معرفی بازیگران سریال عشق کوفی به همراه بیوگرافی کوتاه و تصاویر

معرفی بازیگران سریال عشق کوفی به همراه بیوگرافی کوتاه و تصاویر


منبع: آرگا

4

1402/8/1

17:05


سریال عشق کوفی همانطور که از نامش مشخص است در مورد یک عشق است که در کربلا و کوفه اتفاق می افتد. در این مطلب شما را با بازیگران سریال عشق کوفی به همراه عکس و بیوگرافی کوتاه آشنا می کنیم.

عشق کوفی نام یک سریال ایرانی است که راوی عشقی در سال ۶۱ هجری قمری می باشد که وقایع در کربلا و کوفه رخ می دهد. این اثر به قلم فائزه یارمحمدی نوشته شده و کارگردان آن حسن آخوندپور است. همچنین نیاز به گفتن دارد که خواننده تیتراژ پایانی آن مصطفی راغب می باشد. و اما در این مطلب به معرفی بازیگران سریال عشق کوفی می پردازیم.

مرور بیوگرافی هنرپیشگان سریال عشق کوفی

معرفی بازیگران سریال عشق کوفی +عکس

در این سریال ایرانی که در ژانر تاریخی – عاشقانه ساخته شده است هنرپیشگان مطرح و کمتر مطرحی همچون لعیا زنگنه (سامیه)، ثریا قاسمی (ام سلمه)، نادر سلیمانی (اوحد)، نادر فلاح (فاضل)، سعید شریف (هلال)، حسین سلیمانی (نعیم)، شبنم قربانی (نائله)، مریم کاویانی (ایناس)، سوگل طهماسبی (تلما)، مهسا مهجور (احیا)، سید جواد هاشمی (حبیب بن مظاهر)، محمد اشکان فر (عرو بن حریث)، جمال الدین بیات (باسط)، سلقی زینتی (والیه)، مژگان اخلاقی (شمین)، عمار تفتی (صالح)، احسان محسنی کیاسری(ماحد)، احمد مسافری (میثم تمار) مقابل دوربین حضور می یابند. در مطالب منتشر شده قبلی زندگینامه برخی از این عزیزان را به رشته تحریر در آورده ایم، می توانید بر روی لینک های مشخص شده کلیک نمایید و در ادامه به معرفی باقی هنرمندان سریال با بیوگرافی کوتاهی می پردازیم.

نگاهی به نقش آفرینان عشق کوفی

نادر سلیمانی

آقای سلیمانی هنرپیشه آبادانی کشورمان یکی از بازیگران سریال عشق کوفی است که در چهاردهم ماه اسفند سال ۱۳۴۵ به دنیا آمده است. او تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته بازیگری به پایان رسانده و سپس به واسطه ی بازی در سریال پرواز ۵۷ در ۱۳۷۲ قدم به عرصه بازیگری گذاشت و نخستین تجربه خود را در این زمینه به دست آورد. او در سریال خوش شانس به کارگردانی مهران مدیری نیز  حضور یافت و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت که موجب شد تا در سالهای بعدی نیز مورد توجه قرار بگیرد و در نهایت در سریال های نود شب، فوتبالیست ها، باغ مظفر، مرد هزار چهره، کلاه پهلوی و حتی محله گل و بلبل مقابل دوربین برود. او متاهل و صاحب فرزند می باشد که اسم همسر وی پری صمدی است.

بازیگران سریال عشق کوفی + عکس

شبنم قربانی

خانم قربانی در نوزدهم ماه تیر سال ۶۸ در تهران به دنیا آمده و تحصیلکرده مقطع کاردانی کامپیوتر است. او از هنرپیشه های فعال در تئاتر، تلویزیون و سینما است که با رفتن به روی صحنه کار هنری اش را آغاز نمود و در سال ۹۷ با بازی در سریالی به اسم «گرگ و میش» مقابل دوربین حضور یافت و اما به واسطه بازی در سریال «ملکه گدایان» با کاراکتر سارا دیده شده و مشهور گردید. شبنم در سال ۹۹ با آقای امین میرشکاری ازدواج نموده و به جرگه متاهلین پیوستند.

نگاهی به نقش آفرینان عشق کوفی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی در بیست و پنجم ماه بهمن سال ۶۴ در اصفهان به دنیا آمده و فارغ التحصیل مقطع کاردانی گرافیک است. او در عرصه های تتئاتر، تلویزیون و سینما سابقه فعالیت دارد که شروع فعالیتش با رفتن به روی صحنه تئاتر رقم خورد. در سال ۸۰ بود که در سریالی به اسم «روزگار قریب» بازی نمود و شناخته شد، در نهایت هم با نقش آفرینی در سریالی به اسم کیمیا مشهور گردید. خانم طهماسبی نیز متاهل هستند.

بازیگرهای سریال عشق کوفی چه کسانی هستند؟

سعید شریف

آقای شریف از بازیگران سریال یاغی است که به واسطه ی این سریال نیز شناخته و مورد توجه قرار گفت. او پیش از این نقش آفرینی با بازی در سریال «آخرین بازی» به دنیای بازیگری قدم گذاشت و نخستین تجربه بازیگری اش را به دست آورد.

بازیگرهای سریال عشق کوفی چه کسانی هستند؟

نادر فلاح

این هنرمند دهه ۵۰ به عنوان بازیگر و کارگردان در تلویزیون و سینمای ایران فعالیت می کند که البته تجربه بازی در تئاتر را نیز دارا بوده و رفتن به روی صحنه، آغاز فعالیت هنری او محسوب می شود. او که از بازیگران سریال عشق کوفی می باشد تحصیلکرده کارشناسی رشته ادبیات نمایشی و نیز کارشناسی ارشد رشته کارگردانی است. همانطور که گفته شد او ابتدا در سنین نوجوانی با حضور در تئاتر استارت فعالیتش را زد اما بعد با بازی در سریال «جای نزدیک آسمان» تجربه تصویری و حرفه ای خود را به دست آورد و در سال ۹۲ با ورود به سینما و بازی در فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد. او متاهل و صاحب فرزند است.

آشنایی با بازیگران مجموعه تلویزیونی عشق کوفی

مریم کاویانی

خانم هنرمند تحصیلکرده کارشناسی رشته پرستاری و اما هنرپیشه تلویزیون و سینمای حال حاضر کشورمان می باشد. این بازیگر اهوازی زاده یکم ماه تیر سال ۴۹ بوده که نخستین تجربه بازیگری اش را با بازی در فیلم سینمایی «رویای جوانی» به دست آورد و در نتهایت رد سال ۸۴ با بازی در سریالی به اسم «او یک فرشته است» توانست مرزهای محبوبیت و شهرتش را وسیع کند. او در این سریال با بازیگرانی مطرح همچون حامد کمیلیف حسن جوهرچی، بهاره افشاری، رضا توکلی همبازی بود.

بازیگران سریال عشق کوفی همراه عکس

مهسا مهجور

مهسا مهجور خانم بازیگر ایرانی زاده هجدهم ماه اسفند سال ۵۳ و اهل تهران هستند. او دارای مدرک دیپلم رشته بازیگری و همچنین کارشناسی جامعه شناسی است. و اما فعالیتش را به عنوان هنرپیشه با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و در سال ۷۴ مجری مسابقه پرمخاطب راز سیب بود. در نهایت در سال ۷۷ با بازی در سریال «بهار آسمانی» به تلویزیون پیوست و به صورت جدی فعالیتش را آغاز نمود.

نگاهی به نقش آفرینان عشق کوفی

عمار تفتی

یکی دیگر از بازیگران سریال عشق کوفی عمار تفتی، هنرپیشه دهه شصتی کشورمان است که در عرصه های تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت دارد. او علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار نیز فعالیت می کند. تحصیلکرده کارشناسی سینما با گرایش تدوین است که فعالیت هنری خود را با حضور بر روی صحنه تئاتر آغاز نمود. در سال ۷۱ در حالی که سن و سال کمی داشت در فیلم سینمایی ایلیا حضور یافت. در سال ۸۶ در سریالی ایرانی به اسم «میوه ممنوعه» بازی کرد و توانست توجه ها را به خود جلب کرده و مشهور شود. او در سن ۳۹ سالگی ازدواج نمود و به جمع متاهلین پیوست.

آشنایی با بازیگران سریال عشق کوفی

مژگان اخلاقی

مژگان اخلاقی هنرپیشه جوان کشورمان نیز در سرال عشق کوفی مقابل دوربین می رود. او زاده بیست و یکم ماه اردیبهشت سال ۶۹ می باشد که کارش را با بازی در سریالی به اسم »کیمیا» در سال ۹۴ آغاز نمود و در نهایت با حضور در سریالی به اسم «نوار زرد ۲» محصول سال ۱۴۰۰ موفق به دیده شدن گردید.

نگاهی به نقش آفرینان عشق کوفی

محمد اشکان فر

اشکان فر بازیگر شیرازی دهه پنجاه از جمله هنرپیشگان سریال عشق کوفی است که بازی در سریال پربیننده «هوش سیاه» نخستین تجربه وی بود و به عنوان یک تجربه موفق و درخور توجه می توان از آن یاد کرد. در سال ۹۳ بود که در سریالی به اسم «در حاشیه» مقابل دوربین رفت و بازی خوبی را از خود نشان داد.

مرور بیوگرافی هنرپیشگان سریال عشق کوفی

جمال الدین بیات

شروع کارش او به عنوان بازیگر در عرصه هنر کشورماان با بازی در سریال «چک برگشتی» بود، او به واسطه نقش آفرینی در این اثر توانست قدم به دنیای بازیگری و تلویزیون بگذارد و اما در نهایت با بازی در سریال «نجلا ۲» در ۱۴۰۰ شناخته گردید.

آشنایی با بازیگران سریال عشق کوفی

در این مطلب شما عزیزان علاقه مند را با بیوگرافی بازیگران سریال عشق کوفی آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه و پسندتان واقع شده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو