بهترین فیلم های ترسناک تکنولوژی محور 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

بهترین فیلم های ترسناک تکنولوژی محور 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/2/15

18:52


گاهی اوقات تکنولوژی می‌تواند ترسناک‌تر از چیزی که هست نشان دهد. با ما همراه باشید تا به معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی بپردازیم.

بهترین فیلم های ترسناک تکنولوژی محور 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

گاهی اوقات تکنولوژی می‌تواند ترسناک‌تر از چیزی که هست نشان دهد. با ما همراه باشید تا به معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی بپردازیم.

فیلم های ترسناک جزو محبوب‌ترین ژانر‌های تاریخ سینما هستند که در اوایل دهه‌ی 1890 میلادی شکل گرفته‌اند، توانستند و روز به روز پیشرفت کنند. در طی سالیان اخیر، ژانر ترسناک، زیرشاخه‌های مختلفی را از خودش ساخته است. مانند ژانر‌های اسلشر ، یا فیلم‌های زامبی محور، و یا حتی فیلم‌های ترسناک با محوریت روح‌های سرگردان در خانه‌های جن زده هستند که ژانر ترسناک را جذاب‌تر کرده است. برخی از فیلم‌های ترسناک هستند که به عنوان بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی یا همان برترین فیلم‌های تکنولوژی محور شناخته می‌شوند.

در صده‌ی 21، و پس از پیشرفت ناگهانی تکنولوژی، سینمای جهان نیز شروع به ساخت فیلم‌های تمجیدی از تکنولوژی پرداخت، و آن را باعث پیشرف بشریت دانست و برخی کارگردانان، فیلم های ترسناکی را خلق کردند که درباره تکنولوژی است. اما برخی دیگر از کارگردانان صاحب‌نام سینمای هالیوود شروع به ساخت آثار اعتراضی به تکنولوژی پرداخته‌اند و آن را نابودی بشریت دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

500 تا از ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

مقالات مکمل:

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

برخی از این فیلم‌های ساخته شده در ژانر ترسناک هستند و فاجعه‌ی پیشرفت اشتباه تکنولوژی را به زبان ترس به بیننده منقل می‌کنند. با ما همراه باشید تا به معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی بپردازیم.

ترسناک ترین فیلم های تکنولوژی محور 2023

Unwelcome

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

بهترین فیلم های ترسناک 2023
  • کارگردان : جان رایت
  • بازیگران : جیمی لی او دنیل، هانا جان کامن، داگلاس بوث
  • سال انتشار : 2023
  • خلاصه داستان : یک زوج جوان انگلیسی به یک خانه جدید و ارثی در روستایی ایرلند نقل مکان می‌کنند، اما به زودی با مشکلات مردم محلی و گروهی از اجنه قاتل که در باغشان کمین کرده‌اند، گرفتار می‌شوند.

ناخواسته یا همان Unwelcome یک فیلم ترسناک فولکلور به کارگردانی جان رایت و نویسندگی مشترک رایت و مارک استی است. هانا جان کامن، داگلاس بوث، جیمی لی اودانل، کولم مینی و کریستین نایرن در این فیلم به ایفای پرداختند. Unwelcome قرار است در 27 ژانویه 2023 توسط Warner Bros. Pictures در ایرلند و بریتانیا اکران شود.

Jung_E

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

بهترین فیلم های ترسناک 2023
  • کارگردان : یئونگ سانگ هو
  • بازیگران : کانگ سو یئونگ، کیم یئونگ جو، رئو کائونگ سون
  • سال انتشار : 2023
  • خلاصه داستان : در سال 2194، Jung_E یک زمین متروک در قرن 22 را به تصویر می‌کشد که به دلیل تغییرات آب و هوایی دیگر قابل سکونت نیست، جایی که انسان‌ها مجبور می‌شوند در یک پناهگاه ساخته شده توسط انسان که برای بقا ساخته شده، زندگی کنند. در میان هرج و مرج، یک جنگ داخلی در پناهگاه شروع می‌شود.

Jung_E، یک فیلم علمی تخیلی درباره تکنولوژی و آینده است که محصول کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی یون سانگ هو با بازی کانگ سو یون، کیم هیون جو و ریو کیونگ سو می‌باشد. این فیلم آخرین حضور فیلم کانگ سو یون است که پیش از اکران درگذشت.

Megan

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های سال 2023
  • ژانر: ترسناک، تریلر، علمی تخیلی
  • کارگردان: جرارد جانستون (Gerard Johnstone)

مگان (به سبک M3GAN یا MΞGAN) یک فیلم ترسناک علمی-تخیلی آینده به کارگردانی جرارد جانستون بر اساس فیلمنامه ای از آکلا کوپر و داستانی از جیمز وان است. آلیسون ویلیامز و رونی چنگ در کنار ویولت مک‌گرو، برایان جردن آلوارز، آرلو گرین، جن وان اپس، استفان گارنو-مونتن، مایکل ساکسنته و کیمبرلی کراسمن در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند.

یک رباتیک‌کار حرفه‌ای و زبردست از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا M3Gan را بسازد؛ یک عروسک زنده برنامه‌نویسی‌شده که رابطه احساسی با کودک برقرار می‌کند، اما اتفاق وحشتناکی خواهد افتاد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم M3gan 2، با نام M3GAN 2.0 ساخته خواهد شد. تاریخ اکران فیلم M3GAN 2 نیز در 17 ژانویه‌ی سال 2025، یا همان 28 دی ماه سال 1403 می‌باشد. این فیلم، با موفقیتی که در فروش کسب کرد، توانست با بودجه‌ای 12 میلیون دلاری، به فروش 91.9 دلار برسد و به یکی از برترین فیلم‌های سود آور چند سال اخیر تبدیل بشود.

نمرات اولیه فیلم ترسناک و علمی تخیلی

  • Rotten Tomatoes: 97% (از 34 نقد)
  • Metacritic: 73/100 (از 19 نقد)

«هالیوود ریپورتر» این فیلم را «به یک اندازه مرموز و مضحک» می‌خواند و از حلوه‌های ویژه آن را «درجه یک» توصیف می‌کند. منتقد «امپایر» از بازی «الیسون ویلیامز» و «وایولت مک‌گرا» ستایش می‌کند و به فیلم امتیاز ۴ از ۵ می‌دهد: ««مگان» ممکن است ابلهانه باشد اما یک داستان اسباب بازی بی‌مانند است.» منتقد «اسلش‌فیلم» می‌نویسد: «هفته اول ژانویه است اما از حالا یکی از بهترین شخصیت‌های شرور سال معرفی شده.»

Infinity Pool

مورد انتظارترین فیلم های جدید 2023

مورد انتظارترین فیلم های جدید 2023
  • امتیاز IMDB: 6.8

الکساندر اسکاشگورد قرار است در فیلم علمی‌-تخیلی با عنوان Infinity Pool و با کارگردانی برندون کراننبرگ به ایفای نقش بپردازد. این بازیگر سوئدی علاوه بر نقش‌آفرینی در نقش اصلی این فیلم، وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. این خبر را دو کمپانی‌ تولید‌کننده این فیلم یعنی کمپانی‌های NEON و Topic Studios در روز چهارشنبه اعلام کرده‌اند.

داستان این فیلم، بر روی زوج جوان و ثروتمندی تمرکز دارد که برای سپری کردن تعطیلات خود، راهی مکانی تفریح با تورهای جزیره‌ای و سواحل درخشان می‌شوند ولی در آن‌سوی این مکان بسیار زیبا و بیرون از هتل آن‌ها، چیزی بسیار خطرناک و فریبنده‌ای انتظارشان را می‌کشد.

ترسناک ترین فیلم های تکنولوژی محور تمام دوران

FeardotCom

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

بهترین فیلم ترسناک درباره تکنولوژی
  • کارگردان : ویلیام میلن
  • بازیگران : استفن دورف، ناتاشا مک الهون، استفن ری
  • سال انتشار : 2003
  • امتیاز : 3.4
  • خلاصه داستان : کاراگاهی نیویورکی درمی‌یابد که تنها 48 ساعت پس از اینکه کاربران سایتی به نام feardotcom، واردش می‌شوند به شکل مشکوکی به قتل می‌رسند.

یکی از فیلم‌های برتر توصیه‌شده‌ی کاربران سایت Reddit و یکی از برترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی که بر روی یک کارآگاه تمرکز دارد که به قتل‌های غم‌انگیزی که در چند روز رخ می‌دهد، می‌پردازد. این فیلم به منظور انتقاد از سیستم سایت‌های کلاه‌بردار ساخته شد، اما خطا‌های داستانی که در طول فیلم رخ می‌دهد این اثر را صرفا به یک نمایش نا‌امید‌کننده در صنعت سرگرمی تبدیل می‌کند، که نمرات خوبی دریافت نمی‌کند.

Deadly Friend

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی
  • کارگردان : وس کرون
  • بازیگران : کریستی سوئینتون، مایکل شرت، مثیو لاتربیوکس
  • سال انتشار : 1986
  • امتیاز : 5.5
  • خلاصه داستان : یک کودک نوجوان سرگردان، مغز ربات خود را در سر دختری تقریباً مرده قرار می‌دهد.

در رویکردی مشابه از فیلم‌های ترسناک در مورد تکنولوژی ، فیلم Deadly Friend که در سال ۱۹۸۶ توسط وس کراون ساخته شده در مورد یک دانش آموز دبیرستانی به نام سامانتا پرینگل است که می‌میرد و یک پسر باهوش به نام پل کانوی تراشه ای را در درون مغز او قرار می دهد. اما همانطور که طرفداران ژانر وحشت انتظار دارند، وقتی سامانتا به زندگی باز می گردد شروع به قتل مردم می کند.

فیلم Deadly Friend یک حال و هوای کمدی و هیجان‌انگیزی دارد که با شخصیت‌های خوش ساخت و البته پایان‌بندی بسیار شوکه کننده‌اش که بسیار بی نقص نوشته شده است پیش می‌رود.

The Signal

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

فیلم های برتر ترسناک درباره تکنولوژی
  • کارگردان : ویلیام اوبانک
  • بازیگران : لاورنس فیشبورن، برنتون ثاوتویس، اولیویا کوک
  • سال انتشار : 2007
  • امتیاز : 6.0
  • خلاصه داستان : سه نفر به نام‌های نیک، نامزدش هیلی و بهترین دوستش جونا عازم سفری در داخل خاک آمریکا می‌شوند تا هیلی را به خانه جدیدش در کالیفرنیا برسانند. در طول اقامت شبانه‌شان در یک مسافرخانه، با نومَد یک هکر اسرارآمیز برخورد می‌کنند که آن‌ها را وا می‌دارد تا او را از کاری که می‌خواهد انجام دهد، منصرف کنند. آن‌ها که نمی‌توانند از پس این چالش برآیند، به دنبال او به یک خانه ویرانه مرموز در وسط ناکجاآباد می‌روند.

وقتی صحبت از فیلم‌های ترسناک دهه‌ی 2000 آمریکا می‌شود، ناخودآگاه بساری از سینما دوستان آمریکایی، این فیلم را مثال می‌زنند. این فیلم یک فرضیه‌ی خلاقانه از فناوری است که بر روی زندگی انسان‌ها، تأثیر بسیاری می‌گذارد.

این فیلم دارای سه داستان مجزا با ژانر‌های ترسناک، عاشقانه و کمدی می‌باشد. تلفیق این ژانر‌ها با اتفاقات علمی تخیلی که در داستان رخ می‌دهد، و بازیگری‌های فوق‌العاده‌ای که توسط لاورنس فیشبورن و برنتون ثاوتویس انجام می‌شود، این اثر را جذاب‌تر نشان می‌دهد.

Searching

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

ترسناک ترین فیلم های درباره تکنولوژی
  • کارگردان : آنیش کاگانتی
  • بازیگران : جان چو، میشل لا، دبرا مسینگ
  • سال انتشار : 2018
  • امتیاز : 7.6
  • خلاصه داستان : پس از اینکه یک نوجوان شانزده ساله به طور مرموزی ناپدید می‌‎شود، پدرش سعی دارد تا با بررسی محتوای لپ‌تاپ فرزندش او را پیدا کند.

جستجو کردن، فیلمی راز‌آلود و مهیج است که تمرکز اصلی‌اش به تکنولوژی مربوط می‌شود. این فیلم ادامه‌دهنده‌ی سبک فیلم‌های مانند دارک وب است که به زندگی یک فرزند گمشده، و پدری نگران می‌پردازد.

نوع فیلم‌برداری در این سبک فیلم‌ها بسیار جذاب و جدید ارائه می‌شود و بیننده در تمام مدت، فیلم را از یک صفحه‌ی لپ‌تاپ می‌بیند. فیلم تعلیق جذابی را به کار برده و در اکثر سکانس‌ها با سکوت‌های متداوم تماشاگر را بیش از پیش می‌ترساند. یکی از نقاط قوت این فیلم داستان رمز‌آلودش بود که همیشه رو به جلو پیش می‌رفت.

Untitled Horror Movie

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی
  • کارگردان : نیک سیمون
  • بازیگران : دارن بارنت، کلاری هالت، کاترین مک نامارا
  • سال انتشار : 2021
  • امتیاز : 4.8
  • خلاصه داستان : وقتی شش هم‌بازی می‌فهمند که برنامه تلویزیونی محبوبشان در حال لغو است، تصمیم می‌گیرند فیلم خود را ضبط کنند، اما ناخواسته روحی را که تمایل به خشونت دارد احضار می‌کنند.

این فیلم با اینکه نتوانست نمرات خوبی در بخش‌های مختلف کسب کند و نظر منتقدان را جلب کند، اما یکی از آثاری است که به راحتی می‌تواند ترس را به ذهن شما بیاورد. نکته‌ی مثبت فیلم، بازی چشم‌نواز بازیگرانش است.

این فیلم به نحوی عالی روایت می‌شود که شما را همزمان با طعنه و طنز و ترس همراه می‌کند.همه‌چیز در این فیلم به طبیعی‌ترین شکل ممکن خودش پیش می‌رود. اما داستان، کیفیت واقعی عنصر ترس را ندارد و در برخی از سکانس‌ها متزلزل نشان داده می‌شود.

Unfriended: Dark Web

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی
  • کارگردان : استفن ساسکو
  • بازیگران : کالین وودل، بتی گابریل، اندرو لس
  • سال انتشار : 2018
  • امتیاز : 6.0
  • خلاصه داستان : مردی جوان به نام ماتیاس لپ‎تاپی جدید را خریداری می‌کند. اما او خیلی زود متوجه می‌شود که نه تنها مالک قبلی لپ‎تاپ او را زیر نظر دارد، بلکه هر کاری برای برگرداندن لپ‎تاپ انجام می‌دهد.

این فیلم جزو اولین فیلم‌های سبک فنا-وحشت بود که در سینمای هالیوود پا گذاشت. با انتشار این فیلم از آقای استفن ساسکو، انقلاب عظیمی در تولید این سبک از فیلم‌ها در هالیوود شکل گرفت. در این سبک از فیلم‌ها که اولین بار در سال 2001 و در کشور ژاپن منتشر شد، دوربین فیلم‌برداری در لپ‌تاپ یا کامپیوتر، و یا تلفن‌های همراه کار گذاشته می‌شد.

این فیلم هیچ عنصر تخیلی را درون خودش نمی‌پروراند، و بسیاری از اتفاقاتی که در این اثر روایت می‌شود، می‌تواند زندگی عادی شما را نیز در بر بگیرد.

Deadly Friend

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی
  • کارگردان : وس کراون
  • بازیگران : کریستی سوانسون، مایکل شارت، آنه رمزی
  • سال انتشار : 1986
  • امتیاز : 5.5
  • خلاصه داستان : داستان پسربچه‌ای که پس از کشته شدن دوستش توسط پدر متجاوز و روان پریشش، سعی می‌کند با کاشتن یک میکروچیپ روباتیک در مغزش او را نجات دهد.

فیلم دوست مرگبار بدون شک بهترین فیلم ترسناک درباره تکنولوژی است که جزو اولین فیلم‌های این ژانر نیز شناخته می‌شود. این فیلم یک ترسناک خانوادگی است، که عناصر تخیلی را بیشتر تحت شعاع قرار می‌دهد. دوست مرگبار یکی از فیلم‌های ترسناکی است که بدون هیچ عنصر عجیب و غریبی در سال 1986 توانست فیلم موفقی شود.

Virus

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

برترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی
  • کارگردان : جان برونو
  • بازیگران : جیمی لی کورتیس، دونالد شوترلند، ویلیام بالدوین
  • سال انتشار : 1999
  • امتیاز : 5.0
  • خلاصه داستان : وقتی افراد باقی‌مانده یک کشتی شکسته، در طوفان یک کشتی قدیمی تحقیقاتی روسی از کار افتاده را پیدا می‌کنند تصور بر این دارند که می‌توانند با آن نجات پیدا کرده و بعد آن را بفروشند. ولی با ورود به کشتی با اتفاقات غیر‌منتظره‌ای رو‌به‌رو می‌شوند.

در فیلم ویروس، همه‌چیز بسیار سریع اتفاق می‌افتد و به بیننده حتی اجازه‌ی فکر کردن هم داده نمی‌شود، اما می‌توان گفت که این اثر از جان برونو یکی از ترسناک ترین فیلم های درباره تکنولوژی می‌باشد.

سطح فیلم‌سازی این اثر، نمونه‌ی بارز یک فیلم علمی تخیلی است که در دهه‌ی 90 میلادی، مردم انتظارشان را می‌کشیدند. جلوه‌های ویژه‌ی این فیلم نسبت به آن سال هم ضعیف تلقی می‌شد، اما بازیگری‌های جذاب و خط داستانی معمولی که دارد، انتخابی خوب برای اوقات سرگرمی‌تان می‌باشد.

The Invisible Man

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی
  • کارگردان : لی وانل
  • بازیگران : الیزابث ماس، اولیور جکسون، آلدیس هادج
  • سال انتشار : 2020
  • امتیاز : 7.1
  • خلاصه داستان : سیسیلیا کاس، دختری که به دلیل نا‌معلومی از دست شوهر فیزیکدان خود شبانه و به صورت پنهانی فرار می‌کند، پس از دو هفته خبر مرگ او به وسیله خودکشی را می‌شنود، حالا سیسیلیا که پول هنگفتی به ارث برده است زندگی عادی خود را از سر میگیرد، ولی با شروع اتفاقات عجیب و غریب همه چیز تغییر می‌کند.

یکی از فیلم‌های ترسناک، روانشناختی قرن 21 که با بازیبی‌نظیر الیزابث ماس همراه است. این فیلم بسیار واقع‌گرایانه ساخته شده، و قدرت خارق‌العاده‌ای در ترساندن بیننده دارد.

این اثر از صحنه‌های ترسناک کلیشه‌ای استفاده نمی‌کند، اکشن‌های خاص و جدیدی دارد، و درامی رمانتیک روایت می‌کند، تا فیلمی از همه‌نظر عالی را تماشا کنیم.

Ex Machina

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی
  • کارگردان : الکس گرالند
  • بازیگران : آلیشیا ویکاندر، اُسکار آیزاک، سونیا میزونو
  • سال انتشار : 2014
  • امتیاز : 7.7
  • خلاصه داستان : کلب، برنامه نویس جوانی است که به تازگی در یک مسابقه برنده‌ی سفر یک هفته‌ای به منزل متخصص فرایند CEO به نام یعنی ناتان شده است. کلب که به شدت از این اتفاق خوشحال است، و این ملاقات را افتخاری برای خود و حرفه‌اش می‌داند، پس از رسیدن به ویلای ناتان متوجه می‌شود که برخلاف انتظارش، وی برای انجام آزمایشی به این ویلا آورده شده است.

این فیلم، آشکارا تمثیلی‌ست و یکی از فیلم های برتر ترسناک درباره تکنولوژی می‌باشد. داستانی جذاب از هوش مصنوعی و عواقبی که این عمل می‌تواند بر سر بشریت بیاورد. این فیلم برای کسانی که جلوه‌های ویژه و ساختار کامپیوتری فیلم اهمیت‌ می‌دهند، بسیار چشم‌نواز است.

طرح ابتدایی فیلم بسیار ساده دنبال می‌شود و در طول فیلم دستخوش به تغییر می‌شود، و پیچیدگی‌های جذابی به آن اضافه می‌شود. همچنین این فیلم با منطق درونی انسان بسیار خوب سازگار است و می‌تواند لذتی 90 دقیقه‌ای را برایتان به همراه بیاورد.

Videodrome

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی
  • کارگردان : دیوید کورنبرگ
  • بازیگران : جیمز وود، دبی هری، سانجا اسمیتس
  • سال انتشار : 1983
  • امتیاز : 7.2
  • خلاصه داستان : فیلم در مورد مدیر یک ایستگاه تلویزیونی در تورنتو است، که متوجه سیگنالی غیرقانونی با عنوان ویدیودروم می‌شود که صحنه‌های خشونت و شکنجه شدید را پخش می‌کند.

فیلم‌های ترسناک درباره‌ی تکنولوژی همواره درباره‌ی گوشی‌های هوشمند، اینترنت و وبسایت‌های مختلف و هوش مصنوعی بوده‌اند، اما فیلم وویدئوروم به رسانه می‌پردازد. در سال 1983 که هنوز اینترنت همه‌گیر نشده بود، دیوید کورنبرگ کانادایی، فیلمی بر اساس رسانه می‌سازد که همه را انگشت به دهان می‌گذارد.

ویدئوروم، تجربه‌ای سورئال، اما تخیلی و فانتزی می‌باشد، که می‌تواند بیننده را تا مرز جنون برساند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو