معرفی پرفکت مانی | کاربرد، مزایا و نحوه خرید

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/25

20:39


پرفکت مانی چیست؟ پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین می باشد که به کاربران امکان واریز، برداشت و تبدیل برخی از ارزها را می دهد. این سرویس مشابه به پی پال عمل می کند اما با این تفاوت که امکان تبدیل ارزهای فیات به رمزارزها و برعکس آن را نیز فراهم می کند.

پرفکت مانی به دلیل امنیت بالا، سرعت خوب و کارمزد مناسب در سراسر جهان پذیرفته شده است و توسط وب سایت ها، صرافی ها و فروشگاه های زیادی پشتیبانی می شود. این بدان معناست که می توانید از پرفکت مانی برای خرید و فروش ارزهای فیات و دیجیتال، طلا، کالا و پرداخت هزینه خدمات استفاده کنید.

شرکت پرفکت مانی در سال 2007 در پاناما ثبت شد که دفتر مرکزی این شرکت همچنان در پاناما قرار دارد، اما امور فنی و خدمات عملیاتی آن از زوریخ سوئیس اداره می شود. همچنین این شرکت چند دفتر نمایندگی در مناطق مختلف جهان، مانند هنگ کنگ و جزایر ویرجین بریتانیا، دارد.

پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که می توان از آن برای انجام انواع معاملات مالی و دیجیتال استفاده کرد. برخی از کاربردهای پرفکت مانی عبارتند از:

  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال و طلا: پرفکت مانی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین و همچنین طلا را فراهم می کند.

  • خرید از فروشگاه های آنلاین: پرفکت مانی توسط بسیاری از فروشگاه های آنلاین پذیرفته می شود. بنابراین، می توانید از آن برای خرید محصولات و خدمات از سراسر جهان استفاده کنید.

  • مشارکت در پروژه های بین المللی: پرفکت مانی یک گزینه مناسب برای پرداخت های بین المللی است. بنابراین، می توانید از آن برای پرداخت دستمزد به کارمندان یا شرکای تجاری در کشورهای دیگر استفاده کنید.

مزایا و معایب پرفکت مانی

مزایا

پرفکت مانی برخلاف پی پل، ایران را تحریم نکرده است و به ایرانیان در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. این سیستم همچنین از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

پرفکت مانی استفاده آسانی دارد و تراکنش ها در آن به سرعت انجام می شوند. تبدیل ارزها نیز در پرفکت مانی به راحتی امکان پذیر است.

امنیت پرفکت مانی بسیار بالا است و احراز هویت برای شروع کار و انجام امور ساده ضروری نمی باشد. پرفکت مانی شامل مالیات بر درآمد نمی شود همچنین با توجه به موجودی پرفکت مانی، به صورت سالیانه به حساب شما سود تعلق می گیرد.

خرید پرفکت مانی

معایب

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین محبوب است، اما محدودیت هایی نیز دارد.

  • گستردگی: پرفکت مانی توسط بسیاری از سایت ها و فروشگاه ها پشتیبانی می شود، اما هنوز هم درهمه جا قابل استفاده نمی باشد. این موضوع می تواند برای کاربرانی که می خواهند در معاملات مالی آنلاین از آن استفاده کنند، مشکل ساز باشد.

  • امکان برگشت تراکنش ها: امکان برگشت یا اصلاح تراکنش های پرفکت مانی بسیار دشوار است. در بیشتر موارد، این کار غیرممکن است.

  • بازیابی رمز کاربری: بازیابی رمز کاربری پرفکت مانی می تواند دشوار و پرهزینه باشد.

امنیت پرفکت مانی

پرفکت مانی از امنیت مناسبی برخوردار است که شما می توانید با اقدامات زیر امنیت حساب خود را بیشترکنید.

استفاده از رمز عبور مناسب

رمز عبور مناسب باید حداقل 12 کاراکتر داشته باشد و شامل حروف بزرگ، حروف کوچک، اعداد و نمادها باشد. رمز عبور خود را هر 6 ماه یکبار تغییر دهید.

فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای

احراز هویت دو مرحله ای یک لایه امنیتی به حساب شما اضافه می کند. برای فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای، باید یک برنامه احراز هویت مانند Google Authenticator یا Authy را نصب کنید.

سایر روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

  • Identity Check : پرفکت مانی اولین IP که شما با آن وارد سایت شدید را ذخیره می کند و زمانی که با IP دیگری وارد شوید، به ایمیل شما کد تأییدی ارسال می شود که برای ورود به سایت ضروری می باشد.

  • استفاده از SMS Login: با فعال کردن این گزینه، هر بار که می خواهید وارد شوید کد تأییدی برای شما پیامک می شود.

  • استفاده از Code Card: در این روش، 24 کد برای شما نمایش داده می شود و شما آن را یادداشت می کنید. در هر بار از ورود یکی از کدها از شما خواسته می شود.

  • فعال کردن Anti-Fraud Filtration System: با فعال کردن این گزینه، تمام تراکنش های شما رصد می شود. در صورت مشکوک بودن یک تراکنش، سفارش مسدود می شوند تا بررسی های بیشتری صورت گیرد.

روش های انتقال پول در پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که به کاربران امکان می دهد پول را به صورت آنلاین و بین المللی منتقل کنند. این سیستم دارای چندین روش برای انتقال پول است که در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

روش انتقال پول در پرفکت مانی را می توان با توجه به نیاز و شرایط خود انتخاب کرد. اگر به دنبال ساده ترین و سریع ترین روش هستید، انتقال به صورت ووچر بهترین گزینه می باشد. اگر می خواهید انتقال پول شما امن باشد، انتقال به صورت حساب به حساب گزینه مناسبی می تواند باشد. اگر می خواهید از ارزهای دیجیتال برای انتقال پول استفاده کنید، این امکان نیز در پرفکت مانی فراهم شده است.

انتقال حساب به حساب

ساده ترین و سریع ترین روش برای انتقال پول در پرفکت مانی، انتقال حساب به حساب است. در این روش، شما می توانید پول را از حساب خود به حساب دیگری در پرفکت مانی انتقال دهید.

  1. برای انتقال ارز با پرفکت مانی، ابتدا باید وارد حساب پرفکت مانی خود شوید. برای این کار، به وب سایت رسمی پرفکت مانی مراجعه کرده و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

  2. پس از ورود به حساب خود در نوار بالایی صفحه، روی گزینه Send Money کلیک کنید.

  3. در صفحه باز شده، حساب مبدا را انتخاب کنید.

  4. در قسمت Amount، مبلغی که می خواهید منتقل کنید را وارد کنید، در قسمت To Account، آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید، اگر می خواهید پرداخت خود را در لیست پرداخت ها ثبت کنید، گزینه Add Payee to my list را فعال کنید، اگر می خواهید یک پرداخت رمزدار انجام دهید، گزینه Add Protection code را فعال کنید.

  5. روی گزینه Payment Preview کلیک کنید تا مشخصات حساب مقصد نمایش داده شود.

  6. در این مرحله، اطلاعات انتقال شما نمایش داده می شود. اگر همه چیز درست است، روی گزینه Send Money کلیک کنید تا انتقال انجام شود.

آموزش ساخت ووچر به زبان فارسی

انتقال به صورت ووچر روش دیگری برای انتقال پول در پرفکت مانی است. در این روش، شما می توانید یک ووچر پرفکت مانی ایجاد کنید و آن را به گیرنده تحویل دهید. گیرنده می تواند با استفاده از ووچر، پول را در حساب خود در پرفکت مانی نقد کند. برای ایجاد یک ووچر پرفکت مانی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حساب پرفکت مانی خود شوید. از منو بالا سمت راست شما می توانید زبان سایت را به فارسی تغییر بدید.

  2. از منوی میانی صفحه، روی گزینه برداشت کلیک کنید.

  3. در صفحه باز شده، به روی گزینه e-Voucher کلیک کنید.

  4. به روی e-Voucher جدید خریداری گردد کلیک کنید.

  5. مبلغ ووچر را وارد کنید، و حسابی که از آن می خواید ووچر صادر شود را انتخاب کنید. اگر موافق ساخته شدن ووچر هستید، به روی خرید ملاحضه گردد کلیک کنید در غیر این صورت می توانید گزینه خرید لغو گردد را انتخاب کنید.

  6. در صفحه باز شده 4 ایتم نمایش داده می شود.

  • آدرس حساب پرفکت مانی شما نمایش داده می شود.

  • مبلغ ووچر.

  • کارمزد پرفکت مانی که این مقدار در حال حاظر 1.99 درصد برای حساب های وریفای نشده میباشد، از مقدار پرفکت مانی شما کسر می شود.

  • کل مقدار پرفکت مانی که برای این سفارش با حساب کارمزد پرفکت مانی از حساب شما کسر می شود، نمایش داده می شود.

با کلیک به روی گزینه e-Voucher خریداری گردد، صفحه ای برای شما باز می شود که در آن کد ووچر و کد فعال ساز ووچر، نمایش داده می شود.

سایر روش های انتقال پول در پرفکت مانی

علاوه بر دو روش ذکر شده در بالا، پرفکت مانی روش های دیگری را نیز برای انتقال پول ارائه می دهد.

  • انتقال به صورت کارت هدیه

در این روش، شما می توانید یک کارت هدیه پرفکت مانی خریداری کنید و آن را به گیرنده تحویل دهید. گیرنده می تواند با استفاده از کارت هدیه، خریدهایی را از فروشگاه های آنلاین که از پرفکت مانی پشتیبانی می کنند، انجام دهد.

  • انتقال به صورت ارز دیجیتال

پرفکت مانی از چندین ارز دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و ... پشتیبانی می کند. شما می توانید از این ارزهای دیجیتال برای انتقال پول به سایر کاربران پرفکت مانی استفاده کنید.

از کجا پرفکت مانی بخریم پی ام ایکس چنج

صرافی پی ام ایکس چنج، یک صرافی معتبر و اتوماتیک برای خرید پرفکت مانی و خرید ووچر بدون احراز هویت است. این صرافی با امنیت کامل و نرخ مناسب، پرفکت مانی را به صورت آنی به کاربران خود عرضه می‌کند.

در صرافی پی ام ایکس چنج، می‌توانید به صورت محدود و بدون نیاز به احراز هویت، خرید خود را انجام دهید.

  1. به وب‌ سایت صرافی پی ام ایکس چنج (pmxchange.co) مراجعه کنید.

  2. به بخش خرید و فروش بروید، ارز مبدا را تومان ارز مقصد را ووچر پرفکت مانی انتخاب کنید و مقدار پرفکت مانی مورد نیاز خود را وارد کنید، و به روی گزینه مبادله کلیک کنید.

  3. در این مرحله شماره تماس خود را وارد کنید، کد یکبار مصرف برای تایید شماره تماس شما ارسال می شود، کد را وارد کنید.

  4. اطلاعات هویتی خواسته شده را وارد کنید و به روی گزینه ثبت بزنید. در این مرحله اگر شماره تماس شما و سایر اطلاعات وارد شده صحیح و به نام شخص شما باشد لازمه شماره کارتی که با استفاده از آن قصد خرید پرفکت مانی را دارید وارد کنید و ثبت کنید.

  5. در این بخش شما به درگاه پرداخت بانکی انتقال داده می شوید و خریدتان را تکمیل می کنید.

پس از ثبت سفارش، پرفکت مانی شما به صورت آنی به حساب شما واریز می‌شود. و اگر ووچر پرفکت مانی باشد کد های ووچر نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر پرفکت مانی تبدیل و فروش 124 ارز دیجتال مثل خرید تتر و توکن هواداری در پی ام ایکس چنج بدون احراز هویت، تنها با ثبت شماره تماس به صورت آنی انجام می شود.

پرفکت مانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو