بهترین فیلم های شیطان پرستی که نباید ببینید ؛ فرقه‌هایی که به دنبال کشتن هستند

بهترین فیلم های شیطان پرستی که نباید ببینید ؛ فرقه‌هایی که به دنبال کشتن هستند


منبع: فیگار

7

1402/4/3

21:34


فرقه‌های شیطان‌پرستی، همیشه می‌توانند ترس را به جان بیننده بیاندازند. در ادامه به بهترین فیلم های شیطان پرستی که نباید ببینید خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم های شیطان پرستی که نباید ببینید ؛ فرقه‌هایی که به دنبال کشتن هستند

فرقه‌های شیطان‌پرستی، همیشه می‌توانند ترس را به جان بیننده بیاندازند. در ادامه به بهترین فیلم های شیطان پرستی که نباید ببینید خواهیم پرداخت.

اموال شیطانی و فرقه‌های شیطان‌پرستی، در برخی از فیلم‌های ترسناک رایج است، اما بهترین فیلم ها درباره شیطان پرستان در حال حاضر تعداد محدودی دارند. تسخیر شیطان، برای چندین دهه تخیل فیلمسازان را تسخیر کرده است و برترین فیلم های شیطان پرستی محور برای همین مدت، تماشاگران را به وحشت انداخته‌اند.

شیاطین همچنان نقش اصلی را در آثار ترسناک مدرن بازی می‌کنند و هنوز هم به وضوح مخاطبان بسیار زیادی برای زیر ژانر وحشت در اختیار وجود دارد که از فیلم های برتر درباره فرقه شیطان پرستی لذت ببرند. فرو رفتن در قلمرو ارواح تاریک و انحراف‌گرایان مزاحم، به همان اندازه که هیجان‌انگیز است که ترسناک نیز می‌باشد و مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌های شیطان صفت برای انتخاب وجود دارد که تماشا کنید.

بهترین فیلم های شیطان پرستی

فرقه‌هایی که به دنبال کشتن هستند

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های شیطان پرستی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های شیطان پرستی

بهترین فیلم های شیطان پرستی

شیطان پرستانه ترین فیلم های سینما اغلب آنهایی هستند که رویکردهای منحصربه‌فردی به فرمول دارند، اما فیلم‌های کلاسیک تسخیر اهریمنی هنوز هم در دوران مدرن به تجارت جدی در گیشه ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

مورد انتظارترین فیلم های 2023

ترسناک ترین فیلم های 2023

The Possession

بهترین فیلم های شیطان پرستی

بهترین فیلم ها درباره شیطان پرستان

اکثریت قریب به اتفاق بهترین فیلم‌های درباره تسخیر اهریمن، از باورها یا اعمال مسیحی، به ویژه در مذهب کاتولیک، سرچشمه می‌گیرند. با این حال، The Possession رویکرد کمی متفاوت دارد و حول یک جعبه dybbuk از اساطیر یهودی متمرکز است. پس از اینکه یک دختر جوان جعبه را در اختیار می‌گیرد، به آرامی توسط روح ساکن در آن تسخیر می‌شود، زیرا این درام زندگی خانوادگی او را که توسط روابط دشوار بین والدینش تحریک شده است، شکار می‌کند.

استفاده از فولکلور یهودی، چیزی است که باعث می‌شود The Possession در مورد فیلم‌های تسخیر شیطان واقعاً منحصربه‌فرد باشد و برخی از وحشتناک‌ترین سکانس‌های ترسناک جامپ اسکیر را نیز در این ژانر دارد. جفری دین مورگان فیلم را با شخصیتی بسیار آسیب پذیرتر از آنچه که معمولاً به آن عادت کرده هدایت می‌کند.

The Devil’s Candy

بهترین فیلم های شیطان پرستی

برترین فیلم های شیطان پرستی محور

در The Devil’s Candy، زندگی یک خانواده، وقتی آنها به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنند به طور غیرقابل برگشتی تغییر می‌کند؛ جایی که بدون اطلاع آنها، زمانی یک قاتل زنجیره‌ای در آن زندگی می‌کرد که به نظر می‌رسد توسط یک نیروی شیطانی تسخیر شده است.

این نیروی شیطانی سعی می‌کند جسی، هنرمند و شوهر خانواده را از بین ببرد. این فیلم، فضای بیشتری برای درام باقی می‌گذارد که سکانس‌های وحشتناک را بسیار شدیدتر می‌کند زیرا مخاطب واقعاً خانواده را در قلب داستان می‌شناسد.

Burnt Offerings

بهترین فیلم های شیطان پرستی

فیلم های برتر درباره فرقه شیطان پرستی

قربانیان سوخته، درباره خانواده‌ای است که در تابستان عمارتی را اجاره می‌کنند، در حالی که بسیاری از بهترین فیلم‌های تسخیر شیطان درباره خانواده‌هایی هستند که به خانه‌های جدید نقل مکان می‌کنند، اکران سال ۱۹۷۶ یکی از منحصربه‌فردترین فیلم‌ها در آن زمان بود. هنگامی که خانواده در خانه مستقر می‌شوند، اتفاقات ترسناک و عجیبی شروع می‌شود و آنها توسط نیروهای ماوراءالطبیعه ، در عمارت تسخیر می‌شوند.

هرگز به طور کامل توضیح داده نشده است که چه چیزی شخصیت‌ها را مجبور می‌کند که خود را بکشند یا دهه‌ها پیر شوند، اما همین موضوع، کاملاً وحشتناک است. با این حال، ترسناک‌ترین چیزی که در مورد فیلم وجود دارد، ترس‌های پرشی یا گریم و جلوه‌های عملی شخصیت‌های تسخیر شده نیست، بلکه جنبه‌های ترسناک روان‌شناختی قربانیان می‌باشد. شخصیت‌ها به آرامی پارانوئید و دیوانه می‌شوند، به خصوص زمانی که رازهای تاریک خودشان آشکار می‌شود. هدایای سوخته، یکی از ناراحت‌کننده‌ترین فیلم‌های دارای شیطان و یک فیلم نمادین عمارت جن زده است.

Noroi: The Curse

بهترین فیلم های شیطان پرستی

شیطان پرستانه ترین فیلم های سینما

در دهه 2000، فیلم‌های فیلم یافت شده، که در آن فیلم‌ها کاملاً از منظر شخصیت‌های اصلی فیلمبرداری می‌شوند که اتفاقاً همه چیز را روی دوربین فیلم‌برداری ضبط می‌کنند، بسیار محبوب شدند، مخصوصاً وقتی صحبت از فیلم‌های ترسناک می‌شد.

Noroi: The Curse یکی از آن فیلم‌هایی است که کاملاً مورد توجه قرار گرفت. این فیلم، یکی از بهترین آثار شیطان پرستی می‌باشد و به یک فیلم کلاسیک کالت تبدیل شده است. این فیلم ترسناک ژاپنی ، داستان یک مستندساز را دنبال می‌کند که چندین رویداد ماوراءالطبیعی مربوط به یک زن را بررسی کرده و او به زودی متوجه می‌شود که او توسط یک موجود شیطانی شوم تسخیر شده است.

Prince Of Darkness

بهترین فیلم های شیطان پرستی

بهترین فیلم های شیطان پرستی

فیلم 1987 تسخیر اهریمنی را از منظر علمی و تخیلی غیرمعمول بررسی می‌کند، زیرا گروهی از دانشمندان و دانشجویان در حال مطالعه یک استوانه شوم حاوی یک ماده ناشناخته هستند. فاش شده است که این یک متن باستانی است که تجلی فیزیکی خود شیطان را توصیف می‌کند. این فیلم به طرز ماهرانه‌ای وحشت فراطبیعی را با علم ترکیب می‌کند، و اگرچه دقیقاً از نظر علمی دقیق نیست، تعداد کمی از فیلم‌های جن زده از دیدگاه علمی به این زیرژانر نزدیک شده‌اند.

بین بحث‌های فیزیک کوانتومی و پیش‌گویی‌های باستانی، شاهزاده تاریکی برای طرفداران علمی تخیلی به همان اندازه برای طرفداران ترسناک جذاب است. شاهزاده تاریکی ترکیبی منحصر به فرد از مفاهیم متافیزیکی است و وحشت بدن کیفیتی متمایز به آن بخشیده است و کاملاً یکی از بهترین فیلم‌های دارای مالکیت شیطان است. تعداد زیادی از فیلم‌های جان کارپنتر دست‌کم گرفته شده‌اند که این یکی از بهترین‌های آنهاست.

Constantine

بهترین فیلم های شیطان پرستی

بهترین فیلم های شیطان پرستی

کنستانتین فقط در مورد تسخیر شیطان نیست، بلکه در دنیایی از شیاطین با زیبایی‌شناسی گوتیک فوق‌العاده می‌گذرد. فیلم درباره جان کنستانتین با هنرنمایی کیانو ریوز، یک کارآگاه جن‌گیر است که نیروهای فراطبیعی را که روی زمین زندگی می‌کنند را از بین می‌برد و آنها را به جهنم باز می‌گرداند، اما طنز ماجرا این است که او شیاطین درونی خود را نیز دارد.

با کمال تعجب، Constantine 2 رسماً در برادران وارنر در حال توسعه است که می‌تواند نتیجه موفقیت بزرگ کیانو ریوز، جان ویک باشد. در هر صورت، دنباله Constantine می‌تواند حتی بیشتر به ماهیت شیطانی داستان بپردازد و از آنجایی که جلوه‌های دیجیتالی در دو دهه گذشته بسیار توسعه یافته‌اند، می‌تواند یکی از دنباله‌های نادری باشد که بهتر از نسخه قبلی خود است.

Paranormal Activity

بهترین فیلم های شیطان پرستی

بهترین فیلم های شیطان پرستی

در حالی که فیلم‌هایی به سبک فیلم‌های یافت شده برای مدتی وجود داشتند، فعالیت‌های پارانورمال، هشت سال پس از اولین باری که پروژه جادوگر بلر این کار را انجام داد، دوباره این ژانر را شروع کرد. Paranormal Activity با ترس‌های کم‌هزینه اما وحشتناک خود به موفقیت دست یافت؛ زیرا فیلم زوجی را دنبال می‌کند که اتفاقات عجیبی را در خانه خود تجربه می‌کنند. در نهایت فعالیت‌های شبانه این فیلم حضور خود را ثبت می‌کنند.

این فیلم، دارای یک مزاحم معمولی نیست. یک شیطان در خانه آنها مستقر شده است و می‌خواهد ساکنان را تسخیر کند. Paranormal Activity یکی از بهترین فیلم‌های دارای مالکیت شیطان است و تماشای کسی که در خواب راه می‌رود هرگز اینقدر ترسناک نبوده است. کارگردان Oren Peli تنها با تایم لپس خواب افراد و چیزهای دیگر توانست ترس را در بینندگان القا کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک ریمیک شده توسط هالیوود

ترسناک ترین فرانچایز هایی که می توانستند سریال باشند

Rosemary’s Baby

بهترین فیلم های شیطان پرستی

بهترین فیلم های شیطان پرستی

Rosemary’s Baby یک فیلم ترسناک کلاسیک آپارتمان محور است و به لطف مضامین جاودانه و داستان سرایی تاثیرگذارش هنوز کاملاً پابرجاست. این فیلم درباره رزماری وودهاوس است که شروع به این باور می‌کند که فرزند متولد نشده‌اش نتیجه یک فرقه شیطانی است که در ساختمان او زندگی می‌کند.

تنها دلیلی که Rosemary’s Baby در رتبه بندی بهترین‌ها قرار می‌گیرد این است که یک فیلم کاملاً جن زده نیست؛ زیرا بسیاری از روایت‌ها مبهم و قابل تفسیر است. مهمتر از همه، این فیلم اساساً تمثیلی از آسیب پذیری مادرانه می‌باشد. زنان در دام پارانویا و اعتماد. با این حال، احساس ترس از اتفاقاتی که پشت درهای بسته رخ می‌دهد و صرفاً اشاره‌ای به تسخیر شیطان در فیلم، یکی از ناراحت کننده‌ترین تجربیات سینمایی است که ساخته شده است.

Evil Dead Rise

بهترین فیلم های شیطان پرستی

بهترین فیلم های شیطان پرستی

Evil Dead Rise یکی از جدیدترین فیلم‌های مربوط به تسخیر شیطان است، اما این پنجمین فیلم از یک فرنچایز طولانی مدت است که در سال 1981 شروع شد. فرانچایز مردگان شیطانی اشکال مختلفی به خود گرفته است؛ گاهی اوقات کمدی در حال تکامل در سه گانه اصلی سم ریمی باشد. با این حال، Evil Dead Rise ترکیبی عالی از ترسناک و کمدی است، زیرا این فیلم تماشاگران را به صورت هیستریک و در عین حال وحشت زده خواهد داشت.

این فیلم بازگشتی باورنکردنی برای فرنچایز است و به طور کامل غم و اندوه، ترساندن و خنده‌هایی را که از یک فیلم مردگان شیطانی انتظار می‌رود، ارائه می‌کند و بلافاصله به یکی از بهترین فیلم‌های تسخیر شیطان تبدیل شد.

The Amityville Horror

بهترین فیلم های شیطان پرستی

بهترین فیلم های شیطان پرستی

پس از قتل‌های غم انگیز، یک خانواده جدید به خانه نقل مکان کرده و به طور غیرقابل باوری شروع به تجربه چیزهای عجیب غیرقابل توضیح می‌کنند. جنجال زیاد می‌شود تا زمانی که پدر از طریق برخی از نفوذهای بیرونی بر خشم غلبه نمی‌کند و به دنبال قتل خانواده خود است.

اکران سال 1979 یکی از بهترین فیلم‌های دارای مالکیت شیطان است و دلیل ترسناک بودن آن این است که ترس واقعی از حمله به خانه‌ها و فضاهای امن دیگر را ایمن نمی‌کند. اگرچه بیشتر دنباله‌های ترسناک بسیار پایین‌تر از نسخه‌های اصلی هستند، بازسازی The Amityville Horror در سال 2005 نیز تقریباً به همان اندازه خوب است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های شیطان پرستی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو