پرفکت مانی چیست و چگونه آن را سریع خرید و فروش کنیم؟

منبع: فوت و فن

86

1400/8/13

18:09


پرفکت مانی چیست و چگونه آن را سریع خرید و فروش کنیم؟

پرفکت مانی و وبمانی جزو دو روش پرداختی هستند که در ایران و کشورهایی که به درگاه‌های بین‌المللی بانکی دسترسی ندارند، کاربرد فراوانی پیدا کرده‌اند. همانطور که می‌دانید، برای انجام خریدهای بین‌المللی و در کل، انجام تراکنش‌های مالی در سطح بین‌المللی، عموما از روش‌هایی همانند ویزا کارت، مسترکارت و پی پل استفاده شده که متاسفانه در ایران در دسترس نیستند. به همین جهت نیز باید به دنبال روش جایگزینی بود تا بتوان بر این مشکلات که ناشی از تحریم‌ها علیه سیستم بانکی کشور هستند، غلبه کرد. در این مقاله، به دو روش رایج برای رفع نیاز به پرداخت‌های بین‌المللی اشاره خواهیم کرد.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیک است که بیش از یک دهه قدمت داشته و به دلیل داشتن کاربرهای بسیار زیاد از سرتاسر دنیا، توانسته جایگاه خوبی را در میان درگاه‌های پرداخت، به دست بیاورد. حساب پرفکت مانی دقیقا همانند یک حساب بانکی بوده، اما چند مزیت بیشتر از حساب معمولی دارد. اول اینکه می‌توان علاوه بر دلار، ارز یوررو و رمزارز بیتکوین را نیز ذخیره کرد. این کیف پول بانکی میزبان دارایی شما بوده و تمامی خدمات از جمله واریز، برداشت و انتقال را در اختیار شما قرار می‌دهد. در حال حاضر، متاسفانه نمی‌توان حساب بانکی را با آی پی ایران و آمریکا ایجاد کرد، اما روش‌هایی برای ساختن حساب وریفای شده یا تایید شده وجود داشته که خیلی هم دشوار نیست. بعد از ساخت یک حساب در سیستم پرفکت مانی، شما می‌توانید به سادگی از چند صدهزار فروشگاه بین‌المللی کالای خود را خریداری کرده و یا پنل کاربری خود را در وبسایت‌های مختلف شارژ نمایید. اما روش دیگر و بهتری نیز برای انجام تراکنش‌ها وجود دارد. اما ابتدا اجازه دهید تا در خصوص امنیت این سامانه توضیحاتی را ارائه کنیم.

آیا پرفکت مانی امن است؟

گزارشات متعددی از نقاط قوت و ضعف این سیستم پرداخت الکترونیکی در اینترنت ارائه شده است. بعضی از نکات درباره‌ی آن مربوط به سرعت بالا و امنیت بوده و بعضی نیز از بسته شدن اکانت کاربری خود توسط این سامانه صحبت کرده‌اند. مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که تمامی گزارشات مربوط به حساب پرفکت مانی بوده و هیچ فردی درباره‌ی ووچر PM صحبتی نکرده است. به همین جهت نیز می‌توان از امنیت ووچر پرفکت مانی مطمئن بود. چرا که این روش پرداخت از سال ۲۰۰۷ میلادی در حال استفاده بوده و تا کنون، توانسته بخش‌های خوبی از بازار را بدست آورد.

به نقل از ویکی پدیا و با استناد به اطلاعات ارائه شده در وبسایت PM، تا کنون بیش از ۱۰ میلیون نفر از خدمات این سامانه استفاده کرده و بیش از ۵۰ هزار کسب و کار نیز مستقیما از درگاه آن (برای انجام تراکنش) استفاده می‌کنند. از آنجاییکه در کنار ایران، مردم کشورهای اوکراین، نیجریه، روسیه، پاکستان، اندونزی، هند، ویتنام و … نیز از خدماتی این شرکت استفاده می‌کنند، می‌توان باز هم سطح اعتماد به این روش پرداخت بر خط (پرداخت الکترونیکی) را بالاتر برد. به هر حال، چیزی که مسلم است این است که استفاده از ووچر پرفکت مانی نه تنها امن بوده، بلکه روشی کاملا کار راه انداز است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خرید پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی چیست؟

به جای اینکه حسابی در پرفکت مانی افتتاح کنید، می‌توانید با کمک صرافی های آنلاین از جمله کارتی شو، مبلغ مد نظر خود را به صورت ووچر خریداری کنید. ووچر یک کد ۱۰ یا ۱۶ رقمی است که حامل مبلغ پولی است که شما خریداری کرده‌اید. برای فهم بهتر، کارت شارژ ایرانسل را در نظر بگیرید که یک کد ۱۶ رقمی بوده و با وارد کردن آن از طریق شماره تلفن، حساب کاربری شما به صورت لحظه‌ای و به اندازه‌ی مبلغ کارت، شارژ می‌شود. ووچر پرفکت مانی نیز دقیقا همینگونه بوده و شما می‌توانید آن را در مبالغ مختلف سفارش داده و با وارد کردن کد دریافتی در وبسایت مقصد، فرآیند خرید یا شارژ حساب خود را انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

بسیاری از سایت‌های بین‌المللی که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهند، درگاه ووچر پرفکت مانی را ارائه کرده‌اند و شما می‌توانید با استفاده از این ووچرها، از خدمات این وبسایت‌ها استفاده کنید. در حال حاضر، بیشترین کاربرد ووچر پرفکت مانی برای شارژ حساب بروکرها، صرافی های دیجیتال، خریدهای بین‌المللی و شارژ پنل کاربری در وبسایت های پیشبینی ورزشی بوده، اما به هیچ عنوان محدود به این موارد نخواهد بود. از ووچر می‌توان برای پرداخت بین‌المللی استفاده کرد و اگر فرد مقابل حساب پرفکت مانی داشته باشد، به سادگی می‌توان پول را مستقیما و سریعا به حساب فرد، ارسال کرد.

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی فقط برای خرید کردن نبوده و می‌توان از آن برای دریافت پول نیز استفاده کرد. همان کسب و کارهایی که پیشتر بیان شدند، هنگام پرداخت پول به شما، ووچر پرفکت مانی را در اختیارتان قرار می‌دهند. بنابراین، برای نقد کردن ووچر پرفکت مانی و تبدیل دلار PM به ریال، باید آن را فروخته و معادل ریالی آن را در حساب بانکی دریافت کرد. در حال حاضر، بهترین صرافی برای خرید پرفکت مانی و همچنین فروش آن، صرافی کارتی شو بوده که با کمترین کارمزد و سریعترین زمان، درخواست‌ها را انجام می‌دهد.

صرافی دیجیتال کارتی شو

در سال ۱۳۹۸، تیم متخصص و جوان کارتی شو پلتفرم تمام اتوماتیکی را راه اندازی کردند که امروزه بیش از ۱۰ خدمت متنوع را به کاربران ارائه می‌کند. این مجموعه با هدف کاهش فشارهای ناشی از تحریم بر ایرانیان تاسیس گردید و تارگت اصلی آن، ایجاد بسترهای امن برای خرید و فروش در سطح جهانی بوده است. نقطه‌ی قوت این مجموعه، اتوماتیک کردن تمامی خدمات و گسترده کردن طیف آن برای ایرانیان بوده و در سه سال گذشته، همواره در این مسیر گام برداشته‌اند. برای آشنایی بیشتر با مجموعه کارتی شو و مشاهده‌ی خدمات این مجموعه خوشنام و معتبر ایرانی، برروی این لینک کلیک نمایید.

پرفکت مانی کارتی شو

در بسیاری از صرافی‌های آنلاین، مبالغ ووچر پرفکت مانی محدود بوده، اما کارتی شو ووچر را با هر قیمتی ارائه می‌کند (از یک دلار)، علاوه بر آن، سامانه و پلتفرم پرفکت مانی کاملا اتوماتیک بوده و به محض انجام سفارش، کد ووچر از طریق پیامک و ایمیل برای مشتری ارسال می‌شود. این در حالی است که اکثر وبسایت‌های ایرانی، این روند را با نظارت فردی انجام داده و ممکن است تا چند ساعت نیز طول بکشد. کارتی شو به خدمات خود متعهد بوده و بهترین و منصفانه ترین نرخ را چه در هنگام فروش و چه در هنگام خرید پرفکت مانی (نقد کردن درآمد ارزی)، ارائه کرده است. برای فروش آنی پرفکت مانی و نقد کردن درآمد ارزی خود، برروی لینک کلیک کنید تا در عرض چند دقیقه، درخواست شما انجام شود.

کارتی شو

سایر خدمات برای کم کردن اثرات تحریم

از جمله خدمات دیگری که در صرافی کارتی شو در اختیار ایرانیان قرار گرفته تا بتوانند راحت‌تر کارهای خود را انجام دهند، ارائه‌ی روش Paysafe Card بوده و کارتی شو جزو اولین و بهترین صرافی‌هایی است که این خدمت را ارائه کرده است. برای شناخت بیشتر این روش، به وبسایت کارتی شو مراجعه نمایید.

پی سیف کارت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو