آشنایی با وندگی مرسدس Arocs 8×6

آشنایی با وندگی مرسدس Arocs 8×6


منبع: فوت و فن

3

1402/4/1

01:43


وندگی مرسدس Arocs 8×6 با امکانات شکوهمند می‌تواند شما را به هرجایی با راحتی کامل ببرد، تا زمانی که حداقل 1.85 میلیون دلار بابت آن پرداخت کنید.

آشنایی با وندگی مرسدس Arocs 8×6

وندگی مرسدس Arocs 8×6 با امکانات شکوهمند می‌تواند شما را به هرجایی با راحتی کامل ببرد، تا زمانی که حداقل 1.85 میلیون دلار بابت آن پرداخت کنید.

راحتی و تکنولوژی در یک خودروی سنگین

Arocs به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مرسدس بنز شناخته نمی‌شود. این خودرو در سال 2013 به عنوان یکی از کامیون‌های سنگین شرکت، برای بخش ساختمان‌سازی معرفی شد. این خودرو با بدنه و محورهای مختلف در دسترس است و وزن آن بین 18 تا 41 تن واقع می‌شود. اگرچه شاید زیبایی ظاهری آن مثل مرسدس SL جدید نباشد، اما مجهز به خانواده‌ای از موتورهای دیزلی با توان تا 625 اسب بخار و 2200 پوند-فوت گشتاور است.

از کاربردهای غیرمنتظره Arocs، وندگی بسیار لوکس آن نیز جدا نیست. آنچه که در زیر می‌بینید، مدل SOD Peak 8×6 است که بر اساس مدل چهار محوره ساخته شده و توسط Stone Offroad Design، یک شرکت RV آلمانی با مقری در جنوب مونیخ تولید می‌شود. این بدون شک یکی از بی‌نظیرترین وسایل تفریحی است که تاکنون دیده‌ایم و شرکت می‌گوید آن “تکنولوژی پیچیده، فناوری قدرتمند و راحتی کامل برای راننده و مسافران” را ارائه می‌دهد.

ما این خودرو را به عنوان خانه‌ی کامل بر چرخ‌ها برای یک خانواده جوان و ثروتمند می‌بینیم. در بخش عقب فضای زندگی یک تخت دو نفره بزرگ به همراه دو تخته تاشوی تک نفره وجود دارد. همچنین یک کمد آشپزخانه و محل غذاخوری با تعداد زیادی کابینت در بخش بالایی وجود دارد. احتمالاً بیشترین اتاق “تاغیزی” در SOD Peak 8×6، حمامی با سنگ مرمر سفید است.

فناوری پشت این سطوح زیبا نیز بسیار تاثیرگذار است. یک سیستم خورشیدی با توان 1.6 کیلووات و یک ژنراتور 150 آمپر برای اطمینان از استقلال انرژی وجود دارد. همچنین می‌توان یک مخزن آب تازه‌ی 264 گالن (1000 لیتر) و یک گرمایش آب 4.22 گالن (16 لیتر) پیدا کرد. برای بهره‌وری بهتر، حرارت پسماند موتور برای گرمایش استفاده می‌شود، در حالی که یک کولر هوا جداگانه، یک گرمایشگر دیزلی و گرمایش زیرزمینی برای زمانی که خودرو متوقف است وجود دارد.

درباره موتور صحبت کنیم، در این پیکربندی، موتور دیزلی دارای شش سیلندر و توان 530 اسب بخار است. به دلیل وجود یک پیش‌فیلتر هوای سیکلونی و یک پیش‌فیلتر سوخت، SOD Peak 8×6 می‌تواند شما را به هرجایی ببرد. سرمایه‌گذاری در سیستم خنک‌کننده‌های روغن ترمز و روغن دنده نیز اطمینان می‌دهد که هیچ موقعیتی برای این خودروی ماجراجویی خیلی سخت نخواهد بود. همچنین، یک صندلی راننده با قابلیت ماساژ، همواره راحتی راننده را تضمین می‌کند. ویژگی‌های دیگر شامل یک سیستم آوار، دوربین پارکینگ و کنترل سرعت است.

قیمت شروع این وندگی فوق‌العاده برابر 1.857 میلیون دلار (1.7 میلیون یورو) در آلمان است. همین شرکت نیز نسخه کوچکتری با مدل 6×6 از همین محصول و همچنین محصولات دیگری مبتنی بر مرسدس، از جمله RV خارج‌جاده‌ای مبتنی بر Unimog را به فروش می‌رساند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو