بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل از نگاه سایت فیگار

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/5/28

19:00


بلو بیتل یکی از بهترین شخصیت‌ها در دی سی است که از فناوری برای مبارزه استفاده می‌کند. در ادامه می‌خواهیم بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل معرفی کنیم.

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل از نگاه سایت فیگار

بلو بیتل یکی از بهترین شخصیت‌ها در دی سی است که از فناوری برای مبارزه استفاده می‌کند. در ادامه می‌خواهیم بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل معرفی کنیم.

بلوبیتل دارای تعداد زیادی ابزار منحصر به فرد است که به او در مبارزه با نیروهای شرور کمک می‌کند، اما بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل در زمان عصر نقره‌ای دیده شده است. بلوبیتل در فیلم منحصر به فرد خود در جهان DC ظاهر می‌شود که در ماه اوت ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و بالاخره توجه مجدد طرفدارن به این قهرمان محبوب کمیک‌های DC را به خود جلب می‌کند. اکنون، مردم در سراسر جهان می‌توانند از قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته بلوبیتل ابرقهرمان محبوب دی سی، لذت ببرند و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد او بهره‌‌مند شوند.

بلوبیتل همچنین از یک ذهن استثنایی برخوردار است. او دارای دانش عمیق در زمینه تکنولوژی، استراتژی و تاکتیک‌هایی در نبرد با جرم جنایت می‌باشد. این ویژگی به او این امکان را می‌دهد که در موقعیت‌های مختلف با استفاده از عقل و استراتژی‌هایش هوشمندانه عمل کند و بهترین راهکارها را برای حل مسائل پیش آمده پیدا خواهد کرد.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

  • قدرتمند ترین تکنولوژی های بلو بیتل

در ادامه قرار است بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

بلوبیتل در طول سالیان متعدد انواع مختلفی از ابزارهای پیشرفته و تکنولوژی‌های پیچیده استفاده کرده است. همچنین ظهور نسخه نقره‌ای تد کورد ویژگی‌های بیشتری را در زمینه علم و دانش دارد که توجه بسیاری از طرفدارن را به خود جلب کرد و بسیار محبوب شد. برخی از بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل برای کارهای خاصی در نظر گرفته شده‌اند که این فناوری‌ها به او کمک کردند تا جزء محبوب‌ترین شخصیت‌های دی سی قرار گیرد.

Cowl Lock

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

جذاب ترین گجت ها و فناوری های بلو بیتل

یکی از جذاب ترین گجت ها و فناوری های بلو بیتل ، قابلیت ویژه‌ کلاه بلوبیتل است که بسیاری از ابرقهرمانان دیگر می‌توانند این تکنولوژی را برای خودشان در نظر بگیرند. کلاه بلوبیتل این قابلیت را دارد که کسی جز خودش نتواند از آن استفاده کند که این قابلیت تا حدی برداشتن کلاه او را توسط افراد دیگر غیر ممکن ساخته است.

این تکنولوژی بسیار مفید می‌باشد، به ویژه از آنجایی که بیشتر قهرمانان DC نمی‌توانند برای مدت طولانی از مشکلات دوری کنند و اغلب در حالت بیهوشی در نزدیکی دشمنانشان قرار می‌گیرند. اختراع مخفی‌کننده هویت تد کورد یک قابلیت مفید بوده و او را در گذشته از چندین موقعیت بحرانی نجات داد که کمک کرد تا دشمنانش از او اطلاعات مهم و سری را دریافت نکنند.

Blue Beetle Suit

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

پیچیده ترین تکنولوژی های بلو بیتل

هر چند که لباس یک ابرقهرمان معمولاً در مقایسه با قدرت‌ها و ابزارهایش کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ اما لباس بلوبیتل یکی از برترین تکنولوژی‌ها و اختراعات تد کورد است. علاوه بر طراحی شگفت‌ انگیز آن، این لباس به بلوبیتل برخی از بزرگترین قدرت‌ها و توانایی‌ها را می‌بخشد.

با وجود با ارزش لباس بلوبیتل، تد کورد در حین انجام وظیفه به‌طور کامل محافظت می‌شود که این به او یک لایه ایمن در برابر هر آسیبی می‌بخشد که ابرقهرمانان دیگر مانند سوپرمن یا واندر وومن به طور ضروری به آن نیازی ندارند. همچنین این لباس قدرت انسانی تد کورد را تقویت می‌کند و او را قادر می‌سازد تا با برخی از دشمنان ترسناک‌تر در DC Universe رقابت کند.

Radiation Suit

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

مانند بسیاری از ابرقهرمانان دیگر، بلوبیتل لباس‌های مخصوص دیگری را مناسب با موقعیتش نیاز دارد. بر اساس این نیاز، لباس محافظتی در برابر تشعشعات برای او اختراع شد و به او این امکان را می‌دهد تا سطوح بالاتری از تشعشعات را تحمل کند که بدن انسان به طور معمول بدون اثرات مضر قادر به تحمل آن نیست.

این لباس به خصوص در دنیای ابرقهرمانان بسیار مورد نیاز می‌باشد که در مقابل اختراعات تشعشعی، زباله‌های سمی و سایر مواد مضر که می‌توانند به راحتی یک انسان عادی را به قتل برسانند، مقاوم باشند. بلوبیتل که نمی‌خواهد در برابر قهرمانان دیگری که در برابر تشعشعات مصون هستند، آسیب پذیر باشد، برای همین راهی برای تکمیل ضعف انسانی خود با فناوری پیدا کرد.

Suction Pads

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

قدرتمند ترین تکنولوژی های بلو بیتل

اگرچه بلوبیتل و اسپایدرمن از ریشه‌های بسیار متفاوتی برخوردارند؛ اما یک ویژگی مشترک را به اشتراک می‌گذارند که آن قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف است. با این حال، در حالی که قدرت مردعنکبوتی ناشی از نیش یک عنکبوت تشعشعی می‌باشد، قابلیت چسبندگی بلوبیتل به دلیل شیوه خودساخته‌شده او است که دارای پد‌های مکشی در دستکش و بوت‌هایش می‌باشد.

این پد‌های مکشی قدرتمند ترین تکنولوژی های بلو بیتل هستند که به او این امکان را می‌دهند تا در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلفی که عبور برای یک انسان معمولی دشوار است، به راحتی به مسیر خود ادامه دهد. اگرچه این اختراع به نسبت ساده به نظر می‌رسد؛ اما بسیار کاربردی بوده که به او در پیدا کردن دشمنان و مقابله با آن‌ها و حفظ جان‌ افراد بی‌گناه کمک‌های زیادی خواهد کرد.

Sight-Enhancing Lenses

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

جذاب ترین گجت ها و فناوری های بلو بیتل

ماسک بلوبیتل همچنین با لنزهای زرد پیشرفته‌ای مجهز شده است که به طور خاص برای افزایش دید استفاده خواهد شد. در حالی که اختراعات مشابه ممکن است بسیار حجیم باشند، طراحی زیبای تد کورد، سبک و قابل حمل بوده که در مبارزات هیچ مشکلی را برایش ایجاد نخواهد کرد.

لنزهای افزایش دید بلوبیتل از نظر تکنولوژی نباید نادیده گرفته شوند؛ زیرا می‌توانند به طور واضح در زمینه مطالعه علم بینایی‌ شناسی ایده بسیار جالی در دنیای واقعی باشد. با این حال، این نوع اختراعات در بسیاری از کمیک‌های دی سی، مورد نظر طرفدارن قرار نگرفته است و لنزهای بهبود دید بلوبیتل معمولاً نادیده گرفته می‌شوند.

Beetle Gun

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

پیچیده ترین تکنولوژی های بلو بیتل

بلوبیتل با خود یک تفنگ قدرتمند به نام “Beetle Gun” حمل می‌کند که یکی از پیچیده ترین تکنولوژی های بلو بیتل می‌باشد. این اسلحه به طور کامل با انرژی خورشیدی کار می‌کند و قادر است نورهای روشنی را ارسال کند که موقتاً دشمنانش را نابینا یا مبهوت کند و به این ابرقهرمان این امکان را می‌دهد تا آن‌ها را بدون مقاومت زیادی بازداشت کند.

بیتل گان به عنوان یکی از اسلحه‌های اصلی تد کورد در مبارزه با جرم، به خصوص در برابر جنایتکاران خیابانی و ابرشروران سطح پایین، استفاده می‌شوند. همچنین این سلاح به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند از انرژی خورشیدی استفاده کند تا قدرت تخریب بیشتری را به جای بگذارد.

Flight Pads

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

تد کورد در طول دوران ابرقهرمانی‌اش اختراعات فراوانی را در زمینه فناوری به ثبت رسانده است که اگر در دنیای واقعی ایجاد می‌شدند، علم جدیدی را به جهان تکنولوژی اضافه می‌کرد. از جمله این اختراعات، “Flight Pads” بودند که به لباس او قدرت پرواز کردن می‌بخشید.

پد‌های پرواز بلوبیتل بسیار قدرتمند هستند که قادر به نگهداشتن یک هواپیمای بزرگ با استفاده از انرژی پاک بودند. همچنین Flight Pads می‌تواند به عنوان یک اختراع بسیار کابردی و پیچیده در آینده نزدیک در کمیک‌های دی سی مورد استفاده قرار گیرد. اما دی سی کامیکس این فناوری را در نظر نگرفت و در داستان‌های خود، فقط به مبارزه بلوبیتل با جرم جنایت پرداخت.

Gloves

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

بلوبیتل اختراعات فوق‌العاده زیادی داشت؛ اما هر کدام از این اختراعات با دستکش‌هایش که جزء پیشرفته‌ترین فناوری‌ها است، ارتقا می‌یافت که کلید تمامی سلاح‌هایش بودند. تد کورد، با درک خطری که اختراعاتش ممکن بود به وجود بیاورند، اطمینان حاصل کرد که بیشتر آن‌ها تنها زمانی کارآمد باشند که توسط فردی استفاده شوند که دستکش‌های او را بر روی دست داشته باشد.

اگرچه دستکش‌های بلوبیتل اغلب نادیده گرفته می‌شوند؛ اما آن‌ها جزء قدرتمند ترین تکنولوژی های بلو بیتل هستند که قطعه‌ی ضروری و مهمی از تجهیزات او می‌باشند و به او اجازه می‌دهند تا از بیتل گان استفاده کند. علاوه بر این، دستکش‌های کورد همچنین به او اجازه می‌دهند که بیتل را از راه دور کنترل کند.

Baby Bugs

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

قدرتمند ترین تکنولوژی های بلو بیتل

بلوبیتل دوران نقره‌ای که تفاوت قابل توجهی با همتای دوران طلایی‌ خود داشت نیز در زمینه نظارت و تشخیص جرم پیشرفت کرد و از اختراعات خود برای کمک به شناسایی و متوقف کردن جرم و جنایت استفاده می‌کرد. به این منظور، تد کورد “Baby Bugs” را خلق کرد که گاهی به عنوان “اسنوپی‌ها” شناخته می‌شوند و به او کمک می‌کردند تا شهر را نظارت کند و مجرم‌ها را در حین ارتکاب جرم، دستگیر کند.

Baby Bugs اغلب در کمک به بلوبیتل برای پیدا کردن جنایتکاران یا ابرشروران فراری بسیار ضروری بودند. اگرچه استفاده از فناوری جاسوسی در شهر خود غیر اخلاقی بود؛ اما نمی‌توان از کارایی آن در مبارزه با جرم و جنایت غفلت کرد.

Bug

بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل

جذاب ترین گجت ها و فناوری های بلو بیتل

Bug، سفینه هوایی بلوبیتل بود که نه تنها به عنوان اصلی‌ترین وسیله نقلیه‌اش استفاده می‌شد، بلکه در صورت لزوم یک سلاح قدرتمند برای مبارزه بود. تد کورد با استفاده از فناوری پیشرفته انسانی و فضایی، باگ را به عنوان یکی از سریع‌ترین کشتی‌های هوایی روی کره زمین طراحی کرد و او را سریعا به موقعیت مورد نظر می‌رساند. هنگامی که در محل بحران حاضر می‌شد، کشتی می‌توانست با استفاده از مجموعه گسترده‌ای از سلاح‌ها، حمایت هوایی ارائه دهد و مأموریت بلوبیتل را به انجام برساند.

تد کورد همواره به عنوان یک آزمایش، باگ را به طور مداوم بهبود می‌بخشید و در طول دوران بلوبیتل چندین نسخه مختلفی از آن وجود داشت. این کشتی هوایی به طور مداوم به عنوان بخشی مهم از سلاح‌های بلوبیتل عمل کرد و همواره جزء جذاب‌ترین اختراعات او قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین گجت ها و تکنولوژی های بلو بیتل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

کدام یک از فناوری های پیشرفته بلو بیتل مورد نظر طرفداران قرار نگرفته است؟

Sight-Enhancing Lenses و Flight Pads

کدام یک از تجهیزات پیشرفته بلو بیتل همانند اسپایدر من در دنیای مارول است؟

Baby Bugs و Suction Pads

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو