشپزخانه را زیباتر و برجسته‌تر کرد.

جادوی نور مخفی در زیباتر شدن آشپزخانه

انواع نور مخفی در آشپزخانه ترفندی است که می‌توان به کمک آن فضای آشپزخانه را زیباتر و برجسته‌تر کرد. در این مقاله از مجله اینترنتی دلتا می‌توانید با انواع این نورپردازی زیبا آشنا شوید.

انواع نور مخفی در آشپزخانه

در طراحی آشپزخانه، استفاده از نور مخفی می‌تواند ظاهر و عملکرد آشپزخانه را بهبود بخشد. این نوع نورپردازی به طرح داخلی آشپزخانه یک حس مدرن و زیبا می‌بخشد. در زیر تعدادی از انواع نور مخفی در آشپزخانه را می‌توانید مشاهده کنید.

نور پردازی سقف

نورپردازی زیر کابینت

در این نوع نورپردازی، چراغ‌ها در زیر کابینت‌های آشپزخانه نصب می‌شوند و نور مستقیم و کمی روی سطح کابینت‌ها می‌تابد. این نوع نورپردازی برای ایجاد جذابیت بصری در آشپزخانه بسیار مناسب است.

نورپردازی زیر جزیره آشپزخانه

درصورتی‌که آشپزخانه شما دارای جزیره باشد، می‌توانید نورپردازی را زیر جزیره انجام دهید. این نور مخفی می‌تواند به آشپزخانه‌ شما زیبایی و استایل خاصی ببخشد و همچنین جزیره را متمایز و برجسته کند.

آشپزخانه

نورپردازی سقف

در یکی از انواع نور مخفی در آشپزخانه، نوارهای نور در بالای سقف آشپزخانه نصب می‌شوند و نور مناسبی روی تمام فضا پخش می‌کنند. این نوع نورپردازی می‌تواند به تسلط بیشتر نور در فضای آشپزخانه کمک کند و فضا را باز و روشن‌تر به نظر برساند.

نورپردازی زیر طاقچه

اگر آشپزخانه شما دارای طاقچه است، می‌توانید نورپردازی را در قسمت زیر طاقچه انجام دهید. این نوع نورپردازی می‌تواند به تمرکز نور در قسمتی از آشپزخانه که می‌خواهیم برجسته‌تر به نظر برسد، کمک کند.

نور مخفی داخل کابینت

نورپردازی داخل کابینت‌ها

یکی دیگر از انواع نور مخفی در آشپزخانه، نورپردازی در داخل کابینت‌ها است. می‌توانید نوارهای نور مخفی یا لامپ‌ها را در داخل درهای کابینت یا دیوارهای داخلی کابینت نصب کنید که با هر بار باز و بسته کردن کابینت‌ها به روشنایی موردنیاز دست پیدا کنید.

توجه داشته باشید که در انتخاب انواع نور مخفی در آشپزخانه، از منابع نوری باکیفیت و نیز تعداد مناسب نوارها یا لامپ‌های روشنایی مناسب استفاده کنید. همچنین، در نصب نوارها یا لامپ‌های مخفی به نیازهای روشنایی و امنیت موردنیاز خود نیز توجه داشته باشید. بهتر است نصب آن‌ها را به‌صورت حرفه‌ای و با رعایت مقررات الکتریکی انجام دهید که سیستم الکتریکی خانه شما با مشکل مواجه نشود.

نورپردازی

پیشنهاد مطالعه: مطلب در کمترین زمان دکور خانه را متحول کنید را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو