فیلم کامل لامبورگینی سواری سید جواد هاشمی را ببینید از کجا پول اورده؟

منبع: شبونه

5

1402/4/3

16:02


لایو سید جواد هاشمی با لامبورگینی در فضای مجازی حسابی خبرساز شده است و بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان دادند جواد هاشمی بازیگر مطرح کشورمان که بیشتر با نقش های ارزشی شناخته میشود با خودروی لوکس لامبورگینی ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت. لایو سید جواد هاشمی پشت لامبورگینی ببینید پولدارا چه حالی …

لایو سید جواد هاشمی با لامبورگینی در فضای مجازی حسابی خبرساز شده است و بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان دادند جواد هاشمی بازیگر مطرح کشورمان که بیشتر با نقش های ارزشی شناخته میشود با خودروی لوکس لامبورگینی ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت.

فیلم کامل لامبورگینی سواری سید جواد هاشمی را ببینید از کجا پول اورده؟

لایو سید جواد هاشمی پشت لامبورگینی

ببینید پولدارا چه حالی دارند

به تازگی، ویدئویی مبنی بر لامبورگینی سوار جواد هاشمی در شبکه های اجتماعی با برچسب لامبورگینی سواری سید جواد هاشمی پخش شده که مورد توجه قرار گرفته است و برخی از کاربران برای این بازیگر کامنت هایی را درج کردند. کلیپ جواد هاشمی در حال رانندگی لامبورگینی باعث شده که شائبه های زیادی به وجود بیاید که این خودرو متعلق به اوست یا خیبر.

فیلم کامل لامبورگینی سواری سید جواد هاشمی را ببینید از کجا پول اورده؟

لامبورگینی سواری سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی در پیج شخصی اینستاگرامش کلیپی به اشتراک گذاشت که سوار بر خودروی لامبورگینی ش ده بود این ویدیو مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و با بازخورد زیادی همراه شد. او در این ویدئو می‌گوید:

نشسته‌ام پشت لامبورگینی؛ اصلا یک حال دیگری دارد. حتما باید بشینید پشت فرمون لامبورگینی تا بفهمید که آدم پولدارا چه احساسی دارند.

سید جواد هاشمی پوراصل در یکی از محله های تهران (نواب) زاده شد. وی فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شدند. ایشان اصالتاً اهل گیلان و شهر پره سر شهرستان رضوانشهر هستند. تحصیلاتش را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ التحصیل شد.

سال 1363 وقتی 19 ساله بود به عنوان معلم به استخدام آموزش و پرورش درآمد و کنار تدریس در زمینه های سرود و آهنگ های انقلابی مشغول بکار شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو