آموزش تبدیل پرفکت مانی به ووچر

منبع: تکراتو

4

1402/4/6

01:11


راه‌اندازی سیستم پرداخت پرفکت مانی در سال 2007 در کشور پاناما، باعث ایجاد تحولی عمیق و  گسترده در تبادلات مالی بین‌المللی شد. کاربران ساکن ایران با وجود تحریم‌های بانکی، می‌توانند منابع مالی خود را به‌آسانی و از طریق ووچر پرفکت مانی به سراسر جهان منتقل کنند. یکی از روش‌های خرید ووچر پرفکت مانی، تبدیل پرفکت…

آموزش تبدیل پرفکت مانی به ووچر

راه‌اندازی سیستم پرداخت پرفکت مانی در سال 2007 در کشور پاناما، باعث ایجاد تحولی عمیق و  گسترده در تبادلات مالی بین‌المللی شد. کاربران ساکن ایران با وجود تحریم‌های بانکی، می‌توانند منابع مالی خود را به‌آسانی و از طریق ووچر پرفکت مانی به سراسر جهان منتقل کنند. یکی از روش‌های خرید ووچر پرفکت مانی، تبدیل پرفکت مانی به ووچر است. در این مقاله نحوه تبدیل پرفکت مانی به ووچر را توضیح می‌دهیم. درصورت تمایل به یادگیری روش ساده و سریع تبدیل پرفکت مانی به ووچر، کافی است 5 دقیقه وقت بگذارید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

گام اول: افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی

اولین گام برای تبدیل پرفکت مانی به ووچر، افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی (perfectmoney.is) است. برای افتتاح حساب در این سایت، ابتدا وارد سایت شده و از منوی اصلی سایت، روی «ساخت یک حساب» کلیک کنید. پس از نمایش صفحه ثبت‌نام، اطلاعات موردنیاز را وارد و روی «ثبت نام» کلیک کنید. پس از نهایی شدن ثبت‌نام، حساب و آدرس کیف پول پرفکت مانی اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با داشتن حساب پرفکت مانی، امکان خرید مستقیم دلار و ووچر پرفکت مانی و تبدیل پرفکت مانی به ووچر برای شما فراهم می‌شود. درصورت تمایل به خرید دلار پرفکت مانی از صرافی آنلاین مثل اکس اونیکس نیز به افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی نیاز خواهید داشت.

آموزش تبدیل پرفکت مانی به ووچر

گام دوم: شارژ حساب پرفکت مانی از طریق صرافی‌های معتبر

برای تبدیل پرفکت مانی به ووچر در سایت پرفکت مانی، باید ابتدا حسابی که در مرحله قبل افتتاح کردید، را شارژ کنید. محدودیت‌های بانکی، امکان شارژ مستقیم حساب پرفکت مانی از طریق سایت اصلی را از کاربران ایرانی سلب کرده است؛ به همین دلیل کاربران ساکن ایران برای شارژ حساب پرفکت مانی خود باید از صرافی‌های معتبر فعال در زمینه فروش پرفکت مانی مثل صرافی اکس اونیکس کمک بگیرند.

برای خرید دلار پرفکت مانی از صرافی‌های معتبر، کافی است مقدار موردنظر دلار را تعیین کنید و شماره حساب پرفکت مانی خود را به صرافی بدهید. قیمت پرفکت مانی با قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد برابر است. صرافی اکس اونیکس، امکان شارژ حساب پرفکت مانی را با کارمزد مقرون‌به‌صرفه و سرعت بالا، فراهم می‌کند.

گام سوم: تبدیل پرفکت مانی به ووچر در سایت پرفکت مانی

وقتی حساب پرفکت مانی خود را شارژ کردید، باید برای تبدیل پرفکت مانی به ووچر در حساب خود اقدام کنید. برای این کار، وارد قسمت «purchase a new e-voucher» در حساب خود شوید. پس از مشخص کردن مبلغ ووچر، می‌توانید عملیات تبدیل پرفکت مانی به ووچر را نهایی کنید. در این مرحله ووچر پرفکت مانی ساخته می‌شود و یک کد 16 رقمی به همراه یک کد 10 رقمی برای فعال‌سازی ووچر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سایت پرفکت مانی برای تبدیل پرفکت مانی به ووچر، کارمزد 0.5 درصدی از کاربران خود دریافت می‌کند. درصورتی‌که مبلغ موردنظر برای ساخت ووچر به همراه کارمزد 0.5 درصدی، از موجودی حساب پرفکت مانی بیشتر باشد، سیستم خطای کمبود موجودی را نمایش می‌دهد. در این حالت باید مجددا حساب پرفکت مانی خود را به میزان کافی شارژ کنید تا امکان تبدیل پرفکت مانی به ووچر فراهم شود. برای یادگیری شیوه واریز پول به حساب پرفکت مانی یا برداشت از آن، پیشنهاد می‌شود مقاله نحوه واریز و برداشت از پرفکت مانی را در سایت اکس اونیکس مطالعه کنید.

استفاده از صرافی آنلاین؛ یک روش جایگزین آسان و سریع برای تبدیل پرفکت مانی به ووچر

تا به اینجای کار، شیوه تبدیل پرفکت مانی به ووچر از طریق سایت پرفکت مانی را بررسی کردیم. این روش، نیاز به صرف زمان دارد و طی کردن مراحل آن برای بسیاری از افراد، آسان نیست. خوشبختانه صرافی اکس اونیکس، یک روش جایگزین ساده و کارآمد برای تبدیل پرفکت مانی به ووچر ایجاد کرده و آن «خرید فوری ووچر پرفکت مانی» است. در این روش، به جای شارژ حساب و تبدیل موجودی به ووچر، به‌طورمستقیم برای خرید ووچر از صرافی اکس اونیکس اقدام می‌کنید.

برای خرید ووچر پرفکت مانی در سایت اکس اونیکس، کافی است از منوی اصلی سایت روی «خرید و فروش ارز دیجیتال» کلیک کنید. پس از ورود به این بخش، «خرید و فروش ووچر پرفکت مانی» را انتخاب کنید. صرافی اکس اونیکس امکان خرید ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد و با استفاده از کارت‌های متصل به شبکه شتاب را  برای کاربران خود فراهم کرده است. همچنین اگر دلار پرفکت مانی در حساب خود دارید، می‌توانید از طریق صرافی اکس اونیکس، دلار پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنید. پس از تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال، می‌توانید با موجودی حساب اکس اونیکس خود ووچر پرفکت مانی خریداری کنید.

آموزش تبدیل پرفکت مانی به ووچر

خرید و فروش سریع و امن ووچر و دلار پرفکت مانی در صرافی اکس اونیکس

در این مقاله، شیوه تبدیل پرفکت مانی به ووچر را به دو روش مختلف توضیح دادیم. با مقایسه این روش‌ها، می‌توان به برتری آشکار خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی اکس اونیکس پی برد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید ووچر و دلار پرفکت مانی باید مدنظر قرار دهیم، امنیت، کارمزد و سرعت صرافی در انجام تراکنش‌های مربوطه است. صرافی اکس اونیکس، امکان فروش دلار و ووچر پرفکت مانی به شکلی امن، مطمئن و سریع را برای کاربران خود فراهم کرده است.

درصورت تمایل به خرید دلار یا ووچر پرفکت مانی و کسب اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات خرید و فروش این دارایی‌ها، کافی است وارد سایت اکس اونیکس به آدرس exonyx.org شوید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو