معرفی بهترین سایت برای خرید و فروش پرفکت مانی

منبع: نمکستان

101

1398/5/9

19:38


معرفی بهترین سایت برای خرید و فروش پرفکت مانی

پرفکت مانی

افرادی که به صورت فعال از خدمات پرداخت آنلاین استفاده می کنند اغلب هنگام پرداخت یا دریافت پرداختی ها، احساس نارضایتی می کنند. آنها می گویند که مدت زمان زیادی طول می کشد و سیستم نیازمند احراز هویت و تایید مکرر است. از سوی دیگر هر معامله گر(تاجر، بازرگان) می خواهد پول و اطلاعات شخصی اش امنیت داشته باشد. آیا توافقی وجود دارد؟ پرفکت مانی یک خدمات پرداخت آنلاین خوب است که از مشتریان خود مراقبت می‌کند و به طور منظم ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند که استفاده از سیستم را راحت‌تر می‌کند. ​اگر مایل هستید درباره پرفکت مانی بیشتر بدانید با وب سایت پرفکت مانی ۲۴ همراه باشید.

همه کاربران پرفکت مانی می توانند به آسانی سرمایه خود را به دیگر پول های رایج الکترونیکی در کوتاه ترین زمان تبدیل کنند. روش در نظر گرفته شده برای همکاری با بانک ها به پرفکت مانی اجازه می دهد که در اینترنت به نقل و انتقالات رسیدگی کند در این مقاله به معرفی جامع پرفکت مانی می پردازیم

اگر در سیستم پرفکت مانی ثبت نام کنید، می توانید یکی از این سه حالت را انتخاب کنید : نرمال ،premium و partner حساب کاربری نرمال، حسابی است که همه مشتریان جدیدی که به تازگی ثبت نام کرده اند را به سیستم پرفکت مانی وصل می کند. حساب نرمال نرمال به شما هیچ امتیاز ویژه ای نمی دهد.

حسابpremium به کاربران امکان استفاده از حساب به مدت یک سال را می دهد.برای آنکه که حساب کاربریتان را از نرمال به premium ترفیع ببخشید ،  لازم است که درخواستی را برای سرویس مشتریان ارسال کنید.حسابpremium  این امتیاز را می دهد که سود هایی شامل حدود ۲درصد از نقل و انتقالات بانکی و وجه هایی که در بانک سپرده گذاری می شوند و یا برداشت می شوند را به عنوان دستمزد به شما می دهد و اگر قصد خرید پرفکت مانی را دارید از وب سایت پرفکت مانی ۲۴ می توانید اقدام کنید که به صورت اتوماتیک پرفکت مانی شما واریز می شود .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو